جاباما
۹۵۲۴۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟

نشریه «دیلی‌میل» به بهانه انتقال احتمالی برونو به اولدترافورد خرید‌های گران را بررسی کرده و به آن‌ها نمره داده است.

خبرورزشی: به نظر می‌رسد موانع انتقال برونو فرناندس به منچستریونایتد برداشته شده و باید هافبک اسپورتینگ‌لیسبون را یکی از شیاطین‌سرخ بدانیم. رقم این انتقال هم ۶۸ میلیون پوند خواهد بود که برونو را تبدیل به چهارمین بازیکن گرانقیمت تاریخ باشگاه می‌کند، اما بیشترین هزینه را باشگاه منچستریونایتد برای کدام بازیکن‌ها پرداخته است؟ نشریه «دیلی‌میل» به بهانه انتقال برونو به اولدترافورد خرید‌های گران را بررسی کرده و به آن‌ها نمره داده است.

۱۰. ویکتور لیندلوف (۳۱ میلیون پوند از بنفیکا - سال ۲۰۱۷)

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟
مدافع سوئدی اولین انتخاب برای حضور در قلب دفاع کنار هری مگوایر است و به نظر می‌رسد سولشائر به او اعتماد دارد. لیندلوف یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مورینیو هم بود، اما ضعف او در بازی هوایی هواداران را نگران می‌کند. بعد از شروع سخت در اولدترافورد، به نظر می‌رسد حالا لیندلوف شرایط خوبی دارد، اگرچه هنوز هواداران کاملاً از او راضی نیستند.
نمره: ۵/۵ از ۱۰

۹. خوان ماتا (۳۷/۱ میلیون از چلسی - سال ۲۰۱۴)

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟
دوست داشتن خوان ماتا دشوار نیست، هم به دلیل سبک بازی‌اش در زمین و هم کار‌های خیرخواهانه بیرون از مستطیل سبز. با این حال او موفقیت و کیفیتی که در چلسی داشته را در منچستریونایتد کسب نکرد. ماتا وقتی برای طولانی‌مدت در ترکیب منچستریونایتد حاضر است اثربخشی‌اش کم می‌شود. با این حال ماتا توانایی باز کردن دفاع را دارد، کاری که کمتر بازیکنی در تیم فعلی یونایتد می‌تواند انجام دهد.
نمره: ۶/۵ از ۱۰

۸. نمانیا ماتیچ (۴۰ میلیون پوند از چلسی - سال ۲۰۱۷)

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟
هافبک صربستانی یکی دیگر از بازیکنانی بود که ژوزه مورینیو از تیم سابقش چلسی به اولدترافورد آورد. ماتیچ شروع خوبی در منچستریونایتد داشت و حامی خوبی برای مدافعان تیم محسوب می‌شد، اما بعد از فصل نه چندان خوب گذشته به نیمکت تبعید شد تا اسکات مک‌تامینی جوان جایش را بگیرد. البته با بازگشت دوباره پس از مصدومیت اسکات عملکرد خوبی داشته است.
نمره: ۶ از ۱۰

۷. آنتونی مارسیال (۴۳/۲ میلیون پوند از موناکو - سال ۲۰۱۵)

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟
این انتقال می‌توانست ۵۸ میلیون پوندی شود، اگر آنتونی مارسال تا سال گذشته توپ‌طلا می‌برد یا بازی‌های بیشتری برای تیم ملی فرانسه انجام می‌داد. آپشن‌هایی که مهاجم منچستریونایتد به هیچ‌کدام دست پیدا نکرد و باشگاه منچستریونایتد هم پول بیشتری نپرداخت. مارسیال در تیم فان‌خال بازیکن کلیدی بود، اما توانایی‌هایش زیر نظر مورینیو کمتر شد. از وقتی سولشائر آمده او دوباره مهاجم اصلی شیاطین‌سرخ شده و زوج خوبی هم با رشفورد ساخته است.
نمره: ۷/۵ از ۱۰

۶. آرون وان‌بیساکا (۵۰ میلیون پوند از کریستال‌پالاس - سال ۲۰۱۹)

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟
او نخستین خرید اوله‌گنار سولشائر در تابستان گذشته بود. آرون وان‌بیساکا پس از یک فصل فوق العاده در کریستال‌پالاس به اولدترافورد آمد و عملکرد خوبش را در منچستریونایتد هم ادامه داد. گل سرسبد نمایش‌های این مدافع راست جوان مهار رحیم استرلینگ از آماده‌ترین‌های لیگ برتر در شهرآورد منچستر بود. اگر او در ارسال توپ‌ها و موقعیت‌سازی بیشتر دقت کند یک ستاره برای دهه آتی خواهد بود.
نمره: ۸ از ۱۰

۵. فرد (۵۲ میلیون پوند از شاختاردونتسک - سال ۲۰۱۸)

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟
منچستریونایتد در جذب بازیکنان اهل آمریکای‌جنوبی چندان خوش‌شانس نبوده. برای صحت این ادعا کافی است عملکرد کلبرسون، فورلان، ورون و دی‌ماریا را به یاد بیاوریم که همگی در اولدترافورد افت کردند. با ورود فرد انتظار می‌رفت او به پیشرفتش ادامه دهد، اما چنین اتفاقی رخ نداد. فرد بازیکن بدی نبوده، اما نتوانسته نشان دهد ارزش ۵۲ میلیون پوند را دارد. با این حال سولشائر هنوز به او امیدوار است.
نمره: ۵ از ۱۰

۴. آنخل دی‌ماریا (۵۹/۷ میلیون پوند از رئال‌مادرید - سال ۲۰۱۴)

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟
یکی از نخستین خرید‌های لوئی فان‌خال بود که شماره ۷ خاطره‌انگیز منچستریونایتد را هم برتن کرد. او تأثیر کمی روی گل‌های یونایتد داشت و فقط ۳ گل در ۲۷ بازی زد. کیفیتی که در رئال داشت را در لیگ برتر نشان نداد و پس از تنها ۱۲ ماه اولدترافورد را ترک کرد. حالا با شرایطی که آنخل دی‌ماریا در پاری‌سن‌ژرمن دارد، سؤال بزرگ هواداران منچستریونایتد این است که چرا او در اولدترافورد موفق نبود؟
نمره: ۴ از ۱۰

۳. روملو لوکاکو (۷۵ میلیون پوند از اورتون - سال ۲۰۱۷)

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟
منچستریونایتد در راه جذب روملو لوکاکو، چلسی را شکست داد. او در چند مرحله به اوج رسید، اما همیشه عملکردش قابل تحسین نبود. ۲ سال بعد از حضورش در منچستریونایتد تصمیم گرفت ساکش را ببندد و باشگاه را ترک کند. با وجود اینکه مورینیو به لوکاکو اعتقاد زیادی داشت، سولشائر چندان مایل نبود همیشه او را در ترکیب تیمش قرار دهد. زدن ۴۲ گل در ۹۶ بازی باعث می‌شود او را خرید ناکامی ندانیم، هرچند در بازی‌های بزرگ موفق نبود.
نمره: ۶ از ۱۰

۲. هری مگوایر (۸۰ میلیون پوند از لسترسیتی - سال ۲۰۱۹)

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟
اخیراً جدایی اشلی یانگ باعث شده هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد هم بشود، اتفاقی که کمتر می‌بینیم در این باشگاه رخ بدهد و یک تازه‌وارد تیم را درون زمین رهبری کند. باشگاه منچستریونایتد برای جذب این مدافع ملی‌پوش انگلیسی رکورد شکست و تا حدودی آرامش به خط دفاعی شیاطین‌سرخ تزریق شد. با توجه به اینکه هزینه خرید او بالا بوده اینکه با ویرجیل فان‌دایک مقایسه شود، اجتناب‌ناپذیر است. در هر صورت مگوایر مدافعی باکیفیت برای یونایتد هست و خواهد بود.
نمره: ۷/۵ از ۱۰

۱. پل پوگبا (۸۹ میلیون پوند از یوونتوس - سال ۲۰۱۶)

یونایتد بیشترین پول را صرف خرید کدام بازیکن کرد؟
اگر منچستریونایتد را در زمان بازی‌ها در شبکه‌های مجازی دنبال کنید، می‌بینید که پس از هر موفقیت و گلی گیف‌های پل پوگبا منتشر می‌شود. چیزی که باعث می‌شود فکر کنیم او بازیکن موفقی بوده است. با این حال اگر هفته به هفته یونایتد را به صورت جزئی دنبال کنید می‌بینید که او در بزرگ‌ترین مسابقات درخششی نداشته. بی‌شک پوگبا یکی از بااستعدادترین بازیکنان منچستریونایتد است که در زمان آمادگی‌اش با پاس‌های کوتاه و بلند و شوت‌های از راه دور تأثیر بزرگی روی بازی می‌گذارد، اما او ناسازگار است و حالا هم چند ماهی می‌شود که معمولاً مصدوم بوده و به ترک اولدترافورد می‌اندیشد.
نمره: ۶ از ۱۰

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج