۹۵۳۶۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

مدارس کدام شهرها فردا تعطیل است؟

به علت بارش برف و برودت هوا مدارس برخی شهرهای کشور فردا تعطیل شدند.

برترین‌ها: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس برخی شهرهای کشور فردا تعطیل شدند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این شهرستان فردا (شنبه) به دلیل برودت هوا تعطیل است.

محمد مهرافزون افزود: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر و لغزندبودن کوچه ها و خیابانها با نظر فرماندار شهرستان بروجرد مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر و روستا در شهرستان بروجرد در نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل اعلام شد.

وی اظهار داشت: فعالیت آموزشی در مدارس متوسطه اول و دوم و هنرستان های شهر و روستا نیز از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، مدارس برخی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در روز شنبه ۵ بهمن ماه تعطیل اعلام شد.

بر این اساس، کلیه مدارس شهری و روستایی اهر در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

همچنین کلیه مدارس روستایی در شهرستان مرند در تمامی مقاطع تعطیل خواهد بود، کلیه مدارس شهری در شهرهای مرند، یامچی، زنوز، کشکسرای و بناب در تمامی مقاطع تحصیلی نیز از ساعت ۹ صبح دایر خواهند بود.

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح در اسکو، شهر جدید سهند و خسروشاه نیز تعطیل خواهند بود.

همچنین کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح شهر خواجه از ساعت ۹ شروع به فعالیت خواهند کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام عصر جمعه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار داشت: فردا شنبه ۵ بهمن ماه، تمامی مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش کارزان، دهستان آسمان آباد و شهر سرابله در شیفت صبح تعطیل است.

وی گفت: به علت ورود سامانه بارشی سرد و برودت هوا فردا شنبه ۵ بهمن ماه مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش کارزان، دهستان آسمان آباد و شهر سرابله در شیفت صبح تعطیل و ساعت شروع بکار ادارات در این مناطق به استثنای دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان ساعت ۹ صبح اعلام می‌شود.

با توجه به برودت هوا، فعالیت آموزشی برخی از مدارس لرستان فردا شنبه با تاخیر آغاز می‌شود و مدارس برخی مناطق نیز تعطیل اعلام شده است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان تمام مدارس نوبت صبح شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، نورآباد، الشتر و همچنین مناطق کاکاوند، زاغه، بیرانشهر و بخش پاپی فردا با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

در بروجرد و اشترینان مدارس نوبت صبح و عصر ابتدایی تعطیل اعلام شده است و مدارس نوبت صبح متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیراز ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.مدارس دهستان گریت از بخش پاپی نیز فردا تعطیل است.

برخی از مدارس شهرستان تبریز در شیفت صبح روز شنبه ۵ بهمن ماه، به دلیل بارش شدید برف و کولاک و سرما، از سوی آموزش و پرورش تعطیل اعلام شد.

در نواحی پنجگانه تبریز، مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

دانش آموزان تبریزی دقت کنند، روز شنبه ۵ بهمن شیفت صبح صرفاً مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری و روستایی تعطیل اعلام شدند.

با این حساب دانش آموزان ابتدایی تبریز نیز همانند دانش آموزان شهرستان‌های مرند، اهر، اسکو و… اولین روز هفته خود را با تعطیلی سپری خواهند کرد.

فرماندار فیروزکوه از تاخیر یک ساعته آغاز فعالیت کلاس‌های آموزشی مدارس این شهرستان، در تمامی مقاطع تحصیلی برای فردا شنبه ۵ بهمن ماه خبر داد.

مهدی یوسفی جمارانی از تأخیر یک ساعته آغاز کلاس‌های آموزشی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی برای فردا شنبه ۵ بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت: این تصمیم بر اساس برودت هوا و یخبندان گرفته شده است.

یوسفی جمارانی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته شاهد بارش نعمت الهی برف در اکثر استان‌های کشور به خصوص شهرهای سردسیر مانند فیروزکوه بودیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با بیان این که پس از بارش برف شاهد برودت هوا و یخبندان در شهرستان هستیم ادامه داد: با توجه به این که در سطح شهرستان با برودت هوا و یخبندان مواجه هستیم، تمامی مقاطع تحصیلی در فیروزکوه با یک ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش همدان؛ به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان همدان در نوبت صبح شنبه ۵ بهمن ماه تعطیل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهر ما باد درومده تعطیل میشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج