جاباما
۹۵۲۶۵۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۲ نامزد مورد تایید نیویورک تایمز برای انتخابات ۲۰۲۰

به تازگی نیویورک تایمز با انتشار گزارشی دو نامزد دموکرات را به عنوان نامزدان مورد نظر و مورد حمایت خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا معرفی کرده است.

خبرگزاری مهر: هیئت تحریریه نیویورک تایمز به تازگی با انتشار گزارشی اعلام کرده است که در میان نامزدان انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، دو چهره دموکرات بیشتر از دیگران مورد حمایت هیئت تحریریه این رسانه آمریکایی خواهند بود.

در این ارتباط نیویورک تایمز در گزارش خود، «الیزابت وارن» و «امی کلابچر» را دارای بیشترین حمایت از سوی هیئت تحریریه‌اش در میان دیگر نامزدان دموکرات برای انتخابات پیش رو معرفی کرده است.

۲ نامزد مورد تایید نیویورک تایمز برای انتخابات ۲۰۲۰

نکته جالب آن جاست که هر دو نامزد مورد نظر نیویورک تایمز، از میان زنان حزب دموکرات انتخاب شده‎‌اند و با وجود این که در حال حاضر در رقابت‌های درون حزبی دموکرات‌ها چهره‌های معروف دیگری از جمله «جو بایدن» و «برنی سندرز» نیز در حال رقابت هستند، اما نیویورک تایمز ترجیح داده علاوه بر «الیزابت وارن» یک چهره نه چندان مشهور و معروف دیگر را نیز که همان «امی کلابچر» می‌باشد، به عنوان نامزدهای دموکرات مورد حمایت خود معرفی کند.

نیویورک تایمز علت انتخاب این دو فرد را به عنوان نامزدان مورد حمایت خود، واقع‌گرایی و رادیکالیستی بودن آن‌ها عنوان کرده که در مقطع فعلی بیشترین اقبال افکار عمومی را به همراه دارد و در عین حال با بیان نوعی سنت شکنی تاکید کرده که به جای یک نفر، ترجیح داده از دو نامزد انتخاباتی حمایت کند.

نیویورک تایمز در معرفی وارن گفته است که او معمار برجسته قانون گذاری است و کلابچر را به عنوان کسی که توانایی بسیج کردن شهروندان را دارد؛ معرفی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج