جاباما
۹۵۳۰۸۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هافبک آرسنال به رئال مادرید بازخواهد گشت

به نظر می‌رسد دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی آرسنال تابستان دوباره به رئال مادرید بازخواهد گشت.

ورزش سه: در تابستان سال گذشته و بعد از نمایش‌های درخشان دنی سبایوس در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های زیر ۲۱ سال اروپا، بسیاری معتقد بودند رئال مادرید با انتقال قرضی این بازیکن به آرسنال مرتکب اشتباه بزرگی شده، اما در نهایت این هافبک جوان راهی لندن شد.

علیرغم شروعی فوق العاده، دنی سبایوس در ماه نوامبر دچار مصدومیت همسترینگ شده و در بازگشت هنوز نتوانسته در ترکیب توپچی‌ها قرار بگیرد. به نظر می‌رسد میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال اعتقاد چندانی به دنی سبایوس ندارد و این باشگاه در تابستان تلاشی برای دائمی کردن قرارداد او انجام نخواهد داد.

هافبک آرسنال به رئال مادرید بازخواهد گشت

قرارداد دنی سبایوس با آرسنال یک ساله و قرضی بود و هیچگونه بند خریدی در آن برای توپچی‌ها وجود نداشت، اما شروع درخشان سبایوس در ابتدای فصل باعث افزایش شایعاتی مبنی بر تمایل آرسنال به مذاکره با رئال مادرید برای خرید دائمی این هافبک جوان شده بود.

اما حالا به نظر می‌رسد دنی سبایوس تا پایان فصل شانس چندانی برای بازی کردن نداشته و در تابستان رهسپار برنابئو خواهد شد. البته دنی سبایوس رابطه چندان خوبی با زین الدین زیدان نیز ندارد و با توجه به مطرح شدن نام‌های فراوان برای تقویت خط میانی رئال مادرید از جمله پل پوگبا و دنی فن دبیک، ممکن است کهکشانی‌ها تابستان یا دنی سبایوس را دائمی فروخته و یا رضایت به انتقال دوباره و قرضی او به تیم دیگری بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج