۹۵۳۴۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حضور هیچ فرنگی کاری در المپیک قطعی نیست

مدیر تیمهای ملی کشتی فرنگی گفت: حضور هیچ فرنگی کاری در المپیک هنوز قطعی نیست و ۴ کشتی گیری که از حضور در جام تختی معاف هستند برای المپیک انتخاب نشده اند.

خبرگزاری ایرنا: مدیر تیمهای ملی کشتی فرنگی گفت: حضور هیچ فرنگی کاری در المپیک هنوز قطعی نیست و ۴ کشتی گیری که از حضور در جام تختی معاف هستند برای المپیک انتخاب نشده اند.

حسن رنگرز پنجشنبه شب در نشست خبری چهلمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی افزود: تمامی مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در این مسابقات حضور داشتند و سطح کیفی مسابقات در حد بسیار خوبی برگزار شد.

رنگرز خاطرنشان کرد: نفرات حاضر در رقابت های قهرمانی آسیا قطعا از دل نفرات برتر جام تختی انتخاب خواهند شد. البته رقابت های آسیایی امسال سطح بالایی دارد چرا که در رنکینگ موثر است و کشورهای آسیایی با قدرت در این مسابقات حاضر می شوند. امیدوارم تیمی با تاکید بر جوانگرایی به این مسابقات اعزام کنیم.

وی بیان داشت: شهامت کادر فنی این بود که در جهانی ۲۰۱۹ ترکیب تیم را جوان کرد و اگر ما به دنبال کسب نتیجه در المپیک ۲۰۲۴ هستیم باید بر روی جوانان سرمایه گذاری کنیم هر چند ممکن است هزینه آن را هم بدهیم. در جام تختی نیز جوانان نتایج خوبی داشتند و نشان دادند آینده کشتی ایران با وجود آن ها تامین خواهد بود.

رنگرز در خصوص درگیری در مبارزه محمدرضا گرایی و امین کاویانی نژاد گفت: کمیته انضباطی برخورد جدی و قاطع با عاملان درگیری در مبارزه میان این دو نفر خواهد داشت، تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در کشتی نباشیم.
وی ادامه داد: نحوه قضاوت داوران در این مبارزه به دقت بررسی خواهد شد و کمیته انضباطی نیز اتفاقات رخ داده را با دقت بررسی و با متخلفین برخورد می کنند. ما نیز بسیار متاسف شدیم از اتفاقاتی که در این مبارزه بدلیل رفتارهای هیجانی بروز پیدا کرد.

رنگرز تصریح کرد: برادران گرایی از فنی ترین کشتی گیران ما هستند و حتی محمدعلی گرایی شایستگی کسب مدال طلای جهان را داشت و ما این پیش بینی را داشتیم. محمدرضا گرایی نیز بارها شایستگی های فنی خود را نشان داده و فکر می کنم عوامل دیگری باعث شد این اتفاقات رخ بدهد و کما اینکه ما نیز حرکت ناشایستی از این کشتی گیر ندیدیم اما حسین گرایی حرکات بدی انجام داد.

وی در خصوص جام تختی هم اظهار داشت: با شرایط موجود حضور ۵ کشور در جام تختی خوب بود. حدود یک ماه پیش رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی به میزبانی ایران توسط اتحادیه جهانی تعلیق شد و هفته گذشته نیز میزبانی ایران در فوتبال باشگاه های آسیا لغو شد، با این شرایط انصافا رقابت های جام تختی در حد استاندارهای بین المللی برگزار شد و اینکه حضور ۵ کشور خارجی نشان داد که ما به لحاظ تامین امنیت هیچ مشکلی نداریم و به بهترین شکل آماده برگزاری رقابت های بین المللی هستیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: حضور ۵ کشور روسیه، قزاقستان، قرقیزستان،ارمنستان، و تاجیکستان اتفاق خوبی بود، در ۴۰ دوره جام تختی شاهد فراز و فرودهای زیادی بودیم، یکی از دلایلی که به کیفیت و کمیت این مسابقات آسیب زد این بود که جام تختی از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی خارج شد، قطعا دیپلماسی کشتی باید فعال شود تا این رقابت ها به رنکینگ باز گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج