۹۵۲۷۵۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/11/02

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. شما در زندگی تاکنون پیش‌پای خودتان را دیده‌اید و هدف‌های بلند مدتی ندارید، سالی که با تولدتان شروع می‌شود، زمانی است که هدف‌های پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و در این سال با ترسیم اهداف بلندمدت، موفقیت‌های چشمگیری را از آن خود کنید. برای برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در سال تولدتان عجله نکنید و ماه‌های بهمن و اسفند را غنیمت بگیرید و در این ماه‌ها با صبر و حوصله و مشورت با دوستان و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، برنامه‌ای قابل‌اجرا و بلندپروازانه آماده کنید. مشکلات در ماه اسفند فروردین به سراغ شما می‌آیند، برای حل این مشکلات از دست کسی کمکی بر نمی‌آید و باید به تنهایی آستین بالا بزنید و مشکلات را یکی‌پس‌از دیگری حل کنید. بخت در ماه‌های تیر و مرداد سال آینده به شما رو می‌کند و در این ماه، موقعیت‌های خوبی برای استراحت و تفریح خواهید داشت. مهر و آبان سال آینده، ماه‌هایی است که تلاش شما به بار خواهد نشست و در این ماه‌ها، مزد زحمات‌ خود را خواهید دید. دی ماه سال آینده، زمان عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، در این ماه عشقی تند و آتشین را تجربه خواهید کرد. سالی که با تولد‌تان شروع کرده‌اید را به گونه‌ای به پایان برسانید که در این سال به بیشتر اهداف خود رسیده باشید و از این سال خاطره‌های ماندگاری در ذهن شما ماندگار شود.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و به لحاظ سلامت و نشاط چیزی کم ندارید، به لطف چنین روحیه‌ا‌ی، کارها را زودتر از همیشه انجام دهید و فرصت فراغتی برای خودتان مهیا کنید. مدت‌ها پیش برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید و امروز پول و سرمایه شما به بار می‌نشیند و از این سرمایه‌گذاری سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. پدر یا مادر یا یکی از بزرگ‌تان فامیل، حال و روز خوشی ندارد و امروز بهتر است سری به ایشان بزنید و تا می‌توانید از وی پرستاری کنید. رابطه خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و احساس می‌‌کنید که در عشق سردرگم‌ شده‌اید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و اجازه ندهید فاصله‌ای که میان شما افتاده، عمیق‌تر شود. رضایتی از شغل‌ و حرفه‌تان ندارید و به دنبال موقعیت‌های کاری بهتری می‌گردید، امروز این موقعیت فراهم خواهد شد و شغلی که همیشه آرزوی آن را داشتید به شما پیشنهاد می‌شود. چیز مهمی را در منزل یا محل‌کار گم کرده‌اید و امروز آن را پیدا می‌کنید و نگرانی‌های‌تان برطرف خواهد شد.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

رؤیای بزرگی را در سر دارید و این آرزو خواب و خوراک را از شما ربوده است، فاصله زیادی با تحقق این رؤیا ندارید و به این آرزو جدی‌تر فکر کنید و با برنامه‌ریزی به فکر اجرای آن باشید. انسان احساساتی هستید و با چیزهای کوچک خوشحال یا ناراحت می‌شوید، فراموش نکنید که دنیا پستی‌ و بلندی‌های زیادی دارد و از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر از گذشته احساسات خود را کنترل کنید. مدتی پیش اندوخته‌ای را کنار گذاشته‌اید و امروز گرفتار مشکلی خواهید شد و برای حل این مشکل، چاره‌ای به غیر از برداشت از اندوخته‌تان وجود ندارد. اما غم به دل خود راه ندهید، چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دست شما می‌رسد و جای خالی خرجی که امروز انجام داده‌اید پر خواهد شد. روی کمک اعضای خانواده حساب‌ نمی‌کنید و همیشه تمایل دارید مشکلات را یکه‌و‌تنها حل کنید، فراموش نکنید که با یک دست نمی‌توان چندین هندوانه برداشت و برای حل مشکلات مهم از اعضای خانواده کمک بگیرید. امروز با فردی باتجربه و آگاه از امور زمانه برخورد خواهید داشت، این ارتباط را به فال نیک بگیرید و نصیحت‌های این فرد را در زندگی به کار ببندید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و از عارضه‌ای جسمی، درد می‌کشید. در چنین روزهایی بهتر است به جای اینکه فشار بیشتری به بدن‌تان وارد کنید، به خودتان مرخصی بدهید و با استراحت و مراجعه به پزشک، بهبودی کامل حاصل نمایید. یکی از اعضای خانواده که احتمالاً برادر شما است به مشکلی برخورد کرده و کاری از دستش برای حل این مشکل بر نمی‌آيد، امروز به این فرد قول بدهید که در اولین فرصت هر کاری از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام خواهید داد. رابطه شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به مرحله حساسی رسیده است و اگر مواظب رفتارهای‌تان نباشید، احتمال مشاجره و جدایی میان شما و عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. امروز یکی از آشنایان نزدیک که خاطرش برای شما بسیار عزیز است، به ملاقات‌تان می‌آید و این دید و بازدید فرصتی را برای زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته فراهم می‌کند.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

تصمیمی را در گذشته گرفته‌اید و این تصمیم شما را به دردسر بزرگی انداخته است، از آنجایی که خودکرده را تدبیر نیست، راهی برای حل این مشکل پیدا نمی‌کنید و در چنین شرایطی پیشنهاد می‌کنیم با بزرگ‌ترهای فامیل یا دوستان با تجربه خود مشورت کنید و مطمئن باشید که این افراد راه رهایی از این مخمصه را به شما نشان خواهند داد. قصد خرید منزل یا کالایی گران‌قیمت را دارید، این معامله را امروز قطعی کنید و خاطرتان جمع باشد که سود سرشاری از این معامله راهی جیب شما خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال و حوصله ندارد و حواسش به شما نیست. در چنین روزهایی مزاحم عشق‌زندگی‌تان نشوید و اجازه دهید گذر زمان حال و روحیه ایشان را بهتر کند. انسان خنده‌رویی نیستید و زندگی را سخت‌ می‌گیرید، فراموش نکنید که خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است و از امروز با رویی گشاده به استقبال زندگی بروید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روزی بی‌انگیزه و کسالت‌آور را شروع کرده‌اید و حوصله انجام کاری را ندارید، اما حیف است عمر خود را به کسالت بگذرانید و امروز با انجام کاری که علاقه زیادی به آن دارید، روحیه و انگیزه کسب کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد، امروز زمان خوبی است که دست یاری به سمت این فرد دراز کنید و به ایشان ثابت نمایید که همیشه روی کمک شما می‌تواند حساب‌باز کند. میان همسر یا عشق‌زندگی‌تان و خانواده‌اش مشاجره‌ای در گرفته و عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی دلخور است، در این مشاجره مداخله نکنید و اجازه دهید ریش‌سفید‌های فامیل برای حل این مشاجره آستین بالا بزنند. امروز فردی که احساس می‌‌کنید بدخواه شما است با شما صحبت خواهد کرد و شرایط صلح و آشتی میان شما و این فرد مهیا می‌شود. مدتی است به فکر انجام کاری جدید و نوآورانه افتاده‌اید، اما امروز زمان خوبی برای انجام این کار نیست و زمانی به فکر انجام این کار جدید باشید که با برنامه‌ریزی و مشورت با دوستان و آشنایان، اطلاعات بیشتری درخصوص این کار بدست آورده باشید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز وقت خوبی است که اعضای خانواده را برای گشت‌و‌گذار و خرید به بازار ببرید، چنین موقعیتی را به فال نیک بگیرید و در کنار اهل منزل گشتی در بازار بزنید، اما مواظب خرج‌های‌تان باشید چرا که احتمال دارد ولخرجی کنید و برای آینده پولی در جیب‌تان باقی نماند. امروز میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در می‌گیرد، تا جایی که امکان دارد این مشاجره را ادامه ندهید و نگذارید احترام میان شما لکه‌دار شود. گره‌ای در کارهای شما افتاده و به رغم‌ اینکه تلاش زیادی به خرج‌داده‌اید، این گره باز نشده است، امروز این مشکل برطرف می‌شود و با خیال راحت می‌توانید دمی استراحت کنید. عادت دارید در خصوص رفتار اطرافیان عجولانه قضاوت کنید، چنین رویکردی شما را به فرد منفوری تبدیل کرده که کسی علاقه‌ای با نشست و برخواست با شما ندارد. امروز تصمیم به تغییر این روحیه بگیرید و عجولانه‌ قضاوت‌کردن را کنار بگذارید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و اگر مواظب دارایی‌های خود نباشید، چیزی از مال‌و‌منال‌تان گم یا دزدیده خواهد شد. به لحاظ کاری نیز روز خوبی را درپیش ندارید و عقدقرارداد و معامله‌های تجاری را به فردا موکول کنید، در غیر این‌صورت ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. مدتی است که وقتی را برای انجام کارهای مذهبی یا مراقبه و مدیتیشن کنار نگذاشته‌اید، امروز بهترین زمان برای انجام این‌کارها است و با مدیتیشن و مراقبه یا کارهای مذهبی آرامش روح و جان‌تان را تضمین نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌ خاصی برای شما تدارک دیده و امروز کاری می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق ایشان شوید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز به منزل یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک دعوت شده‌اید، این مهمانی را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و آنها را در این شادی سهیم نمایید. فردی که بدخواه شما است قصد دارد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، قبل از اینکه این نقشه شوم تحقق پیدا کند، این فرد را پیدا کنید و به سزای عملش برسانید. امروز یکی از همکاران یا همسایه‌ها با شما از در دشمنی وارد می‌شود و چوب لای چرخ‌تان می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار ادامه پیدا کند و در اولین فرصت حساب این فرد را کف دستش بگذارید. برنامه‌ای برای آینده ندارید و باری به هرجهت زندگی می‌کنید، چنین رویکردی نه تنها شما را به دستاوردی چشمگیر در زندگی نمی‌رساند، بلکه اعتبار و آبروی‌تان را نیز در نزد دوستان و همکاران زیر سؤال می‌برد، در نتیجه از امروز نقشه‌ای بلند‌مدت برای زندگی‌تان ترسیم کنید و هدف‌های‌ خود را با جدیت دنبال نمایید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

اهل ورزش و تحرک هستید، اما تاکنون فرصتی برای ورزش دست نداده است و به لحاظ سلامتی وضعیت خوبی ندارید، امروز زمان خوبی فراهم می‌شود تا در باشگاه ورزشی ثبت‌نام نمایید و در کنار ورزش، تا می‌توانید تفریح کنید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما این فرد اهل بازپرداخت پول نیست و اگر به ایشان پولی بدهید، هرگز رنگ پول‌تان را نخواهید دید. یکی از آشنایان که ادعای دوستی زیادی با شما دارد، دائم خودش را به شما نزدیک‌تر کرده است و ادعای رفاقتی عمیق و ماندگار دارد، اما این ادعا، دروغی بیش نیست و این فرد می‌خواهد از شما سوء‌استفاده کند، در نتیجه از همین امروز رابطه‌تان را با وی تغییر دهید و به ایشان بفهمانید که به این راحتی‌ها کلاه سر شما نمی‌رود. امروز در محل کار یا منزل اتفاق پسندیده‌ای برای شما رخ می‌دهد و این اتفاق، ناراحتی‌ها و روزمرگی‌ها را از ذهن شما بیرون می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان انتظار دارد که بعدازظهر را در کنار هم بگذرانید، این فرصت مهیا خواهد شد و بعدازظهری عاشقانه را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز بوسیله دوستان یا آشنایان با فردی آگاه و دنیادیده ملاقات خواهید کرد، گفته‌های این فرد تأثیر زیادی در افکار شما خواهد داشت، در نتیجه این گفته‌ها را یادداشت کنید و در آینده به کار بگیرید. مدتی است که یکی از دوستان یا آشنایان پولی از شما قرض کرده و تاکنون خبری از پرداخت این پول در کار نبوده است، اما امروز این فرد پول‌تان را تمام‌و‌کمال بازپس خواهد داد و به لحاظ مالی اوضاع‌تان بهتر می‌شود. به لحاظ کاری روز خوبی را شروع نکرده‌اید و در محل کار یا منزل، با مشکلاتی روبرو خواهید شد، برای حل این مشکلات کاری از دست شما بر نمی‌آید و چاره‌ای ندارید که از دوستان و همکاران کمک بگیرد. روز بسیار حساسی را شروع کرده‌اید و اگر مواظب نباشید، اشتباه فاحشی را مرتکب خواهید شد، در نتیجه شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا دست از پا خطا نکنید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز را با ناراحتی شروع کرده‌اید و اگر مواظب رفتار و گفتار خود نباشید، به احتمال زیاد ناراحتی شما زمینه ایجاد مشاجره‌ای را میان شما و اطرافیان فراهم خواهد کرد. اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید و این رویکرد باعث شده تا اندوخته‌ای نداشته باشید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و اگر به دنبال ثبات مالی هستید، پس‌انداز و صرفه‌جویی را از همین امروز شروع کنید. گرفتار مشکلی شده‌اید و این مشکل فکر و ذهن شما را حسابی مشغول کرده است، اما غم به دل خودتان راه ندهید چرا همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز متوجه این مشکل می‌شود و به شما در حل آن کمک خواهد کرد.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و کاری از دست‌ شما برای حل این مشکل بر نمی‌آید، بهتر است برای حل چنین مشکلی عجله نکنید و اجازه دهید گذر زمان، راه‌حل‌های بهتری را پیش‌روی شما قرار دهد. حساب‌و‌کتاب زندگی از دست شما خارج شده و یکی از اعضای خانواده یا نزدیکان در امور مالی‌ شما دخالت می‌کند. اجازه ندهید اطرافیان از حساب‌و‌کتاب‌های شما باخبر باشند و امروز عنان مال خود را در اختیار بگیرید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز با فردی روبرو می‌شوید و در اولین نگاه به وی دل می‌بازید. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید و انسان خوش‌مشربی هستید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان و آشنایان خود را گسترش دهید.

فال روزانه ۰۲/ ۱۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج