جاباما
۹۵۲۳۹۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاسخ منفی اینتر به بارسلونا و سیتی

الساندرو باستونی، مدافع ۲۰ ساله اینتر مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

ورزش سه: گرچه زمانیکه اینتر مبلغ ۳۱ میلیون یورو را برای پرداخت الساندرو باستونی به آتالانتا پرداخت کرد مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت و منتقدان معتقد بودند پرداخت این رقم برای یک مدافع جوان بسیار هنگفت به شمار می‌آید، اما عملکرد الساندرو باستونی در ماه‌های اخیر نشان داده او لایق چنین ریسکی بوده است.

علیرغم حضور مدافعان نامدار در رختکن اینتر، الساندرو باستونی به خوبی در فصل جاری خود را نشان داده و در بسیاری از بازی‌ها آنتونیو کونته را متقاعد به نیمکت نشین کردن دیگو گودین ساخته است.

نشریه کالچومرکاتو امروز مدعی شد تیم هایی، چون بارسلونا و منچسترسیتی برای جذب این مدافع جوان و ایتالیایی اقدام کرده اند، اما پاسخ اینتر منفی بوده و مدیران نراتزوری به هیچ وجه قصد ندارند یکی از بااستعدادترین بازیکنان چند سال اخیر فوتبال ایتالیا را از دست بدهند.

آنتونیو کونته برای ادامه فصل و سال‌های آتی حساب ویژه‌ای روی الساندرو باستونی باز کرده و او نمادی از پروژه بازگشت اینتر به جمع قدرت‌های سطح اول فوتبال اروپا به شمار می‌آید. پاسخ اینتر به باشگاه هایی، چون بارسا و سیتی قویا منفی بوده و این تیم حتی علاقه‌ای به مذاکره هم ندارد. این دو باشگاه پیش از این برای خرید میلان اشکرینار، دیگر مدافع جوان نراتزوری نیز اقدام کرده بودند که پاسخی مشابه دریافت کردتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج