۹۵۳۳۶۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کولاک شدید مانع امداد رسانی در تمرچین می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به وقوع کولاک و تداوم این امر، امکان مانور دستگاه های امدادرسان در مرز تمرچین وجود ندارد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به وقوع کولاک و تداوم این امر، امکان مانور دستگاه های امدادرسان در مرز تمرچین وجود ندارد.

ارسلان شکری در خصوص آخرین وضعیت مرز تمرچین و وقوع کولاک با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰ نفر از کولاک نجات یافته‌اند افزود: ۱۰۰ نفر از این افراد در پایانه مرزی تمرچین و ۲۰۰ نفر دیگر در شهر پیرانشهر اسکان داده شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر محور پیرانشهر - تمرچین با کولاک شدید همراه است و راهداران به همراه دیگر دستگاه‌های امدادی، هلال احمر، ارتش و سپاه جهت کمک رسانی به مسافران در راه مانده و خودروهای گرفتار در محور که به دلیل کولاک شدید مسدود شده است، حضور دارند.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه سایر عوامل راهداری این شهرستان و سایر شهرستان‌هایی که به عنوان پشتیبان تعیین شده‌اند، مسئولیت و راهبردی عملیات برف روبی و رفع انسداد توسط نیروهای راهداری را در کنار سایر عوامل و دستگاه‌های حاضر عهده دار است.

شکری ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی، پتو و وسایل گرمایی و کمک به رفع مشکلات فنی امکانات گرمایشی خودروهای گرفتار در کولاک نیز از دیگر خدماتی است که راهداران در تلاش برای ارائه و تأمین آن هستند، همچنین در پایانه مرزی تمرچین مسافران اسکان و امکانات لازم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر هشدارهای لازم داده شده بود تا رانندگان به سمت مرز تمرچین تردد نداشته باشند، افزود: ارتش، سپاه، هلال احمر، مدیریت بحران و سایر نیروهای امدادی در مرز حضور دارند و نسبت به امدادرسانی اقدام می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به حضورش در مرز تمرچین، اعلام کرد: در حال حاضر مرز تمرچین از دو سمت ورود و خروج بسته بوده و اجازه ورود خودروها به این منطقه داده نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج