۹۵۳۳۵۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

نجات مادر باردار از محاصره برف بعد از ۱۴ ساعت

رئیس هلال احمر بستان آباد گفت؛ تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان طی یک عملیات امدادی ۱۴ ساعته مادر باردار اهل روستای آبدار بستان آباد را به بیمارستان استاد شهریار این شهر انتقال دادند.

خبرگزاری ایسنا: علی مرسلی امروز در تشریح عملیات در گفت‌وگویی اظهار داشت: چهارشنبه ۲ بهمن ماه حوالی ساعت ۱۶ بعد از ظهر بدنبال اعلام مدیریت بحران فرمانداری شهرستان بستان آباد مبنی بر نیاز مبرم یک مادر باردار با وضعیت حاد خونریزی در روستای آبدار از توابع بخش تیکمه‌داش واقع در دامنه کوهستان سهند، بلافاصله تیم امدادی پایگاه امداد جاده ای سیدالشهداء جمعیت هلال احمر شهرستان بستان آباد به محل اعزام شدند.

مرسلی ادامه داد: با تلاش نیروهای راهداری، راه روستا که به علت انباشت برف و صعب العبور بودن مسدود شده بود تا ۵ کیلومتری روستا بازگشایی شد.

نجات مادر باردار از محاصره برف بعد از ۱۴ ساعت

وی افزود: به علت فرارسیدن شب و کوهستانی بودن مسیر و نیاز سریع جهت انتقال مادر بیمار از روستا به مراکز درمانی، اعزام خودرو برف رو آرگو از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان درخواست شد.

رئیس هلال احمر بستان آباد ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده سه تیم مجهز از معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به همراه نجاتگران مجرب شامل تیم های واکنش سریع، تیم تخصصی اداره عملیات وتیم لجستیک و ترابری معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان با یک دستگاه خودروی برف رو آرگو در محل حاضر شدند.

نجات مادر باردار از محاصره برف بعد از ۱۴ ساعت

مرسلی افزود: با راه اندازی خودروی آرگو عملیات آغاز و نجاتگران مابقی مسیر را با خودروی آرگو در شب و برف و کولاک شدید طی و خود را به روستا رساندند.

رئیس هلال احمر بستان آباد اضافه کرد: نجات‌گران بعد از تثبیت نسبی وضعیت مادر بیمار مجددا با خودرو آرگو اقدام به انتقال وی از روستا تا محل استقرار نیروهای امدادی کرده و تحویل آمبولانس پایگاه سیدالشهدا جمعیت هلال احمر بستان آباد داده و آمبولانس پایگاه هم اقدام به انتقال مادر بیمار به روستای خاچیک محل استقرار آمبولانس اورژانس کرد و بیمار را تحویل نیروهای اورژانس جهت ادامه درمان و انتقال به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترکمانچای رشته کوه بزقوش

      چرا هلی کوپتر نفرستادن روستای ما خانمایی ک باردارن ثبت کرده بودن واسه این مواقع اضطراری یک موردم با بالگرد انتقال انتقال دادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج