۹۵۳۵۸۷
۱۶ نظر
۵۰۱۱
۱۶ نظر
۵۰۱۱
پ

اصلاح‌طلبان فارس: نامزدی در انتخابات نداریم

شورای اصلاح طلبان استان فارس در بیانیه‌ای خطاب به مردم اعلام کرد: با عشق به پیشرفت کشور وارد عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدیم اما روند بررسی صلاحیت‌ها به گونه‌ای بود که نامزد شناخته‌شده‌ای نداریم و قادر به ارائه لیست انتخاباتی نیستیم.

ایرنا: شورای اصلاح طلبان استان فارس در بیانیه‌ای خطاب به مردم اعلام کرد: با عشق به پیشرفت کشور وارد عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدیم اما روند بررسی صلاحیت‌ها به گونه‌ای بود که نامزد شناخته‌شده‌ای نداریم و قادر به ارائه لیست انتخاباتی نیستیم.

در این بیانیه آمده است: انتخابات، نماد مردم سالاری، ابزار مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی و یکی از ظرفیت‌های مهم قانون اساسی و ضامن مشروعیت و حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شورای اصلاح‌طلبان فارس افزوده است: در حالی که کشور از ابعاد مختلف مورد تهاجم و تعرض کشورهای سلطه‌گر قرار گرفته و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، بدترین شرایط اقتصادی و معیشتی را برای مردم نجیب ایران رقم زده است؛ انتظار می‌رفت در آستانه گام دوم انقلاب، انتخابات مجلس با شور و شوق، مشارکت گسترده مردم و حضور دیدگاه‌ها و سلایق مختلف برگزار شود و با نمایش همبستگی، اتحاد و اعتماد ملی، دشمنان این آب وخاک را به تکریم مردم ایران وادارد.

این بیانیه می‌افزاید: در این راستا اصلاح طلبان بعنوان بخشی از فرزندان این مرز و بوم که دل در گرو پیشرفت و عزت کشور داشته و خود را برای نمایندگی مجلس شایسته می‌دانستند، گام در میدان انتخابات و عرصه رقابت گذاشتند تا مردم با گزینش خود تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

اصلاح طلبان فارس اعلام کردند: با توجه به اینکه تاکنون تقریبا هیچ کاندیدای شناخته شده‌ای از احزاب اصلاح طلب و واجد شرایط از پیش اعلام شده توسط این شورا در صحنه رقابت‌ها باقی نمانده است، عملا توفیق معرفی لیست انتخاباتی در حوزه‌های انتخاباتی استان فارس را نخواهیم داشت.

شورای اصلاح طلبان استان فارس متشکل از ۲۶ حزب و انجمن افزوده است: از شورای نگهبان قانون اساسی نیز به طور قاطع می‌خواهیم با رعایت ملاک‌های قانونی و از طریق مجاری رسمی با بررسی شکایت‌ها به تعیین صلاحیت‌ها اقدام نماید که هم حق الناس را پاس بدارد و هم اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کرده باشد.

بنا بر اعلام حسن جوکار رییس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در فارس، در زمان ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ٩٢۴ نفر از فارس اقدام به ثبت نام کرد که از این تعداد٢۶٨ نفر تأیید صلاحیت شده، ٢۵۶ نفر رد صلاحیت شدند و ٣٠۴ نفر هم هنوز احراز صلاحیت آنان صورت نپذیرفته است.

وی با اشاره به رد صلاحیت ٢۵ نفر توسط هیات اجرایی بیان کرد: ٧١ نفر در استان فارس از شرکت در انتخابات انصراف داده اند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان کشور از جمله فارس برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون لیستی که چار سال قبل دادید،برای هفت پشتمون بسه.

    • بدون نام

      علی برکت الله

    • امیر

      بهتر

    • بدون نام

      بدرک که نامزد ندارین ...

    • بدون نام

      خدا را شکر هرچی نباشید بهتر

    • بدون نام

      انشاالله که حقیقت گفتید .ما خوشحالیم ....

    • بدون نام

      خدا را شکر.

    • بدون نام

      اصلاح طلبان مردن

    • بدون نام

      خوشا به حال مردم استان . پیشنهاد میشه یک بار هم شده مردم کلا درهمه انتخابات. شورا . مجلس و ریاست جمهوری به لیست مورد تائید صد درصد آقایان اصولگرا رای دهند تا شاید جا معه را از این بلا تکلیفی نجات دهند اگر کاری هم نتوانند انجام دهند حداقل منت روی مردم نمگذارند که اگر انچه ما گفتیم رای میدادید کشور بهتر از گل و بلبل میشد

    • حمید

      مثلا اگر داشتید ایران و تبدیل به ژاپن میکردید؟!یا مردم ایران را به گرسنگان افریقا ؟

    • بدون نام

      در عوض قاب عکس توبقل موگرینی دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما عکاسش هم جنابعالی بودید

    • بدون نام

      به درک دروغ می گویند

    • بدون نام

      به غیر از بهرام پارسایی که گاهی سروصدایی داشت بفرمایید به جز آقای رجبی که رفتع کس با موگرینی گرفت با اون وضع احمقانه و اون مسعود رضایی لالمونی گرفته و اون یکی رحیمی مثلا تو این 4 سال چه پخی بودید تو مجلس؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      شکر خدا
      .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج