جاباما
۹۵۳۱۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رشیدی: معلوم شد استقلال را خوب نبسته‌اند

منصور رشیدی دروازه‌بان و مربی اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: در حالت عادی ۵ زمین چمن باکیفیت و استاندارد در فوتبال مان نداریم و یک برف هم کافی است تا به عمق فاجعه پی ببریم.

خبرورزشی: منصور رشیدی در خصوص حواشی اخیر پیرامون استقلال گفت: در حالی که باید امروز درباره پیروزی تیم برابر الکویت و اهمیت بازی با حریف قطری صحبت می‌کردیم هنوز نمی‌دانیم استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت یا نه؟ در ایجاد این شرایط خاص و مبهم یکسری عناصر خارجی که بسیار بزدل هستند پنهانی به تخریب ایران پرداخته‌اند و متأسفانه AFC به عروسک خیمه‌شب بازی آن‌ها تبدیل شده و تصمیمات عجیب و شرم‌آوری اتخاذ می‌کند.

رشیدی ادامه داد: با یک روز بارش برف چند روزی است بسیاری از تیم‌های لیگ برتری از جمله استقلال زمین برای تمرین ندارند. امکانات و زیرساخت‌های باشگاه‌های ما بسیار ضعیف هستند. در حالت عادی ۵ زمین چمن باکیفیت و استاندارد در فوتبال مان نداریم و یک برف هم کافی است تا به عمق فاجعه پی ببریم. حتی مسئولان زمین‌ها نایلون نخریده اند تا روی زمین کاور بکشند. آیا این‌ها فوتبالی یا دلسوز فوتبال هستند؟! مجموعه ورزشی انقلاب از سال ۱۳۳۷ به عنوان یکی از بهترین مجموعه ورزشی‌های جهان دارد خدمات‌رسانی می‌کند؛ چطور می‌شود روی چمن این مجموعه کاور نکشند تا تمرین تیمی با حدود ۳۰ میلیون هوادار چند روز برگزار نشود؟ همین موضوعات نشان می‌دهد برخی مدیران ورزشی چقدر صلاحیت دارند!

رشیدی در پایان گفت: استقلال به زودی باید به صورت فشرده بازی کند. الان که یزدانی و غلامی مصدوم هستند مشخص شده آقایان تیم را خوب نبسته‌اند، چون استقلال با کمبود مدافع میانی مواجه است. من برای مجیدی که کار بسیار سختی دارد آرزوی موفقیت می‌کنم و هواداران نیز دارند می‌بینند کلی چاه و مانع مقابل راه استقلال قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج