۹۵۳۷۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دنیای پرتلاطم فرهاد در آسیا شیرین می‌شود؟

دنیای متفاوت از روزهای خوش نیم فصل با مرد ایتالیایی از امروز برای استقلال و طرفداران رقم خواهد خورد، دنیایی که همه طرفداران این تیم امیدوار به خوش بودن آن دارند.

ورزش سه: استقلال فصل را با آندره آ استراماچونی آغاز کرد. حضور مرد ایتالیایی در روزهای ابتدایی چندان باب میل پیش نرفت تا جایی که استقلال طعم قعرنشینی را نیز چشید اما به یکباره موتور این تیم با بنزین سبز "یورو۵"تولید مرد ایتالیایی و دستیارانش روشن شد تا استقلال بعد از ۱۳۰۰ روز طعم سبقت از رقیب دیرینه و قهرمان فصول گذشته لیگ برتر را نیز بچشد.

این صدرنشینی اما نه تنها پیام آور روزهای بهتر نبود بلکه دنیای روشن آن روزهای استقلال را به روزهایی پر از تاریکی و ابهام کشید چون استراماچونی به حالت قهر تهران را ترک کرد تا باشگاه و طرفداران وارد ماراتن یکی دوماهه برای بازگرداندن مرد محبوب و موفق نیمکت رهبری خود شوند. این ماراتن اما ترکش های زیادی هم داشت چون در کنار خروج سرمربی باعث شد تا استقلال به تنها تیم حرفه ای دنیا تبدیل شود که هم زمان نه مدیرعامل داشته باشد نه سرمربی نه سرپرست!

همان طور که انتظار می رفت تلاش ها برای بازگرداندن استراماچونی به نتیجه ای نرسید تا نیمکت استقلال یک تغییر دیگر را تجربه کند. در این مقطع مسلما باشگاه باید از نامی بهره می برد که طرفداران خشمگین پشت آن کمی آرام بگیرند پس چه گزینه ای بهتر از فرهاد مجیدی، مرد محبوب طرفداران استقلال که تا قبل از ورود استراماچونی او سکان هدایت تیم را برعهده داشت.

به جان خریدن این ریسک بزرگ و ابراز تمایل فرهاد برای نشستن روی صندلی مرد ایتالیایی اما در ابتدا با استقبال چندانی از سوی طرفداران روبرو نشد تا جایی که مجیدی بعد از کشمکش های فراوان با انتشار پیامی در صفحات مجازی مدعی شد تا زمانی که طرفداران حاضر به قبول او به عنوان سرمربی نشوند، سرمربیگری را قبول نمی کند. بعد از دو هفته اما این اتفاق افتاد آن هم در حالی که سیل گسترده ای از طرفداران منتظر بازگشت استراماچونی بودند.

فرهاد برگشت به این امید که دنیای تلخ این روزهای استقلالی ها را شیرین کند. مرد محبوب آبی ها اما در همان روزهای ابتدایی پی برد که گام در مسیری دشوار گذاشته است، مسیری که امروز از آسیا استارت می خورد و به دو جام داخلی کشیده می شود آن هم در شرایطی که انتظارات از او و شاگردانش بسیار بالا و ویرانگر به نظر می رسد. مجیدی که بعد از اتفاقات رخ داده در میزبانی آسیا و بازی با الکویت در آستانه سفر به دبی مصاحبه ای توفانی علیه مدیریت باشگاه انجام داد خوب می داند بازی امشب با حریف کویتی از چه اهمیتی برای او و شاگردانش برای فرار از باتلاق بحران های احتمالی برخوردار است.

از همین رو بسیاری منتظر هستند ببینند او و دستیارانش می توانند میراثی که مردان ایتالیایی به جا گذاشتند را دوباره در مسیر موفقیت قرار دهند یا نه؟ مسلما اگر فرهاد امشب در شهر دبی، همان جایی که بهترین سال های دوران فوتبالش را دور از استقلال گذراند نتواند به نتیجه دلخواه طرفداران برسد باید خودش را برای ورود به دنیای متلاطم تر از این روزها آماده کند؛ چون وداع زودهنگام از آسیا آن هم برای تیمی پرافتخار همچون استقلال شروعی نیست که طرفداران از او و شاگردانش انتظار داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج