۹۵۲۸۱۶
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

دایی نزدیک‌تر از همیشه به میراث کی‌روش!

هر چند هیئت ریسه از ذکر نام گزینه اصلی هدایت تیم ملی طفره می رود و خود دایی هم مدعی است که هیچ مذاکره ای با فدراسیون نداشته اما کیست که نداند علی دایی از همیشه به میراث کی‌روش نزدیک‌تر است.

خبرورزشی: قبل از جام جهانی خیلی شایعات داغ بود. این شایعات هم حکایت از آن داشت که بعد از کارلوس کی‌روش نیمکت تیم ملی ایران به علی دایی می‌رسد ولی فدراسیون با کی‌روش تمدید کرد و او تا پایان جام ملت‌های آسیا هم روی نیمکت ایران نشست. بعد از جدایی کی‌روش، فدراسیون ویلموتس بلژیکی را انتخاب کرد ولی او خیلی زود بر سر مسائل مالی با فدراسیون به مشکل خورد تا در پایان دور رفت مسابقات مقدماتی جام جهانی از هدایت تیم ملی کنار برود. حالا گفته می‌شود علی دایی که در تمام این سال‌ها حامی شماره یک تیم ملی بوده به نیمکت این تیم نزدیک شده است. ملی‌پوشان هم برای حضور دایی روی نیمکت تیم ملی چراغ سبز نشان داده‌اند.

علی دایی قبل از جام جهانی حتی به اردوی تیم ملی در ترکیه رفت و با کی‌روش و بازیکنانش دیدار داشت. وقتی همانجا در کمپ باشگاه بشیکتاش از دایی سؤال شد آیا قرار است سرمربی تیم ملی شود؟ پاسخ داد: «نه خبری نیست.» ولی کی‌روش حرف مهمی زد: «علی یک درخواست از تو دارم. من مجموعه‌ای در ایران ساختم به اسم پک. این میراث من برای فوتبال ایران است. بعد از خودم، میراث بزرگم را به تو می‌سپارم. دوست دارم از این میراث مراقبت کنی و اجازه ندهی دست نااهلان بیفتد. این مرکز تمرینی باید در اختیار بازیکنان تیم‌های ملی باشد و از آن فقط استفاده فوتبالی شود نه استفاده دیگر. مطمئنم بهترین کسی هستی که می‌توانی آن را حفظ کنی.»

دایی همانجا به کی‌روش گفته بود دوست دارد او بماند ولی اگر رفت، همه جوره از میراثش حمایت می‌کند. حالا به نظر می‌رسد علی دایی از همیشه به میراث کی‌روش نزدیکتر است. البته مسائلی غیرورزشی سد راه معرفی او به عنوان سرمربی جدید تیم ملی قرار دارد که هفته ها معرفی او را عقب انداخته با این حال دایی بیش از گذشته به نیمکت تیم ملی نزدیک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جووونم عشششششق داره میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دایی خیلی بهتره

    • بدون نام

      فقط علی دایی

    • بدون نام

      خداوکیلی کسی نبود جز دايي بابا ی مربی با دانش روزی بزراين ک به پیشرفت تیم کمک کنه مسخره بازی در آوردن اينا، مدیریت تو هیچ کجاي کشور درست نیست بنظرم جاش برن چندتا مدیر ژاپن یا کشورهای دیگه بیارن بهتر از اينا هست

    • ایرانی

      بابا این بازی ها چی دیگه، مثلا می‌خواستید بگید بقیه گزینه ها با تیم ها شون قرار داد دارند نمیتونند بیاند وفقط دایی میمونه، در صورتی که خود دایی از قبل تر این ها خبر داشت وگرنه به یکی از درخواست های مربی گری تو لیگ جواب مثبت میداد!!!!!!

    • ایرانی

      بابا این بازی ها چی دیگه، مثلا می‌خواستید بگید بقیه گزینه ها با تیم ها شون قرار داد دارند نمیتونند بیاند وفقط دایی میمونه، در صورتی که خود دایی از قبل تر این ها خبر داشت وگرنه به یکی از درخواست های مربی گری تو لیگ جواب مثبت میداد!!!!!!

    • بدون نام

      اکر دنبال منافع ملی و خوشحالی مردم هستند باید شهریار فوتبال ایران بعنوان سرمربی معرفی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج