جاباما
۹۵۲۹۲۳
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

تکذیب بسته شدن پرونده لوایح FATF در مجمع

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با پرونده رسیدگی به پرونده لوایح مرتبط با FATF می‌گوید، تا کنون چهار کمیسیون مشترک تشکیل شده و چهار جلسه برگزار شده است اما همچنان رایزنی‌ها ادامه دارد و تا کنون نتیجه‌ای از گفتگوها حاصل نشده است.

انتخاب: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با پرونده رسیدگی به پرونده لوایح مرتبط با FATF می‌گوید، تا کنون چهار کمیسیون مشترک تشکیل شده و چهار جلسه برگزار شده است اما همچنان رایزنی‌ها ادامه دارد و تا کنون نتیجه‌ای از گفتگوها حاصل نشده است.

سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به این خبر که با توجه به پایان مهلت قانونی یک ساله مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی مصوبه مجلس درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون CFT، پرونده لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام بسته شده است، به خبرنگار «انتخاب» گفت: «چنین مساله‌ای در مجمع تشخیص مطرح نشده است. نه در شورای مجمع و نه در کمیسیون، موضوعی با چنین محتوایی طرح نشده است.»

وی افزود: «تا کنون چهار کمیسیون مشترک تشکیل شده و چهار جلسه برگزار شده است اما همچنان رایزنی‌ها ادامه دارد و تا کنون نتیجه‌ای از گفتگوها حاصل نشده است.»

اظهارات این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در شرایطی است که امروز -چهارشنبه- خبرگزاری فاری در خبری از بستن پرونده لوایح مرتبط با FATF در مجمع خبر داد. فارس در خبر خود می‌نویسد، امروز ۲ بهمن ماه، با توجه به پایان مهلت قانونی یک ساله مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT)، پرونده بررسی این لایحه به عنوان یکی از لوایح درخواستی گروه ویژه اقدام مالی FATF در مجمع بسته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ..........y.......Z.......

      '''' پرونده FATF''' در مجمع '' در عالم برزخ''

    • سیدجلیلتقوی

      ما هیچوقت نباید زیربار چنین خفتی برویم

    • بدون نام

      آخرش این پرونده بسته خواهد شد.

      پاسخ ها

      • مردم

        انشاا.. که زودتر بسته بشه لوایح بدتر از برجام

    • مردم

      این لوایح به گفته خود ظریف هیچ سودی برای کشور ندارد فقط بهانه غربی ها را خنثی میکند و نگفت چه ضررهایی بدتر از برجام برای کشور دلرد. بعضی ها نگران تهدید ترامم هستند که اگه امضا نکنید فرزندان آقایون را دیپرت میکنم و ۱۷۰ میلیارد دلار نقدینگی بجز املاکشان در امریکا آنها را بلوکه میکنم. از کجا این مبلغ رو بردند بانکهای غرب بماند؟؟؟!!! پس بیشتر هول خودشان هستند نه کشور .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج