جاباما
۹۵۲۹۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پریشیچ: از وضعیتم در بایرن مونیخ راضی‌ام

هافبک کروات تیم بایرن مونیخ برای ماندن در این تیم ابراز تمایل کرد و از آمادگی‌اش برای ادامه دادن به فوتبال بازی کردن تا حداقل ۷ سال دیگر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: ایوان پریشیچ که تابستان سال ۲۰۱۹ از اینتر به عنوان بازیکن قرضی راهی بایرن مونیخ شد، می‌گوید در تیم جدیدش همه چیز بر وفق مراد اوست.

پریشیچ ۳۰ ساله که یکشنبه هفته جاری یکی از ۴ گل برد باواریایی‌ها را مقابل هرتابرلین به ثمر رساند تا پایان فصل جاری با تیم شهر مونیخ قرارداد دارد و بعد از آن باید دید که آیا این باشگاه حاضر به استفاده بند موجود در قراردادش برای خرید قطعی این بازیکن ملی‌پوش خواهد بود یا نه. از اظهارات پریشیچ اینگونه برمی‌آید که خود او تمایل دارد چنین اتفاقی رخ دهد.

پریشیچ به آبندزیتونگ گفت: تا الان همه چیز در مونیخ برایم بر وفق مراد بوده است هم از نظر شخصی هم از نظر حرفه‌ای. من قدم به قدم و روز به روز پیش می‌روم. بعد از آن باید دید چه می‌شود.

پریشیچ که بند خرید قطعی‌ قراردادش با بایرن مونیخ اختیاری است، در پاسخ به این سؤال که چند سال دیگر می‌تواند به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد، عنوان کرد: بازیکنی که ۳۰ ساله است پیر محسوب نمی‌شود. من احساس خوبی دارم. برنامه‌ام این است که برای هفت هشت سال دیگر بازی کنم.

هافبک کروات بایرن مونیخ در ۱۳ بازی‌اش برای بوندس‌لیگا ۴ گل زده است. در لیگ قهرمانان اروپا هم او ۶ بازی انجام داده که در آن رقابت‌ها هم یک گل زده و سه پاس گل داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج