۹۵۲۷۵۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

تحلیل رسانه‌های اروپایی از انتقال طارمی به استون‌ویلا

پس از انتشار خبر ابراز تمایل پورتو برای خرید طارمی نوبت به مشتری جدیدی رسیده و شاید نیم‌فصل دوم را در لیگ برتر انگلیس سپری کند.

فرهیختگان: پس از انتشار خبر ابراز تمایل پورتو برای خرید طارمی نوبت به مشتری جدیدی رسیده و شاید نیم‌فصل دوم را در لیگ برتر انگلیس سپری کند. دوشنبه شب «اسکای اسپورت» از تمایل استون‌ ویلا برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی ریو آوه خبر داد و به این نکته اشاره کرد که با توجه به مشکلات این تیم انگلیسی در خط حمله، برای خرید ملی‌پوش ایرانی دست به کار شده‌اند. اگرچه حضور علیرضا جهانبخش در لیگ جزیره تجربه چندان موفقی برای او نبود، اما شاید طارمی بتواند برخلاف هموطنش عملکرد خوبش در پرتغال را ادامه دهد و به یکی از ایرانی‌های موفق حاضر در این رقابت‌ها تبدیل شود.

ریسک تیم انگلیسی

سایت «تی‌بی‌آر فوتبال» در گزارشی درباره این انتقال احتمالی می‌نویسد: «استون ‌ویلا به دنبال خرید یک مهاجم دیگر است و مهدی طارمی، مهاجم ریو آوه یکی از گزینه‌های آنهاست. این ملی‌پوش ایرانی پس از انتقالش از الغرافه قطر به این باشگاه در تابستان، فصل خوبی را سپری می‌کند و در این مدت برای تیمش که در رتبه هفتم جدول قرار دارد، ۹ گل زده و پنج پاس‌گل داده است. این مهاجم همه‌کاره در محوطه جریمه حریفان بسیار خطرناک و مرگبار است و برای تیم ملی کشورش نیز در ۳۸ مسابقه ۱۵ گل به ثمررسانده است.

در صورتی که او به استون ویلا برود، دومین مهاجمی خواهد بود که این تیم در ژانویه به خدمت گرفته است. آنها به تازگی امبوانا ساماتا را از تیم خنک بلژیک به خدمت گرفتند و البته با توجه به مصدومیت وسلی که تا پایان فصل خانه‌نشین شده، نیاز به تقویت خط حمله به‌شدت برای آنها احساس می‌شود. این تیم در منطقه سقوط قرار دارد و در بازی‌های آینده باید چند برد کسب کند تا کمی از قعر جدول فاصله بگیرد تا دوباره به دسته پایین سقوط نکند. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که طارمی تنها ۶ ماه در ریو آوه و فوتبال اروپا بازی کرده است. ساماتا هم چندان بازیکن مطمئنی نیست و این می‌تواند ریسک بزرگی برای این تیم باشد.»

تکنیک بالا و قدرت تمام‌کنندگی

نویسنده سایت «تیست آو فوتبال» نیز با آنالیز بازی طارمی، درباره احتمال موفقیت او در لیگ جزیره می‌نویسد: «زدن ۶ گل در ۱۳ بازی آماری استثنایی برای یک مهاجم نیست اما ظاهرا استون‌ ویلا او را می‌خواهد. طارمی از قدرت بدنی خود به خوبی استفاده می‌کند. همچنین در ارسال پاس کلیدی برای هم‌تیمی‌هایش و همچنین پاس‌های بلند تبحر دارد. خصوصیت مثبت مهاجم سابق الغرافه، تکنیک مناسب و قدرت دریبلینگ خوب است.

حرکات پا به توپ خوبی هم دارد و می‌تواند از مدافعان حریف عبور کند. طارمی همچنین یک تمام‌کننده خوب است و در موقعیت‌های تک‌به‌تک قدرت گلزنی خوبی دارد. البته یکی از خصوصیات بارز او که در فیلم‌های بازی‌هایش دیده می‌شود، حرکت در فضاهای بین مدافعان است. جک گریلیش در استون ‌ویلا یک پاسور متبحر است و طارمی در کنار او می‌تواند صاحب موقعیت‌های گلزنی زیادی شود. البته زمان مشخص می‌کند که آیا او خرید خوبی برای این تیم خواهد بود یا خیر.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • x

      تا جایی که می دانم تیمهای سرشناس اروپا روی جوانان سرمایه گذاری می کنند خصوصا راجع به بازیکنان گمنام و غیر اروپایی چه برسه به تیمهای انگلیسی. این هم تبلیغ خبرنهارهاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توچه می دونی دادا

    • بدون نام

      به امید موفقیتت مهدی جان
      به کوری چشم شیشتقلالیا تو موفق خواهی شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج