۹۵۳۱۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دیدار مشکوک مارادونا با رئیس‌جمهور ونزوئلا!

اسطوره فوتبال آرژانتین یعنی دیگو مارادونا روز سه‌شنبه با نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور کشور ونزوئلا دیدار کرد. مارادونا اخیراً از رئیس‌جمهور ونزوئلا در برابر انتقادات مردم این کشور حمایت کرده بود؛ اتفاقی که حواشی زیادی را نیز در پی داشت.

خبرورزشی: اسطوره فوتبال آرژانتین یعنی دیگو مارادونا روز سه‌شنبه با نیکولاس مادورو، رئیس‌جمهور کشور ونزوئلا دیدار کرد. مارادونا اخیراً از رئیس‌جمهور ونزوئلا در برابر انتقادات مردم این کشور حمایت کرده بود؛ اتفاقی که حواشی زیادی را نیز در پی داشت. حالا در این ملاقات، مادورو از مارادونا به خاطر حمایت‌هایش از او، تشکر کرده است. رئیس‌جمهور ونزوئلا در این باره گفت: «بی‌نهایت از ملاقات دوباره با مارادونا، هیجان‌زده هستم و خوشحالم که دوباره او را در کشور عزیزمان می‌بینم. ونزوئلا خانه، دوست و برادر شماست. خوش آمدید.»

بر اساس گزارش نشریات آرژانتینی مارادونا تا پایان امروز (پنج‌شنبه) در ونزوئلا باقی خواهد ماند. این اتفاق در حالی رخ داده که تیم ملی فوتبال ونزوئلا بعد از استعفای رافائل دودامل، بدون سرمربی است. دودامل در اوایل ژانویه از تیم ملی ونزوئلا جدا شده و به عنوان سرمربی تیم برزیلی اتلتیکو مینیرو انتخاب شده بود. حالا با سفر مارادونا به ونزوئلا شایعاتی درباره حضور او روی نیمکت تیم ملی این کشور به گوش رسیده است. با این وجود، اما مسئولان فدراسیون فوتبال ونزوئلا چنین موضوعی را تکذیب و اعلام کردند که دیدار مارادونا با رئیس‌جمهور این کشور تنها جنبه دوستانه داشته و هیچ ارتباطی به انتخاب سرمربی جدید ندارد.

دیدار مشکوک مارادونا با رئیس‌جمهور ونزوئلا!

دیدار مشکوک مارادونا با رئیس‌جمهور ونزوئلا!

همچنین در بخش دیگری از بیانیه این فدراسیون آمده که آن‌ها هنوز به دنبال جانشینی برای دودامل هستند و ترجیح می‌دهند که سرمربی تیم‌شان خارجی باشد. در حال حاضر گزینه‌های زیادی نامزد نشستن روی نیمکت تیم ملی ونزوئلا هستند، اما در این بین سزار فاریاس، سرمربی حال حاضر تیم ملی بولیوی، از شانس بسیار بیشتری برای این موضوع برخوردار است.

با وجود رد شایعات، اما مطبوعات ونزوئلا باز هم به دیدار مارادونا با رئیس‌جمهورشان مشکوک هستند و این باور در بین آن‌ها وجود دارد که حالا مارادونا نیز به گزینه‌های فدراسیون ونزوئلا برای سرمربیگری اضافه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج