۹۵۳۲۴۶
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

خلیل‌زاده: سعودی‌ها برای تیم ملی نقشه کشیده بودند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: سعودی‌ها برای محرومیت فوتبال ایران نقشه کشیده بودند و اگر در نشست امروز شرکت نمی‌کردیم، هم باشگاه‌های ایرانی و هم تیم ملی با محرومیت‌های سنگین مواجه می‌شدند.

خبرگزاری فارس: اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص نشستی که نمایندگان باشگاه‌های ایرانی در مالزی با دبیرکل ای‌اف‌سی برگزار کردند، اظهار داشت: امروز واقعا جلسه خوبی را برگزار کردیم و هرکدام از نمایندگان ایران که در اینجا حضور داشتند تلاش‌های زیادی را انجام دادند تا در نهایت بتوانیم از کنفدراسیون فوتبال آسیا تضمین بگیریم که در مرحله گروهی از رقیبانمان در کشور خودمان میزبانی کنیم.

وی افزود: آقای علی نژاد در نشست امروز واقعاً سنگ تمام گذاشت و از منافع ملی کشور دفاع کرد. با خروجی جلسه امروز عملاً ثابت کردیم ایران کشور امنی است و آنها عقب‌نشینی به موقعی برای فوتبال ایران انجام دادند.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به دیدگاه مشترک مدیران عاملان باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه اتفاق نظری که در کشور ما شکل گرفت،‌ در مالزی هم ادامه داشت. جالب است بدانید که AFC در همان ابتدا تصمیمش را گرفته بود که نمایندگان فوتبال ایران را محروم کند، حتی آنها جرایم بسیار سنگینی را درنظر گرفته بودند. ما در ابتدا فکر می‌کردیم جریمه باشگاه‌ها ۳۰ هزار دلار خواهد بود، اما وقتی در این نشست شرکت کردیم، متوجه شدیم جریمه فراتر از حد انتظار ما بود.

خلیل‌زاده تصریح کرد: امروز متوجه شدیم که بعد از این ۴ تیم، قرار بود تیم ملی فوتبال ایران را هم محروم کنند و ابراهیم شکوری و آقایان انصاری‌فرد و حمیداوی می‌توانند شهادت بدهند که مسؤولان AFC چنین تصمیماتی داشتند. متأسفانه عربستانی‌ها پشت این قضایا خوابیده بودند و امروز باز هم متوجه شدیم اسپانسرها به دنبال این موضوع بودند که ایرانی‌ها اصلاً در این مسابقات شرکت نکنند.

وی با بیان این موضوع که AFC چگونه تضمین داد نمایندگان ایران در دور برگشت می‌توانند از رقبا در کشورمان میزبانی کنند، گفت: این تضمین به صورت ایمیل به ما ارائه شده و حتی سند آن هم به ایمیل ابراهیم شکوری ارسال شده است. جا دارد در اینجا از رسانه‌های ایران که وابسته به نظام هستند تشکر کنم، چون آنها واقعا سنگ تمام گذاشتند و در این قضیه از نمایندگان ایران حمایت کردند. خوشبختانه در روزهای اول موضع‌گیری‌های بسیار خوبی داشتیم و آنقدر حمایت خوبی صورت گرفت که همه به اتحادی که داشتیم، امیدوار شدیم. امروز که به جلسه آمدیم به ما اعلام شد که شما نامه انصراف از حضور در لیگ قهرمانان را امضا کردید و همان روز باید از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شدید، ولی همبستگی و اتحاد بین چهار باشگاه ایرانی باعث شد تا در جلسه امروز با ما راه بیایند و به ما تضمین بدهند.

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: وقتی این جو حمایتی را مسؤولان AFC دیدند، راضی شدند که چنین نشستی را برگزار کنند، در واقع اگر امروز این جلسه برگزار نمی‌شد، عملاً محرومیت بسیار سنگینی شامل تیم‌های ایرانی می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرز

      آفرین با بی کفایتی شما و تیم اعزامی ، ترکمنچای دیگر بر صفحات تاریخ ایران افزوده
      شد البته این شکست و توافق ننگین تر از قرارداد ترکمنچای اصلی بود .
      چه بی درایت و بی لیاقت بود تیم اعزامی که حالا خود را قهرمان ملی می دانند .

    • س

      خسته نباشی انتقام سخت را از آسیا گرفتیم .شما که عرضه ندارید .چرا از اول این همه دروغ میگویید .البته استقلال با تجربه است لخصوص در جریان استرا

    • بدون نام

      ایران شده کشور منفور منطقه

    • ایرانی

      آقای خلیل زاده شما به شدت به داد استقلال برسید،همه تیمها تا دندان مسلح شدند مثل سپاهان و،،،، یک هفته مصیبت بار را تیم استقلال متحمل شد،فقط دنبال چهره شدن و عکس یادگاری گرفتن و وعده های پوچ دادن نباشید،استقلال را دریابید،حداقل به عنوان نماینده ایران،

    • بدون نام

      لعنت به همه ظالمان دنیا که علیه ایران مظلوم توطئه راه انداختند، خدارو شکر حقمان گرفته شد،،،

    • ۴۴۴۴

      یک کلامش راست نیست رفتین دیدین تهدید واقعیه قبول کردین تمام

    • بدون نام

      خخخخخخ آقای خلیل زاده ما که باورکردیم !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج