جاباما
۹۵۳۳۳۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مک منمن:

لیورپول نیازی به خرید امباپه ندارد

اسطوره باشگاه لیورپول خرید کیلیان امباپه را برای لیورپول یک ریسک بزرگ می‌داند.

ورزش سه: استیو مک منمن، ستاره سابق لیورپول و رئال، معتقد است که این تیم نیاز به پرداخت ۳۰۰ میلیون یورو برای کیلیان امباپه ندارد خصوصا که این بازیکن با چنین قیمتی می‌تواند یک ریسک باشد.

اخیرا صحبت‌هایی مبنی بر احتمال تلاش لیورپول برای جذب امباپه در هفته‌های اخیر مطرح شده است. امباپه علاقه‌ای به جدایی از پاری سن ژرمن به زودی ندارد، اما انتظار می‌رود که در آینده برای حضور در باشگاهی بزرگتر و تجربه چالشی جدی‌تر از این تیم فرانسوی جدا شود. او چندی قبل لیورپول را بابت قدرت ماه‌های اخیر و پیروزی‌های متعددش تحسین کرده بود. صدرنشین لیگ برتر همین حالا نیز با حضور محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو یکی از بهترین خط حمله‌ها را دارد و مک منمن دلیلی برای خرید امباپه نمی‌بیند.

او در گفتگو با سایت هورس ریسینگ گفت: «من دوست دارم که امباپه به لیورپول بیاید. در سه یا چهار سال اخیر بار‌ها گفته ام که او به یکی از بهترین بازیکنان تبدیل خواهد شد، اما لیورپول در حال حاضر عالی است و نیاز ضروری به کیلیان امباپه ندارد. آن‌ها باید حدود ۳۰۰ میلیون یورو برای او بپردازند. اجازه بدهید صادق باشیم این قیمت او خواهد بود.»

مک منمن ادامه داد: «اگر نیمار ۲۲۲ میلیون یورو ارزش دارد، پس امباپه هم ۳۰۰ میلیون یورو خواهد بود. لیورپول در حال حاضر بهترین است بنابراین باید مراقب حرکات خود در بازار باشد. حضور یک بازیکن بزرگ دیگر که همین حالا نیز جزو بهترین بازیکنان دنیاست، شاید سایر بازیکنان فعلی را ناراحت و دلسرد کند.

لیورپول باید موارد زیادی را برای این خرید مدنظر بگیرد. از سوی دیگر این اقدام یک ریسک واقعی است. بارسلونا نیز در خرید آنتوان گریزمان همینطور رفتار کرد. رئال نیز در زمان حضور رونالدو، بیل و بنزما چنین کاری نکرد. من فکر می‌کنم خوشحالی تیم از هر چیزی مهمتر است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قیمت امباپه شاید300باشه ولی به رقم کمتر میاد رئال چون قراردادش اخرشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج