۹۵۳۲۳۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

آغاز ساخت منازل آسیب‌دیده از سیل مددجویان

معاون اداری و مالی کمیته امداد از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای کمک به مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان گفت: کار تعمیر و بازسازی منازل آسیب‌دیده از سیل در جنوب کشور آغاز شده است.

خبرگزاری ایسنا: معاون اداری و مالی کمیته امداد از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای کمک به مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان گفت: کار تعمیر و بازسازی منازل آسیب‌دیده از سیل در جنوب کشور آغاز شده است.

مجید باجلان در مراسم افتتاح هزار واحد مسکونی مددجویان در سیستان و بلوچستان، با اشاره به تفاهم‌نامه ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی برای مددجویان در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی افزود: امروز هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد؛ همچنین هزار واحد تا پایان اسفندماه سال جاری، هزار واحد دیگر تا پایان فروردین‌ماه سال آینده و مابقی تا پایان مردادماه سال آینده تحویل مددجویان خواهد شد.

معاون اداری و مالی کمیته امداد با تاکید بر اینکه تا پایان سال ۱۷۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد خواهد شد، ادامه داد: رویکرد اصلی این نهاد توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت با ایجاد اشتغال است که در این زمینه در سیستان و بلوچستان از مجموع ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال، ۱۲۹ میلیارد تومان تاکنون جذب شده است.

وی با بیان اینکه در سطح استان سیستان و بلوچستان فرهنگ قرض‌الحسنه با حذف کارمزد در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در دستور کار است، گفت: در راستای ضمانت تسهیلات اشتغال، صندوق ضمانت اشتغال در کمیته امداد ایجاد شده و امیدواریم با این اقدام بستر توانمندسازی مددجویان بیشتر فراهم شود.

معاون اداری و مالی کمیته امداد با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در زمینه سیل اقدامات اولیه که این نهاد انجام داده شامل اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به مناطق سیل‌زده است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی با اشاره به پیش‌بینی هفت میلیارد تومان در قالب پرداخت دوبرابری مستمری به مددجویان در مناطق سیل‌زده، افزود: همچنین طی انعقاد تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افراد خسارت‌دیده از سیل توسط بنیاد مسکن شناسایی و از طریق روند قانونی دولت، کار تعمیر و بازسازی منازل آسیب‌دیده آغاز شده و مددجویان ریالی برای نوسازی و ساخت مسکن پرداخت نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج