۹۵۲۴۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

چلسی - آرسنال؛ تجدید دیدار زودهنگام سرخابی!

کمتر از یک ماه از بازی رفت، چلسی و آرسنال دوباره در لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

خبرورزشی: از نکات جالب لیگ برتر انگلیس برنامه‌ریزی تصادفی است، یعنی برنامه دور رفت مسابقات با دور برگشت کاملاً تفاوت دارد. همین امر می‌تواند برخی اوقات اتفاقات جالبی رقم بزند. مثلاً شهرآورد برگشت سرخابی‌های لندن در حالی امشب برگزار خواهد شد که ۲۹ دسامبر یعنی کمتر از یک ماه قبل شاهد بازی رفت‌شان بودیم. امشب در استمفوردبریج از ساعت ۲۳:۴۵ چلسی میزبان آرسنال خواهد بود.

چلسی؛ آشفتگی آبی

چلسی اصلاً و ابداً حال و روز خوشی ندارد، حتی اگر بازی قبلی‌اش برابر آرسنال را برده باشد و حتی اگر تیم رده چهارم جدول باشد. بی‌شک تیم لمپارد جایگاه فعلی را مدیون نتایج پرنوسانی است که تیم‌های پایین‌تر از خودشان گرفته‌اند. در ۱۱ بازی اخیر چلسی ۶ باخت داشته، یعنی بیش از نیمی از مسابقات را با شکست سپری کرده است. البته نباید از یادآوری این نکته که آن‌ها بازی‌های مهمی مثل نبرد با تاتنهام و آرسنال را در همین مقطع برده‌اند، غافل شویم.

در هر صورت هواداران چلسی به رتبه تیم‌شان با لمپارد دلخوش هستند، چراکه این تیم جوان شده و برای تکامل نیاز به کار بیشتر دارد. در دیدار رفت خوب آرسنال را غافلگیر کردند، اما در استمفوردبریج داستان فرق خواهد کرد. احتمالاً چلسی متفاوت و تهاجمی‌تری را خواهیم دید. حداقل لمپارد دوست دارد تیمش با گرفتن نتیجه خوب در خانه از این آشفتگی فاصله بگیرد.

آرسنال؛ تلافی کن

آرسنال با حضور میکل آرتتا فرض کرده و نمی‌شود این را کتمان کرد. برخی بازیکنانی که هواداران را ناامید کرده بودند شرایط بهتری پیدا کرده‌اند و حداقل به آینده امید دارند. از وقتی آرتتا آمده فقط یک بازی برابر منچستریونایتد را برده‌اند. در کل آرسنال بعد از برد اوایل ماه اکتبر فقط ۲ پیروزی داشته. یعنی در ۳ ماه و نیم اخیر هواداران‌شان فقط ۲ پیروزی را در لیگ برتر جشن گرفته‌اند. برای قضاوت درباره آرسنال آرتتا زود است و باید ببینیم تا اواخر فصل او چه خواهد کرد.

در هر صورت این آرسنال نیاز به تقویت دارد، چه از لحاظ مهره و چه از لحاظ ذهنی. اینکه برد را راحت در ۲ بازی اخیر از دست داده‌اند به اعتمادبه‌نفس‌شان هم برمی‌گردد. شاید امشب در استمفوردبریج همه‌چیز برعکس بازی رفت رقم خورد. در هر صورت توپچی‌ها این روز‌ها غیرقابل پیش‌بینی هستند و می‌توانند تلافی کنند.

آخرین جدال

در آخرین دیدار سال ۲۰۱۹ چلسی موفق شد باخت برابر آرسنال را تبدیل به برد ۲ بر یک کند. اوبامیانگ برای آرسنال گل زد و جورجینیو و آبراهام هم گل‌های چلسی را به ثمر رساندند.

آمار بازی

۵۵) در ۵۵ نبرد لیگ برتری بین چلسی و آرسنال، آبی‌ها ۱۹ بازی را برده‌اند و سهم قرمز‌ها ۲۰ برد بوده، در حالی که ۱۶ بازی مساوی شده است.
۶) در ۶ بازی اخیر چلسی و آرسنال در تمامی رقابت‌ها هر تیم ۳ پیروزی کسب کرده است.
۳) در ۳ دیدار آخر چلسی و آرسنال، پیروزی‌ها یکی در میان تقسیم شده. یعنی با همین روند امشب نوبت برد آرسنال خواهد بود.
۸) آخرین پیروزی آرسنال در لیگ برتر در استمفوردبریج به اکتبر ۲۰۱۱ برمی‌گردد. دیداری پرهیجان و تاریخی که با نتیجه ۵ بر ۳ به سود توپچی‌ها خاتمه یافت.
۲) آخرین مرتبه فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ چلسی موفق شد برابر آرسنال دبل کند.
۳) استمفوردبریج اخیراً برای چلسی خانه امنی نبوده و در ۵ بازی آخرشان ۳ مرتبه شکست خورده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج