جاباما
۹۵۲۸۲
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

خستگی را دور بزنید

کفش‌هایی برای راحتی مطلق خانم ها

اصرار به انتخاب کفش راحت، حرفی کلیشه‌ای شده است ولی مي‌توانیم به شما نشان بدهيم که کدام مدل‌ کفش‌ها راحت هستند. به زودی فصل سرما تمام مي‌شود و شما احتیاج به کفشی دارید که در کنار راحتی، گرمي‌ چکمه و بوت را نداشته باشد.

کفش‌هایی برای راحتی مطلق خانم ها
مجله زندگی ایده آل: اصرار به انتخاب کفش راحت، حرفی کلیشه‌ای شده است ولی مي‌توانیم به شما نشان بدهيم که کدام مدل‌ کفش‌ها راحت هستند. به زودی فصل سرما تمام مي‌شود و شما احتیاج به کفشی دارید که در کنار راحتی، گرمي‌ چکمه و بوت را نداشته باشد، به همین دلیل این مدل کفش‌های راحتی را به شما پیشنهاد مي‌کنیم که در بسیاری از روزهای سال مي‌توانید به پا کنید و لذت ببرید:

یک تیپ هنری

کفش‌هایی برای راحتی مطلق خانم ها

این هم یک پیشنهاد برای دختر خانم‌های جوان و دانشجو که علاقه‌مند به دنیای رنگ‌ها هستند و این فرصت را دارند که با دنیای رنگ‌ها، ست‌های خاص و جذاب برای خود بسازند. یک دختر خانم جوان با این کفش قرمز ست دانشجویی خاص و جذابی برای خود مي‌سازد.

کلاسیک اما فانتزی

کفش‌هایی برای راحتی مطلق خانم ها

این هم یک نمونه کالج کلاسیک که با داشتن لژ فرم اسپرت پیدا کرده است اما به دلیل داشتن همین لژ راحتی بیشتری از کالج‌های تخت دارد. این مدل کالج کمتر به کمر فشار وارد مي‌کند. رنگ و طرح این کالج انتخاب خوبی است برای ست‌های اسپرت و به خصوص همراهی با شلوار جین.

متفاوت شوید

کفش‌هایی برای راحتی مطلق خانم ها

کفش کالج کلاسیک انتخاب خوبی است ولی شما با کمي‌ ابتکار مي‌توانید کفش کلاسیک خودتان با چرم قهوه‌ای را تبدیل به کفشی خاص کنید. کافی است بند کفش‌تان را عوض کنید و یک بند رنگی با رنگی متفاوت انتخاب کنید.

خاص و تک

کفش‌هایی برای راحتی مطلق خانم ها

این هم برای کسانی که تیپ هنری را دوست دارند. چنین کفشی را می‌توانید با انواع شلوارهای کتان، جین و... بپوشید و با انواع ست‌های اسپرت و ورزشی ست کنید. رنگ این کفش هم از ویژگی‌های آن است که دست شما را برای ست‌های مختلف باز مي‌گذارد.

جوان‌پسندترین

کفش‌هایی برای راحتی مطلق خانم ها

این کفش با پارچه کنفی طرحدار، بهترین انتخاب است برای خانم‌های جواني که علاقه‌مند ست‌های نیمه‌رسمي ‌هستند. جنس و رنگ این کفش به گونه‌ای است که می‌توانید با لباس‌های مختلف آن‌را بپوشید و نگران ست کردن کیف و کفش خود نباشید.

راحتی باورنکردنی

کفش‌هایی برای راحتی مطلق خانم ها

این مدل مناسب خانم‌هایی است که از مشکل کمر درد رنج مي‌برند و باید از کفش‌هایی با کمي‌لژ یا پاشنه استفاده کنند. این کفش هم لژی دارد که در زیر کفش مستتر شده است. چرم بودن این کفش هم از ویژگی‌های آن است که هم دوام کفش را بالا مي‌برد و هم برای استفاده مداوم و روزانه انتخاب بهتری محسوب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Hadi

      با شلوار كرمي چه رنگ كفشي خوب ميشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تقریبا همشون به کرمی میاد!!!

      • اسما

        قهوه ای تیره...البته نظر شخصیه منه

      • بدون نام

        خیلی هم خوبه اسما جون!

    • مریم

      کفش اولی هنوز پوشیده نشده پاره شده. ح ح ح

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج