۹۵۳۴۶۱
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

پیش‌بینی وضعیت اصولگرایان در مجلس یازدهم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اقلیت بودن اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم، گفت: جریان‌های حامی جوانان اصولگرا اکثریت را در مجلس بعدی خواهند داشت.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اقلیت بودن اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم، گفت: جریان‌های حامی جوانان اصولگرا اکثریت را در مجلس بعدی خواهند داشت.

غلامرضا ظریفیان درباره ترکیت مجلس یازدهم، اظهار کرد: بر اساس نتایج تایید صلاحیت‌هایی که تاکنون انجام شده است، اکثریت مجلس یازدهم در اختیار جریان‌هایی غیر از اصلاح‌طلبان است، اصلاح‌طلبان در اقلیت خواهند بود و نیروهای شاخص اصلاح‌طلب ممکن است یا در مجلس یازدهم حضور نداشته باشند یا در اقلیت باشند، مگر اینکه بازبینی جدی در تایید صلاحیت‌ها انجام شود.

وی ادامه داد: در میان اصولگرایان نیز جریان‌هایی که از نیروهای جوان‌تر حمایت می‌کنند، دست بالا را در مجلس خواهند داشت و جریان‌هایی که سابقه بیشتر دارند، اکثریت را نخواهند داشت. ممکن است این جریان‌هایی که از جوانان اصولگرایی حمایت می‌کنند، تابلوی حزبی هم نداشته باشند، اما به هر حال منتسب و مرتبط با اصولگرایی هستند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا منظور شما از جریان‌های حامی جوانان، جریان نواصولگرایی است؟ تصریح کرد: بحث من نواصولگرایی نیست چون هنوز از نواصولگرایی تعریف روشنی نشده است. معتقدم جریان‌های حامی جوانان نسبت به جریان‌های باسابقه اصولگرایی اکثریت را خواهند داشت.

این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در پایان با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعضای این تشکل ردصلاحیت شده اند، افزود: رویکرد انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها منوط به جمع‌بندی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان است. این شورا فعلا در حال گفت‌وگوهای جدی برای اتخاذ تصمیم نهایی خود است؛ البته برخی احزاب هم اعلام کرده‌اند که چون در برخی حوزه‌ها نماینده ندارند، ممکن است لیستی هم ارائه نکنند، البته هنوز جمع‌بندی نهایی حاصل نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوانان اصولگرا!!!!!!تا کی دروغ

    • حمید

      بگویید جوانان ولایت مدار .ایکاش بتوانند ریشه فقر وفساد را حل کنند .تا خودشان غرق در این فساد نشوند؟

    • بدون نام

      این آقایان اصلاح طلب شده یک بار به وعده های عمل نشده هم جریانی خود علنا نقد کنند . شده از خود سئوال کنند چرا جامعه حتی جوانان دیگر مثل گذشته به وعد ه های رئیس اصلاحات هم توجه نمیکنند . اصلا چرا مردم از آنان رویگردان شدند

    • بدون نام

      اصولگرا و اصلاح طلب نداریم
      انقلابی و غیر انقلابی

    • بدون نام

      ما یعنی ملت از دروغگوهای اصلاح طلبان به شدت خسته شده ایم

    • امید

      اقا یکی از این اصلاح طلبهارو بدید من کارش دارم

    • بدون نام

      چه خوب اصولگرا همه کرسی مجلی تحویل می گیرن وبعد دولت آینده هم اصولگرا میشود وشوارای نگهبان روزهای اداری کاری ندارن همه مشکلات حل می شود بخصوص اقشار پایین جامعه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج