جاباما
۹۵۳۷۴۴
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

مطهری: جنس پرسپولیس جور است

با ایجاد تغییر در کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس،ستاره های پیشین این تیم حالا کنار هم هستند. یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، داوود فنایی و البته حمید مطهری که همگی بازیکنان پرسپولیس بودند و حالا روزهای تازه‌ای را کنار هم تجربه می‌کنند.

خبرآنلاین: با ایجاد تغییر در کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس،ستاره های پیشین این تیم حالا کنار هم هستند. یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، داوود فنایی و البته حمید مطهری که همگی بازیکنان پرسپولیس بودند و حالا روزهای تازه‌ای را کنار هم تجربه می‌کنند. مطهری دستیار مورد اعتماد به یحیی گل محمدی در مورد شرایط سرخپوشان گفت: تمرینات به صورت فشرده و با یک برنامه منظم در حال انجام است.

خوشبختانه اطلاعاتی که از لحاظ بدنی از بازیکنان کسب کردیم، نشان می‌دهد آنها آماده و قبراق هستند. البته مهلت زیادی برای بدنسازی کامل نداشتیم ولی خبر خوب این است که بازیکنان پرسپولیس در مدت تعطیلات لیگ به صورت انفرادی تمرینات ‌بدنسازی داشتند. ما هم تلاش کردیم در همین مدت برنامه های کوتاهی را اجرا کنیم تا فرم بدنی بازیکنان در بهترین حالت خود بمانند.»

مطهری اضافه کرد: «از طرف دیگر، دغدغه اصلی ما مسایل تاکتیکی پرسپولیس در نیم فصل نخست و ۱۶ بازی انجام‌شده است. تیم در آن دوران شرایط خاصی داشت و با یک تفکرات دیگری کار کرد و حالا که ما هدایت تیم را برعهده داریم، به دنبال ایجاد یک سری تغییرات در نگاه و تاکتیک و فکر بازیکنان هستیم.

بازیکنان پرسپولیس همگی باتجربه و حرفه ای هستند که خیلی سریع موضوع ایجاد تغییرات در تیم را پذیرفتند و در این مورد کوچکترین مشکلی نداشتیم. نکته دیگر این است که در هیچ پستی دچار مشکل نیستیم و بازیکنان زیادی داریم. در واقع جنس تیم جور است و می‌توانیم با همین تیم، بهترین نتایج ممکن را به دست بیاوریم.»

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل افزود: «ما خیلی دیر به تیم اضافه شدیم و البته زمان زیادی هم به پایان نقل و انتقالات نمانده بود اما با این حال جذب مهاجمی مثل کریستین اوساگونا به همراه امیدواری برای عقد قرارداد با آنتونی استوکس می تواند خرید های بسیار خوبی برای پرسپولیس باشد. تنها بخشی که نیاز به جذب بازیکن داشتیم خط حمله بود. خوشبختانه با سیاست‌گذاری باشگاه به این مهم دست یافتیم و فکر می‌کنم در بقیه پست ها شرایط برای باشگاه پرسپولیس بهتر است.»

دستیار گل محمدی اضافه کرد: «نیاز به مهره های بیشتر نداشتیم زیرا از خط دروازه اگر بخواهیم شروع کنیم رادوشویچ به همراه بیرانوند که گلر شماره یک تیم ملی است، مشکلات مان را حل می کنند. در خط دفاع مهدی ‌شیری، محمد انصاری، محمد نادری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان را در اختیار داریم.

در خط میانی هم دست مان با وجود بازیکنانی مثل بشار رسن، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، مهدی ترابی و وحید امیری در کنار محسن ربیع خواه پر است. همچنین در خط حمله در کنار علی علیپور می‌توانیم از اساگونا و آنتونی استوکس هم استفاده کنیم. با این شرایط، پرسپولیس می‌تواند در ادامه فصل با قدرت بیشتری وارد میدان شود. امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی های درخشان نظر هواداران را جلب کنیم و مورد حمایت قرار بگیریم.»

مطهری در نهایت گفت: «اگر اتحاد خوبی داشته باشیم و منسجم عمل کنیم، قطعاً هواداران زیادی از ما حمایت خواهند کرد. در حال حاضر نیازمند حمایت طرفداران مان هستیم تا بتوانیم در ۱۴ بازی باقی مانده با شایستگی کار را دنبال کنیم و در سایر تورنمنت ها بهترین نتایج ممکن را رقم بزنیم. ما می خواهیم با برنامه ریزی و هدف‌گذاری، موفقیت های گذشته در پرسپولیس را تکرار کنیم. انشالله قدم به قدم پیش می‌رویم تا دل هواداران را شاد کنیم. مهم این است که مثل سال های قبل این کادر فنی هم مورد اعتماد و حمایت هواداران قرار بگیرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بایدم جور باشه بابا مسعود هست

    • بدون نام

      دست خداهمراهتون

    • کامران

      خصوصا با سلطانی فر وکلید خزانه!؟

    • استقلال کبیرآسیا،چهارفینال دو قهرمانی

      بله جوره.هم حمایت وزیر و داوران رو داره هم حمایت سیاسیون

    • استقلال کبیرآسیا،چهارفینال دو قهرمانی

      بله جوره.هم حمایت وزیر و داوران رو داره هم حمایت سیاسیون

    • استقلال کبیرآسیا،چهارفینال دو قهرمانی

      بله جوره.هم حمایت وزیر و داوران رو داره هم حمایت سیاسیون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج