جاباما
۹۵۳۷۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مجیدی با ترکیب متفاوت مقابل الکویت

تیم‌های استقلال و الکویت از مرحله دوم مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به پلی‌آف این رقابت‌ها عصر امروز در دیداری حساس در دبی به مصاف هم خواهند رفت.

فرهیختگان: تیم‌های استقلال و الکویت از مرحله دوم مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به پلی‌آف این رقابت‌ها عصر امروز در دیداری حساس در دبی به مصاف هم خواهند رفت. حاشیه‌های قبل از این دیدار و حال و هوای اردوی استقلالی‌ها را در ادامه می‌خوانید.

کویتی‌ها در اندیشه پرواز مستقیم به قطر!

کاروان تیم فوتبال الکویت بعدازظهر چهارشنبه عازم دبی شده تا خود را برای دیدار با استقلال آماده کند و این درحالی است که کویتی‌ها درحال فراهم کردن مقدمات سفر خود به قطر درصورت پیروزی مقابل استقلال هستند. نکته قابل‌‌توجه اینکه طبق ادعای الانبا درحالی استقلالی‌ها اعلام کرده‌اند طبق قوانین نمی‌توانند به صورت مستقیم از امارات به قطر بروند که الکویت درصدد است درصورت برتری در این دیدار برای بازی مقابل الریان، با پرواز مستقیم دبی را به سمت دوحه ترک کند.

همه اشتراکات استقلال و الکویت

تاکنون چند بازیکن ایرانی که تعدادی از آنها استقلالی هستند در مقاطع مختلف در این باشگاه بازی کرده‌اند. صمد مرفاوی و رضا حسن‌زاده اولین ایرانی‌هایی بودند که برای الکویت بازی کردند. همچنین جواد نکونام و رضا قوچان‌نژاد هم از دیگر فوتبالیست‌های برجسته و سرشناسی هستند که در این تیم سابقه بازی دارند. ولید علی یکی از بازیکنان سرشناس این باشگاه است که سابقه بر تن کردن پیراهن استقلال را هم دارد و در مقطعی کوتاه برای آبی‌پوشان بازی کرد.

تغییر سیستم احتمالی استقلال

چندی پیش درخصوص اندیشه‌های فرهاد مجیدی در بازگشت دوباره به استقلال نوشتیم و از این خبر دادیم که به احتمال زیاد کادرفنی جدید استقلال نیز همان راه استراماچونی- از این منظر که آبی‌ها همچنان با سیستم ۳-۵-۲ به مصاف حریفان بروند- را ادامه خواهند داد. از سوی دیگر باید دید آیا استقلال ابزار استفاده از این سیستم را دارد یا خیر که البته پاسخ به این سوال حداقل برای مقطع فعلی منفی است، چون عارف غلامی و سیاوش یزدانی مصدوم هستند و به همین دلیل احتمالا آبی‌ها برای این دیدار دست به تغییر ترکیب زده و با سیستم
4 دفاع خطی مقابل الکویت به میدان می‌روند.

از توهین کویتی‌ها تا حمایت ایرانی‌ها

میزبان این دیدار درحالی شهر دبی اعلام شد که پیش از این کنفدراسیون آسیا خبر از میزبانی دوحه برای این مسابقه داده بود. با این حال این موضوع برای استقلال تبدیل به یک توفیق اجباری شده، چراکه این شهر، ایرانی‌های فراوانی دارد که می‌توانند با حضور در ورزشگاه یک فضای حمایتی را برای آبی‌پوشان به وجود بیاورند. از سوی دیگر هواداران الکویت طی روزهای گذشته با حضور گسترده در توئیتر در قالب کری‌خوانی به استقلال توهین کرده‌اند!

تاریخ دیدار با الریان تغییر می‌کند؟

درحالی برنده این دیدار در مرحله پلی‌آف به مصاف الریان قطر می‌رود که زمان برگزاری آن از قبل، سه‌شنبه همین هفته تعیین شده است. با این حال کویتی‌ها در رسانه‌های خود از این موضوع خبر داده‌اند که درصورت صعود به مرحله بعدی، شاید زمان دیدار الکویت و الریان دستخوش تغییراتی شود و این درحالی است که باید دید در قبال صعود احتمالی استقلال، در این خصوص چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

شکست استقلال با گل زیدان

دو تیم تاکنون 3 بار به مصاف هم رفته‌اند که یک‌بار آن در خلال جام باشگاه‌های آسیا 3 بر صفر به سود استقلال به پایان رسیده و 2 بار دیگر در جریان دو دیدار دوستانه باشگاهی، الکویت یک بر صفر استقلال را شکست داده که در یک دیدار الکویت با گلزنی طلال زیدان در سال 72 آبی‌پوشان را شکست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج