۹۵۳۳۸
۱ نظر
۵۰۸۶
۱ نظر
۵۰۸۶
پ

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

اگر دوست دارید خانه خود را با رنگ های قرمز و مشکی تزئین کنید، شاید ایده هایی که ما در ادامه برایتان نوشته ایم، برایتان مناسب باشد.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی


برترین ها: اگر دوست دارید خانه خود را با رنگ های قرمز و مشکی تزئین کنید، شاید ایده هایی که ما در ادامه برایتان نوشته ایم، برایتان مناسب باشد.

رنگ های قرمز و مشکی رنگ هایی هستند که کمتر کسی در خانه خود اعمال می کند. اما اگر جسارت استفاده از هر دو آنها به طور همزمان را دارید، لازم است مسایلی را در ذهن داشته باشید.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

در اتاقی که بیشتر حجم رنگ ها را سفید و سیاه تشکیل داده است، می توان با یک تاکید کوچک بر قرمز نمای زیباتری به آن بخشید. به طور مثال، در مبلمان سیاه که با میز و کفپوش مشکی احاطه شده است، می توانید یک کوسن قرمز پرهیجان بگذارید و دکوراسیون را به طور کلی تغییر دهید.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

قرمز، رنگ فوق العاده چشم‌گیری است. برای اینکه استفاده شیک و باکلاسی از این رنگ داشته باشید، می توانید دیوار پشت کابینت ها را با این رنگ نقاشی کنید. یعنی برخلاف همه که از رنگ قرمز برای کف یا کابینت ها استفاده می کنند، بهتر است از این رنگ به طور محدود اما درست و به جا استفاده کنید.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

یکی از استفاده های هوشمندانه از پالت رنگ سفید و قرمز، وسایل دکوری هستند که در خانواده مشکی و قرمز می چرخند. به طور مثال، همان طور که در تصویر می بینید با چند کتاب که کاملا قرمز هستند می توانید رنگ و هیجان بسیاری را به فضا القا کنید.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

استفاده از رنگ قرمز به عنوان کفپوش نیز می تواند ایده جالبی باشد. البته باید در نوع قرمزی که انتخاب می کنید وسواس داشته باشید. قالیچه هایی ایرانی یا انواع قالی های مدرنی که سالهای اخیر در بازار فروخته می شوند برای این منظور بسیار مناسب هستند. قالی های ایرانی با مبلمان مشکی بسیار جفت هستند.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

مبلمان یا صندلی های قرمز نیز با قرار گرفتن در محل مناسب و در میان دیوارها و کفپوش مشکی می توانند نمای بسیار خوبی داشته باشند.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

شاید تصور کنید پالت مشکی و قرمز برای اتاق خواب چندان مناسب نباشد زیرا اصولا برای اتاق خواب رنگ های ملایم و آرامش بخش انتخاب می کنند. اما با استفاده زیرکانه از سه رنگ مشکی، سفید و قرمز می توانید به فضای اتاق خواب خود نمایی زیبا و جذاب ببخشید.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

در این ایده، گرمای چوب و گرمای رنگ قرمز در کنار مشکی اغواگر، زیبایی خوبی به میز و صندلی ها بخشیده اند.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

رنگ های قرمز و مشکی برای نمای بیرونی خانه نیز بسیار مناسب است. وقتی در خانه را قرمز انتخاب می کنید، به طور کاملا مشهود خونگرمی خود را به مهمانان نشان می دهید.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

در سرویس های بهداشتی نیز می توانید از هیجان رنگ قرمز بهره بگیرید. در فضایی که کاملا چوبی است و گرمای چوب و طبیعت در آن خودنمایی می کند و برای جذابیت بیشتر از در و وسایل مشکی هم در آن استفاده شده است، می توانید یک پایه یا بوفه قرمز رنگ قرار دهید و حوله و گلدان و ... را روی آن بگذارید.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

اتاقی که کاملا سفید است، دیوارها و کف و روتختی سفید هستند و برای قالی از طرح کاملا ایرانی و جاجیم مانند استفاده شده است، می توانید برای تزریق رنگ مشکی از دیوارهای آکاردئونی یا بالشت استفاده کنید. برای رنگ قرمز هم می توانید بالش یا کوسن ها را با این رنگ روکش کنید.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

رنگ های قرمز و مشکی را می توانید با طرح های مدرن استفاده کنید. برای زیبایی و کنتراست بیشتر، وسایل و مبلمان را از چوب روشن انتخاب کنید و دیوار پشت آنها را قرمز کنید.

ترکیب مشکی و قرمز؛ هیجان خانگی

برای بهره گرفتن از این ترکیب رنگ، صندلی های مشکی انتخاب کنید و گلدانی که روی میز می گذارید را قرمز یا گل های داخل آن را قرمز انتخاب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • azade

      عالی بود مرسی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج