جاباما
۹۵۳۱۵۸
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

بهمنِ سرد، افت فشار، جاده‌های لغزنده و باقی قضایا

بارش برف در مناطق مختلف کشور که از شب گذشته آغاز شده، و ورود سامانه بارشی جدید به کشور موجب بارش های سنگین برف در استان های مختلف شده و پیش بینی می شود این بارش ها در روزهای آتی نیز ادامه یافته و شاهد کاهش قابل توجه دمای هوا در این مناطق باشیم.

برترین‌ها: بارش برف در مناطق مختلف کشور که از شب گذشته آغاز شده، و ورود سامانه بارشی جدید به کشور موجب بارش های سنگین برف در استان های مختلف شده و پیش بینی می شود این بارش ها در روزهای آتی نیز ادامه یافته و شاهد کاهش قابل توجه دمای هوا در این مناطق باشیم.

بهمنِ سرد، افت فشار، جاده‌های لغزنده و باقی قضایا

کولاک برف و مه آلودگی در مناطق غرب کشور

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امشب سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال است، اظهار کرد: بنابر نقشه‌های هواشناسی اواخر امشب به تدریج گستره بارش‌ها به مرکز و فردا به نیمه شرقی کشور می‌رسد.

وی افزود: با فعالیت سامانه بارشی بارش در استان‌های فارس، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کرمانشاه، شمال خوزستان و فارس از شدت بیشتری برخوردار است و روز پنجشنبه در استان‌های فارس، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش‌ها شدید خواهد بود.

گودرزی با اشاره به اینکه روز جمعه بارش محدود به جنوب شرق می‌شود، اظهار کرد: سامانه بعدی از اواخر روز جمعه از سمت غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و بارش در این مناطق آغاز شده و روز شنبه زاگرس مرکزی و جنوب غرب را دربرمی‌گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: بنابر نقشه‌های هواشناسی روز جمعه بارش در استان‌های کرمانشاه و ایلام و شنبه در استان‌های کرمانشاه، شمال خوزستان و لرستان از شدت بیشتری برخوردار است.

به گفته گودرزی با شمالی شدن جریانات بر سواحل دریای خزر طی روز‌های جمعه و شنبه شاهد ورزش باد و کاهش دما در استان‌های سواحل دریای خزر و مواج بودن دریا خواهیم بود.

استمرار بارش برف و باران در پایتخت تا اواخر روز پنجشنبه

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران اظهار کرد: امشب آسمان تهران قدری مه آلود است و به تدریج بارش برف گاهی همراه با وزش باد را از اواخر روز پنجشنبه خواهیم داشت به طوری که شمال تهران بارش برف و مناطق دیگر بارانی و برفی خواهد بود و در روز جمعه دیگر خبری از بارش باران و برف در تهران نیست.

بهمنِ سرد، افت فشار، جاده‌های لغزنده و باقی قضایا

امروز بیشتر جاده‌ها برفی و بارانی است

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (سوم بهمن ماه ۹۸) را تشریح کرد.

در حال حاضر تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند. رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده‌های پایانه کلانتری، ساسانی نیمه سنگین است.

در محورهای استان‌های اصفهان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، قزوین، فارس، قم، مازندران، چهارمحال و بختیاری، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران و در محورهای استان‌های بوشهر و یزد بارش باران را شاهد هستیم. جهت تردد در محورهای کوهستانی به همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

محورهای شریانی چالوس (محدوده‌های گچسر و پیچ آینه)، قدیم پلدختر - خرم آباد، شهداد - نهبندان، یاسوج-اقلید، آزادراه خرم آباد-پل زال (رفت وبرگشت) و اندیکا-شهرکرد مسدود هستند. محور بندرلنگه - بندرخمیر (آبنمای کنخ) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور دژگان انجام می‌شود. محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، وازک - بلده، گنجنامه - تویسرکان، پونل - خلخال و سروآباد - پاوه مسدود هستند.محور غیرشریانی کوهرنگ-مسجدسلیمان (گردنه‌های چری و شاه منصوری) مسدود هستند.

کولاک شدید در محور فیروزکوه

کولاک شدید در منطقه امین آباد محور تهران - فیروزکوه کاهش دید را بدنبال داشته است.

رئیس پلیس راه فیروزکوه گفت: علیرغم کولاک شدید و کاهش دید افقی ؛ تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان باز و تردد خودروها با کندی در جریان است.

سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس

رییس پلیس راه البرز از سقوط ۲ فقره بهمن در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و به رانندگان توصیه کرد هنگام تردد از این مسیر نهایت دقت را داشته باشند. سقوط بهمن در مناطق امام چشمه و پیچ آئینه رخ داد و ماموران راهداری به سرعت عملیات پاکسازی را آغاز کردند.

از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنید

پلیس راهور ناجا نسبت به انجام سفرهای غیر ضروری هشدار داد.

رانندگان از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند. هموطنان قبل از سفر با شماره۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ از وضع راه‌ها مطلع شوند. رانندگان حتماً تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ همراه داشته باشند. شهروندان با «سرعت مطمئن» و رعایت «فاصله طولی» رانندگی کنند.

رکورد مصرف گاز شکسته شد

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به ثبت رکورد جدید و بی‌سابقه انتقال گاز در ایران، گفت: در روزهای گذشته، ۷۹۲ میلیون مترمکعب گاز در یک روز منتقل شده که برای ثبت این رکورد، ۱۵ ایستگاه تقویت فشار بالاتر از ظرفیت اسمی فعالیت داشته‌اند.

وی با اشاره به ثبت رکورد بی‌سابقه مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری، بیان کرد: با هماهنگی تمامی شرکت ها و مدیریت‌های شرکت ملی گاز ایران، با وجود ثبت بالاترین میران مصرف گاز خانگی اما گاز حتی یک مشترک خانگی شهری و روستایی قطع نشد و همکاران شرکت ملی گاز ایران در این آزمون سربلند بیرون آمدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امید است برای اختلاس کنندگان قبلی وفعلی وآینده هم لغزنده باشد....

    • جعفررفیعی

      با سلام وخسته نباشی: از همه ی رانندهای محترم خواهش میکنم مواظب باشین جاده اصفهان سمیرم
      سمیرم یاسوج خیلی خیلی لغزنده و خراب هست از سفر غیره ضروری پرهیز کنید باتشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا خیرتون بده عزیز برای راهنمایی تون

    • بدون نام

      آمین

    • حمید نظری

      با سلام. از هوای اردبیل و تبریز چیزی نگفتید اونجا حتما هوا خوبه

    • ح

      انشالله همه کارکنان مخلص وخدوم شرکت گاز که برای خدمت به مردم و کشور تلاش می کنند موفق و موید باشند

    • بدون نام

      بیخودی جو ندین! یه بهمن طبق معمول داریم! میخواستی مثلا الان تبریز دمای هواش 20 باشه و بلبل چهچه بزنن؟!؟! آقا زمستونه و هوا سرد و برف هم تو مناطق سردسیر چیز عجیبی نیست!

    • hamedshadiyan

      خدایا ب خیر گردان بندگان در ره سفرت را

    • hamedshadiyan

      خدایا ب خیر گردان بندگان در ره سفرت را

    • بدون نام

      اگه واقعا دلسوز مملکت داشته باشیم همه چی درست میشه

    • احمد پرسپولیسی

      چقدر دروغ مینویسید وضع هوا داخل گوگل مینویسید لرستان هواش صافه شنبه بعد اینجا مینویسید برفه

    • بدون نام

      پ ن‌پ، بهمن گرم ؟!!! چرا سواد همه آب کشیده

    • بدون نام

      سلام اخبارداغ اکرگسی گمک کرده ولی نمی دانیدمی داندهیچ بودچگونه پیداکنم اخبارداغ خواب خوراک ازگرفته است مسجدامام رضاعلیه السلام دارم منطقه۱۱ناحیه۳تهران ممنم می شم رسیدکی کن ارناراحتی دراوردیدخانواده ولی دعامی کنم نباشه فکرمی کردم نشانیهایک ریش ترش کتاب پاتوری بوداخبارداغ التماس دعا?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج