۹۵۴۰۳۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

قاتل زن ساوجی و همدستش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: شروری سابقه دار و همدستش که چندی پیش درسرقتی مسلحانه، خانمی ساوه ای را به قتل رسانده ودختر او رامجروح کرده بودند دستگیرشده و به قتلی دیگر اعتراف کردند.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: شروری سابقه دار و همدستش که چندی پیش درسرقتی مسلحانه، خانمی ساوه ای را به قتل رسانده ودختر او رامجروح کرده بودند دستگیرشده و به قتلی دیگر اعتراف کردند.

سردار حسن مفخمی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال جاری گزارشی از تیراندازی در یک منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های شهر ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد و با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد که افرادی ناشناس با ورود به منزلی مسکونی، به سمت مادر و دختری تیراندازی کرده و از آنان مقداری طلاجات سرقت کرده و متواری شده اند.

وی با بیان فوت مادر خانواده و مجروح شدن فرزندش در این سرقت مسلحانه اضافه کرد: از همان ساعات اولیه حادثه، بلافاصله پلیس شهرستان با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان، تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی عاملان این قتل آغاز کردند و سرنخ‌هایی از دست داشتن یک زن و مرد جوان در این سرقت مسلحانه به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه گفت: با تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد سارقان چندی پیش خودروی استفاده شده در این سرقت را با بیهوش کردن یک راننده خودروی مسافرکش که از استان همدان به سمت رباط کریم در حال تردد بوده است، سرقت کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اضافه کرد: با تکمیل اطلاعات کارآگاهان پلیس و ثبت توقیف خودرو در سامانه پلیس، خودروی سارقان در حالی که سرنشینان آن حضور نداشتند، در حاشیه شهر کرمانشاه مورد شناسایی قرار گرفت و توقیف شد و در بازرسی از آن سلاح استفاده شده در قتل و وجوه نقد حاصل از فروش طلاجات سرقتی به دست آمد.

مفخمی اضافه کرد: در ادامه اقدامات کارآگاهان پلیس استان، اطلاعاتی از حضور قاتل فراری تحت تعقیب که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت بود، در منزلی مسکونی در استان کرمانشاه به دست آمد و با همکاری اطلاعاتی صورت گرفته با پلیس این استان، فرد قاتل در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان ساوه انتقال داده شد.

وی ادامه داد: با دستگیری این فرد و اعترافش به سرقت مسلحانه و قتل زن ساوجی، پیگیری‌های بعدی برای دستگیری دیگر همدست این فرد که خانمی جوان و ساکن استان همدان بود، ادامه یافت.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با مراقبت‌های شبانه روزی پلیس، سرانجام همدست دیگر قاتل نیز در منزل یکی از بستگان نزدیکش شناسایی و با اعزام تیم‌هایی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ساوه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس ساوه انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دیگر اعترافات دستگیرشدگان گفت: با دستگیری این فرد و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، دست داشتن دو متهم این پرونده در قتلی دیگر در شهرستان نورآباد استان لرستان اثبات و مشخص شد این افراد چندین روز بعد از ارتکاب قتل در ساوه، راننده خودرویی را در این شهرستان به قتل رسانده و خودروی او را به سرقت می‌برند.

مفخمی همچنین اضافه کرد: با پیگیری‌ها و همکاری‌های اطلاعاتی انجام شده، سلاح دیگری از این افراد که به افرادی ناشناس در یکی دیگر از استان‌های کشور فروخته شده بود، نیز کشف و دستگیر شدگان با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج