جاباما
۹۵۳۳۹۸
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

سخنگوی سپاه: هلهله آمریکا را به عزا تبدیل می‌کنیم

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قطع امید نواب آمریکا در منطقه از جریان اسقاط پهپاد شروع و با حمله به عین الاسد تکمیل شده است.

خبرگزاری مهر: سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران پنجشنبه شب در مراسم یادواره ۴۶ شهید و دو شهید گمنام محله پایین گنج افروز بابل با تسلیت و گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، شجاعت و ایثار در عرصه نبرد و رویارویی با دشمن را از ویژگی‌های برجسته این شهید والامقام برشمرد و گفت: تاکنون جز کوچکی از شخصیت حاج قاسم را دیدیم و با آن آشنا شدیم.

وی با اظهار اینکه حاج قاسم، سرباز ولایت بوده است، ادامه داد: رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس و یا دفاع از حرم با سردار سلیمانی بوده‌اند، بهتر ایشان را می‌شناسند و خداوند چنین عزتی به این سرباز ولایت داد که با شنیدن خبر شهادتش، رستاخیزی بی سابقه در جامعه ایجاد شده است.

سردار شریف با عنوان اینکه در پنج شهری که مردم پیکر مطهر سردار سلیمانی را تشییع کرده‌اند، بیش از ۲۵ میلیون نفر در این آئین‌ها شرکت کرده بودند و شاهد تشییع باشکوه مردم استان‌های مختلف بودیم، گفت: همه اینها به برکت اخلاص این پاسدار ولایت حاصل شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خداوند می‌خواست نسل جدید یک نمونه از فرزندان امام و رهبری را به عنوان سمبل پاسدار نمونه ببینند و رفتار و عملکردش را در قید حیات لمس کنند و ثمره‌ای که برای ایجاد امنیت و احیای دین داشت را از نزدیک ببینند.

وی تصریح کرد: در بین جمعیت عظیم شرکت کننده در مراسم تشییع، بدرقه و خاکسپاری، خیل عظیمی از جوانان و نوجوانان حضور داشتند و همه گفتند که ما برای دفاع از رهبری، امت اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع)، قاسم سلیمانی هستیم.

اخلاص و عمل صالح ویژگی سردار سلیمانی بود

وی با بیان اینکه اولین ویژگی سردار سلیمانی، اخلاص و عمل صالح بود افزود: سردار سلیمانی به شدت باایمان و فوق العاده شجاع بود و هرچه محبوب تر می‌شد، متواضع ترمی شد.

سخنگوی سپاه پاسداران با اظهار اینکه سردار سلیمانی به اهل بیت و فرهنگ اهل بیت دلبستگی شدید داشت، گفت: حاج قاسم همه اعتبار، هوش، ذکاوت و تدبیر خود را صرف آن می‌کرد که همه را زیر چتر ولایت جمع کند و به هیچ وجه برای پیشبرد کارهایش از رهبری مایه نمی‌گذاشت و تلاش می‌کرد منویات رهبری را به بهترین شکل ممکن عملیاتی و اجرایی کند.

سخنگوی سپاه: هلهله آمریکا را به عزا تبدیل می‌کنیم

وی افزود: حاج برای به کرسی نشاندن تدابیر رهبری با هرکسی با تواضع تماس می‌گرفت و تمام طراحی‌های آمریکا را در افغانستان، سوریه، لبنان، عراق و فلسطین به شکست کشاند و اگر ترامپ رسماً می‌گوید دستور ترور را دادم نشان از عظمت حاج قاسم دارد که تمام بافته‌هایشان را پنبه کرده است.

سردار شریف گفت: حاج قاسم با مدیریت و تبعیت از رهبری بلایی بر سر آمریکا و اسرائیل و عظمتی برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

سخنگوی سپاه پاسداران، الگو بودن حاج قاسم را ناشی از گوش به فرمان رهبری بودن دانست و گفت: شهامت و شجاعت داشتن، گذشتن از خود برای تحقق آرمان‌های الهی، احترام به پدر و مادر از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی بوده است.

سردار شریف با بیان اینکه سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین افراد روی کره زمین به شهادت رسید، افزود: بی سابقه بود که رئیس جمهور آمریکا پشت تریبون رسماً اعلام کند دستور ترور حاج قاسم را داده است و مزد حاج قاسم، عالی‌ترین نوع بوده است.

حمله نظامی به پایگاه عین الاسد امید نواب آمریکا در منطقه را قطع کرده است

سخنگوی سپاه پاسداران با اظهار اینکه سرباز ولایت بودن و سرباز احیای فرهنگ اهل بودن مایه عزت می‌شود، گفت: علیرغم اینکه سپاه درگیر مراسم تدفین و بدرقه حاج قاسم بود اما قبل از تدفین پیکر مطهرش، تخصصی‌ترین و پیچیده‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد با موشک‌های قدرتمند سپاه مورد هدف قرار گرفت و هنوز جرأت نمی‌کنند ابعادش را ذکر کنند و این حمله سبب شکست ابهت آمریکا و قطع امید نواب آنان در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه این قطع امید نواب آمریکا در منطقه از جریان اسقاط پهپاد شروع و در جریان حمله به عین الاسد تکمیل شد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری یک سیلی نواخته شد اما انتقام خون حاج قاسم، خروج آمریکا از منطقه و آزادی کشورهای منطقه خواهد بود.

سردار شریف با اظهار اینکه حاج قاسم فرمانده نیروی قدس بود و مأموریت این نیرو، مهیا کردن مقدمات آزادی سرزمین فلسطین و بیت المقدس و اقامه نماز در مسجد الاقصی است، گفت: به برکت خون مطهر سردار سلیمانی و همراهانش و به برکت مقاومت امت اسلامی این هدف محقق خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران، با بیان اینکه آزادی سرزمین فلسطین یک شعار نیست، تصریح کرد: در پرچم رسمی رژیم غاصب، خط نیل و فرات وجود دارد و آنها تصرف این سرزمین را حق خود می‌دانستند اما قاسم سلیمانی‌ها با تدبیر رهبر معظم انقلاب، بلایی به سر اسرائیل آوردند که مجبور شدند دور سرزمین غصب کرده را دیوارهای حفاظتی بکشند تا از گزند رزمندگان غزه، لبنان و فلسطین مصون بمانند اما این دیوارها هرگز نمی‌توانند برایشان امنیت ایجاد کنند.

دستور کار امت اسلامی برای اضمحلال رژیم صهیونیستی واحد شده است

وی با اظهار اینکه دستور کار امت اسلامی برای اضمحلال رژیم صهیونیستی واحد شده است، گفت: هرچند برای برخی از کشورهای اسلامی شرمی بالاتر از این نیست که برخی از حکامشان با صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند اما دیر نخواهد پایید که ملت‌ها این حکام را به زیر خواهند کشید.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکاها می‌گویند جبهه مقاومت با شهادت حاج قاسم، آرمان‌هایش را تعقیب نمی‌کنند، گفت: همه جلال و جبروت قاسم سلیمانی به هدایت‌ها، پشتیبانی‌ها و اعتماد مقام معظم رهبری منوط بود و امروز پشت سر سردار قاآنی نیز این حمایت وجود دارد زیرا همه پیشرفت‌های سردار سلیمانی محصول پشتیبانی همه جانبه سپاه پاسداران بوده و این پشتیبانی با انگیزه دوچندان پشت سر فرمانده جدید نیروی قدس وجود دارد.

هلهله آمریکایی را به عزا تبدیل می‌کنیم

سردار شریف با اظهار اینکه یک مؤلفه دیگر به نام مطالبه یک ملت قهرمان و امتحان داده از فرمانده جدید نیروی قدس برای پیمودن راه قاسم سلیمانی اضافه شده است، افزود: آمریکایی‌ها تصور نکنند چیزی گیرشان آمده زیرا شادی و هلهله آنان به سرعت به عزا تبدیل خواهد شد کمااینکه در اولین گام انتقام، اشک آنان را درآوردیم و مطمئن باشند در مراحل بعد به گونه‌ای خواهد شد که آنان هرگز فکرش را نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز همه آزادگان جهان منتقم خون سردار سلیمانی هستند و آنچنان انتقامی از آمریکایی‌ها و صهیونیستی‌ها گرفته خواهد شد که تاریخ هرگز به یاد نداشته باشد زیرا جبهه مقاومت انگیزه بیشتری یافته و سپاه و مقاومت تمرکز بیشتری روی این موضوع پیدا کرده و خواست ملت و حمایت مردم، سرمایه ویژه ای برای تداوم راه قاسم سلیمانی است.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: سپاه پاسداران همه اشک‌ها، بغض‌های مردم را سرمایه ارزشمندی برای تعقیب آرمان‌های حاج قاسم، استقلال و رفاه کشور اسلامی یک سرمایه می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای سردارما منتظریم کاری شود که تاریخی شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج