جاباما
۹۵۳۵۳۲
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش واعظی به کنایه کدخدایی درباره صلاحیت‌ها

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان سخنگوی شورای نگهبان گفت: آقای کدخدایی گفتند رئیس‌جمهور ناراحت رد صلاحیت بستگانش است یکی هم به ایشان جواب داد شما ۱۰ هزار نفر را رد کردید همه این ۱۰ هزار نفر از بستگان رئیس‌جمهور هستند؟

خبرگزاری ایلنا: رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور در انتخابات سال۹۴ هم از حضور تمامی جریان‌ها در انتخابات حمایت کردند، شما این اعتقاد را در دولت‌شان می‌توانید مشاهده کنید.

محمود واعظی درباره این‌که گفته می‌شود انتقاد رئیس جمهور نسبت به رد صلاحیت‌‍‌های صورت گرفته برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل رد صلاحیت داماد ایشان است، گفت:آقای رئیس جمهور همیشه از حضور تمامی جریان‌ها در انتخابات حمایت کردند؛ بازگردید به چهار سال قبل،‌ چهار سال قبل هم داماد ایشان در کاراز انتخابات حضور داشتند؟ آیا همه افرادی که برای حضور در انتخابات رد صلاحیت شدند داماد رئیس جمهور بودند؟

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان سخنگوی شورای نگهبان گفت: آقای کدخدایی گفتند رئیس‌جمهور ناراحت رد صلاحیت بستگانش است یکی هم به ایشان جواب داد شما ۱۰ هزار نفر را رد کردید همه این ۱۰ هزار نفر از بستگان رئیس‌جمهور هستند؟

وی تاکید کرد: وظیفه رئیس جمهور است که از آن چیزی که در قانون اساسی مشخص شده است دفاع کند؛ صیانت از قانون اساسی و سخن گفتن با مردم حق رئیس‌جمهور است.

واعظی یادآور شد: رئیس‌جمهور در انتخابات سال۹۴ هم همین سخنان را بیان کردند، زیراکه ایشان اعتقاد دارند باید همه جریان‌های سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند و شما این اعتقاد را در دولت‌شان می‌توانید مشاهده کنید امروز در کابینه اصولگرا، اصلاح طلب، معتدل و میانه رو حضور دارند.

وی تاکید کرد: اعتقاد داریم مجلس باید ترکیبی داشته باشد که همه نمایندگان مردم در آن حضور داشته باشد. خودشان یک کارهایی می‌کنند از یک کلام دعوت آقای رئیس جمهور مبنی بر این که همه باید در انتخابات حضور داشته باشند ؛ به دلیل آن که ذهنیت خراب است برداشت‌های خودشان را می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مفسد اقتصادی رو باید رد صلاحیت کرد

    • محمد

      این یعنی دخالت در کار دیگران واعتراض به قانون اگر رئیس جمهور دغدغه دارد کار خودش رو درست انجام دهد که مملکت را به قهقرا برده .

    • سید

      اقای روحانی اگه تونست از خودش دفاع کنه کاری به رد صلاحییت ها نداشته باشه،

    • استقلال فراشبند

      سلام.کدوم یک ازافرادکابینه اصولگراهستند؟چراسفسطه می کنید.
      وزیرکشورکه اصولگرانیست.
      تمام افرادی که درکشورماازمشاوران وزیرگرفته تااستانداران وفرمانداران وحتی بخشداریهاو..... اصلاح طلب هستند.یک نفرمسئول درکشوربه مامعرفی کنیدکه زیرمجموعه دولت باشدولی اصولگراباشد.چراتمام زندگی تان فقط دروغ شده.ترامپ میان روزانه ۹دروع میگویدولی دولتمردان مامیانگین ساعتی این تعداددروغ می گویند.ازخدابترسرد.

    • بدون نام

      ذهنیتشان خراب وبغض وکینه اصلاح طلبان را دارند

    • بدون نام

      ظاهرا"از همه‌نوع تفکر در مجلس وجود ندارد فقط طیف نا کار آمد و چپاول گر وجود دارد

    • پورکیان

      ایشان کار خودشون رو درست انجام بدن و تو کار شورای نگهبان دخالت نکنن لطفا...!

    • بدون نام

      این رییس جمهور شما چرا همش حرفهای تنش زا میزند داماد ایشان جایی از اعراب را در جامعه ندارد که اقای کدخدایی ایشان را مثال بزند اگر حسن اقا دلش برای مردم می تپید وضع مردم این نبود شما که نمیتوانید بازار را کنترل کنید بعد اسم خود را تدبیر و امید گذاشتید خدا وکیلی تو این 40 سال دولتی بی کفایت تر از این دولت دریده اید دولتی ناکارامد دولت شما مثل زمان شاه سلطان جسین میماند هر کس ساز خودشو میزنه چون رییسش خوابه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج