جاباما
۹۵۳۶۷۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

خبر بد به رئال مادرید در مورد امباپه

رئال مادرید فعلا شانس چندانی برای خرید کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن ندارد.

ورزش سه: رئال مادرید فعلا شانس چندانی برای خرید کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن ندارد.

بر کسی پوشیده نیست که کیلیان امباپه ستاره مورد علاقه فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان به شمار می‌آید و رئال مادرید قصد دارد در سال‌های آتی به هر ترتیب ممکن که شده زمینه انتقال این ستاره فرانسوی را به برنابئو فراهم کند، اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد پاری سن ژرمن به هیچ عنوان قصد ندارد اجازه جدایی امباپه را صادر کند.

در واقع فلورنتینو پرز به خوبی می‌داند احتمال خرید کیلیان امباپه در تابستان پیش رو خیلی زیاد نیست و رئال مادرید قصد دارد به روشی که ادن هازارد را از چلسی جذب کرد، در تابستان ۲۰۲۱ برای خرید امباپه اقدام کند. کهکشانی‌ها تابستان سال قبل و در حالیکه یک سال از قرارداد هازارد با چلسی باقیمانده بود، او را با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو خریداری کردند و ممکن است این اتفاق در تابستان ۲۰۲۱ و هنگامیکه یک سال از قرارداد امباپه مانده رخ دهد. اما مشکل اینجاست که پاری سن ژرمن نیاز مالی نداشته و حتی در چنین شرایطی نیز مجوز جدایی ستاره گلزن خود را صادر نخواهد کرد.

راه حل بعدی استناد به قانون فیفاست. طبق قوانین فیفا، یک بازیکن بعد از سه سال حضور در یک باشگاه و عدم مبادرت به تمدید، می‌تواند به این نهاد درخواست جدایی دهد و فیفا با تعیین بالاترین رقم، می‌تواند مجوز جدایی او را صادر کند. اما روابط دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید مساعد بوده و پرز نمی‌خواهد دست به چنین کاری بزند. در چنین شرایطی، به نظر می‌رسد بر خلاف تصورات احتمال انتقال امباپه به مادرید زیاد نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینده باشگاه مهمتر از روابط چرند بین رئال پی اس جی هستش ولش بابا مگه الان چی میشه خود بازیکن باید تصمیم بگیره بیاد تا الان هم خیلی دیرشده سه سال از بهترین سال های فوتبالیش تو تیم و لیگ چرند فرانسه به فنا رفته خودشم اینو فهمیده چه کلاه گشادی سرش رفته .امسال اگه نفروشه سال یعد مفت باید بفروشه بازیکنم باید ساز جدایی رو بزنه. خود پی اس هم میدونه امباپه و رئال قسمت هم هستن پس خودشو سنگ رو یخ نمیکنه .عاشقه دل خسته و رسوای عالم نمیکنه باید اجازه جدایی رو بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج