جاباما
۹۵۲۶۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عقبگرد چلسی و تاتنهام در راه جذب زا‌ها

خبرگزاری میزان- دو باشگاه چلسی و تاتنهام قید خرید مهاجم ساحل عاجی عقاب‌های لندن را زدند.

خبرگزاری میزان: نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» خبر داد علیرغم ابراز تمایل ویلفرد زا‌ها برای جدایی از کریستال پالاس در مهلت نقل و انتقالات ماه ژانویه و تمایل زیاد دو باشگاه چلسی و تاتنهام برای جذب او، قیمت بالای (۸۰ میلیون پوند) این بازیکن، دو باشگاه انگلیسی را از ارائه پیشنهاد رسمی منصرف کرده است.

قرارداد این مهاجم ۲۷ ساله با کریستال پالاس تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، اما درخشش او در ترکیب این تیم باعث شده مورد توجه باشگاه‌های زیادی از جمله چلسی، تاتنهام قرار بگیرد. مسئولان این باشگاه البته قصد ندارند مهاجم ساحل عاجی خود را به راحتی از دست بدهند و از مشتریان این بازیکن مبلغی در حدود ۸۰ میلیون پوند درخواست کرده‌اند.

این موضوع باعث عقبگرد چلسی و تاتنهام شده، زیرا سران این دو باشگاه معتقدند مبلغ مورد نظر کریستال پالاس واقع‌بینانه نیست البته به نظر می‌رسد زا‌ها هم تلاشی برای مجبور کردن باشگاه به فروشش در مهلت نقل و انتقالات ماه ژانویه نمی‌کند و با گذشت سه سال و نیم از قراردادش عجله‌ای برای جدایی از پالاس ندارد و منتظر دریافت پیشنهادات تابستانی خواهد بود.

زا‌ها با آغاز فصل جدید در مجموع ۲۴ بازی که برای کریستاس پالاس به میدان رفته و موفق شده ۳ گل به ثمر برساند و ۳ پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج