جاباما
۹۵۳۱۰۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

۱۱ نفر از عوامل درگیری در ماهشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ۱۱ نفر از عاملان نزاع طایفه‌ای در این شهرستان که اقدام به تیراندازی کرده‌بودند ، شناسایی و دستگیر شدند.

ایرنا: فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ۱۱ نفر از عاملان نزاع طایفه‌ای در این شهرستان که اقدام به تیراندازی کرده‌بودند ، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا پاپی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی سارقان به یکدستگاه خودروی ال ۹۰ باری و سرقت این خودرو در شهرستان ماهشهر با بیان اینکه این فیلم به دور از واقعیت است افزود: واقعیت ماجرا این بود که فردی بدون توجه به صحت خبر از ۲ خودرو در میدان لنج ماهشهر که درپی درگیری بین ۲ طایفه مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند ، فیلمبرداری کرده و آن را در شبکه های مجازی تحت عنوان تیراندازی سارقان به خودروی ال ۹۰ باری و سرقت این خودرو منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی ماهشهر تصریح کرد : به دنبال انتشار این کلیپ بلافاصله پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ماهشهر با کار اطلاعاتی در کمتر از هشت ساعت ، هویت طرفین درگیری را شناسایی و تعداد ۱۱ نفر از عاملان نزاع را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه اسلحه استفاده شده در این درگیری نیز کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت: پلیس ماهشهر با مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که موجب تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد کرده و آنها را تحت پیگرد قضایی قرار می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      خداوکیلی اگه دولت جلواینهارانگیره اسله میشه مثل پفک درمغازه بابا یه کاری بکنن انهارادستگیر کننداون چندروز پیش خورمشهرهمچین درگیری شده بود توپارک با اسله دنبال هم می کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدرنوشتن خوبی داره چشم نخوری فرهنگستان فارسی این فردرابایداستخدام کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج