۹۵۳۸۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لوکاکو: کونته با یک کلمه من را لِه کرد

«روملو لوکاکو» در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت با یادآوری خاطره‌ای تلخ از انتقاد تند «آنتونیو کونته» علیه وی و استفاده از واژه‌ای دور از انتظار توسط سرمربی ایتالیایی پرده برداشت.

ایرنا: «روملو لوکاکو» در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت با یادآوری خاطره‌ای تلخ از انتقاد تند «آنتونیو کونته» علیه وی و استفاده از واژه‌ای دور از انتظار توسط سرمربی ایتالیایی پرده برداشت.

لوکاکو در این گفت‌وگو، اظهار داشت: به خاطر دارم در یکی از نخستین بازی‌های من در لیگ قهرمانان که برابر اسلاویا پراگ انجام شد، بازی بی‌نهایت بدی را به نمایش گذاشتم و کونته در حضور همه اعضای تیم در رختکن من و بازی مرا «آشغال» خواند. این اتفاق پیش از آن هرگز برای من رخ نداده بود.

ستاره بلژیکی اینترمیلان ادامه داد: همینطور به توهین کردن ادامه داد و گفت که اگر دوباره چنین نمایشی داشته باشم، برای بیرون کشیدن من از بازی بیشتر از پنج دقیقه صبر نخواهد کرد.

با این حال، سرزنش و توهین کونته تاثیر مثبتی روی لوکاکو گذاشت و در آستانه دیدار اینتر مقابل آ.ث میلان به وی انگیزه داد.

وی افزود: درست بعد از آن بازی به مصاف میلان رفتیم و یکی از بهترین نمایش‌های فصل را ارائه کردم. او به من توهین و اعتماد به نفسم را له کرد اما در عین حال به من تلنگر زد. کونته این کار را در مورد همه انجام می‌دهد و فرقی نمی‌کند شما چه کسی هستید یا جایگاه شما چیست. از نگاه او همه برابرند.

بازیکن اسبق تیم های اندرلخت، چلسی، اورتون و منچستریونایتد که تابستان سال گذشته میلادی به نراتزوری ملحق شد، در خصوص بهترین سرمربی‌هایی که تاکنون با آنان کار کرده نیز گفت: فکر می‌کنم، «روبرتو مارتینز»، «رونالد کومان» و کونته بهترین هستند. علاوه بر این، به نظرم اگر بازیکنان موردنظر «خوزه مورینیو» در یونایتد جذب می‌شدند، او می‌توانست به مراتب بهتر عمل کند.

لوکاکو در رابطه با نژادپرستی در فوتبال و اتفاقات اخیر رخ داده در سری‌آ، تاکید کرد: ایتالیا این پتانسیل را دارد تا به لیگی فوق العاده تبدیل شود، همانطور که پیش از این بود اما باید برای دور نگه داشتن برخی از هواداران جاهل از ورزشگاه‌ها، در کنار یکدیگر تلاش کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج