۹۵۳۲۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طعنه مورینیو به مدیران منچستریونایتد

سرمربی سابق شیاطین سرخ در اظهارنظری طعنه‌آمیز مدیران این باشگاه را به خاطر تلاش‌شان برای خرید هموطن او از یکی از تیم‌های پرتغالی دست انداخت.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام به کارفرمایان سابق خود در باشگاه منچستریونایتد به خاطر داستان بی‌پایان تلاش‌شان برای خرید برونو فرناندس از تیم اسپورتینگ لیسبون طعنه زد.

طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد، این باشگاه بر سر شروط شخصی با ستاره تیم اسپورتینگ لیسبون توافق کرده است، اما حاضر نیست ۸۰ میلیون یورویی که این باشگاه می‌خواهد را بپردازد و سقف پیشنهادش ۶۰ میلیون یورو بوده است. همین موضوع سبب شده مدیر برنامه‌های بازیکن از احتمال ماندن او در پایتخت پرتغال تا پایان فصل جاری خبر دهد.

ژوزه مورینیو شب گذشته (چهارشنبه) پس از پیروزی تیمش مقابل نوریچ در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، در جمع خبرنگاران از یکی از آنها درباره وضعیت تلاش باشگاه سابقش برایجذب فرناندس سؤالی پرسید که به نوبه خودش عجیب بود، چون هیچ ارتباطی به او یا تاتنهام نداشت.

آقای خاص از آن خبرنگار پرسید: لیسبون چطور بود؟ همه چیز در لیسبون خوب بود؟ بالاخره برونو فرناندس به منچستریونایتد می‌روند یا نه؟ انگار فقط شما به لیسبون می‌روید و او قرار نیست بیاید. اما واقعاً می‌آید یا نه؟

مورینیو سپس موضوع صحبتش را عوض و روی اولین برد تیمش در ۵ بازی اخیر آن در لیگ برتر تمرکز کرد.

فرناندس ۲۵ ساله که در پست هافبک برای اسپورتینگ لیسبون بازی می‌کند، یکی از مهره‌هایی است که من‌یونایتد از مدت‌ها پیش مترصد خرید او بوده و الان با مصدومیت پل پوگبا و اُفت محسوس خط میانی تیم، تیم قرمزپوشان منچستر بیش از هر زمان دیگری به او نیاز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج