جاباما
۹۵۴۰۵۰
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

اتفاق بی‌سابقه در لیگ قهرمانان آسیا

اولین بازی تیم شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا که در شارجه برگزار شد توسط هیچ دوربینی ضبط نشد.

ورزش سه: اولین بازی تیم شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا که در شارجه برگزار شد توسط هیچ دوربینی ضبط نشد.

هیچ دوربینی نه در کناره‌های زمین و نه روی سکو‌ها برای فیلمبرداری این دیدار وجود خارجی نداشت و به همین دلیل هواداران ایرانی شهرخودرو از دیدن این بازی محروم شدند.

این اتفاق در حالی می‌افتد که تقریبا برای اولین بار است که اتفاقی اینچنینی را در تاریخ برگزاری لیگ قهرمانان می‌بینیم که البته به احتمال فراوان به عدم پرداخت هزینه آن باز می‌گردد.

شهرخودرویی‌ها که میزبان این بازی محسوب می‌شوند باید برای فیلمبرداری و پخش زنده این دیدار مبلغ ۱۵ هزار دلار به مسئولان برگزار کننده بازی پرداخت می‌کردند، اما این اتفاق نیفتاد و احتمالا به همین دلیل این بازی در حرکتی بی سابقه فیلمبرداری نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی

    • بدون نام

      برادر استقلال از جیب بیت المال می بخشه پدیده خیم شخصی هستش اینجاست که ادم معنای واقعی تعبیض و لابی وزارت ورزش رو میبینه بله دیگه ما شهرستانی ها ادم نیستیم که اجنبی هستیم فقط تهرانیها ایرانی هستن بقیه برن بمیرن خدارو شکر خودتون با دست خودتون کاری کردین دیگه همه سهرستانی ها از تیم های منفور حکومتی بیزارن مخصوصا ما ترکها که همه زندگیمون نفسمون خون تو رگمون فقط تراختور هستش خدارو شکر هم فیفا و هم ای اف سی طرفداران پنجمین تیم پرهوادار جهان رو میبینن ولی مسعولان کشور خودمون هنوزم به نژاد پرستی و تبعیض ادامه میدن با این کاراتون اون ترکهای معدودیم که طرفدار تیم های مال مردم خور هستن خدارو شکر بر میگردن سمت زادگاه و تیم محبوب آذربایجان دستتون درد نکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شفای عاجل ایشالا

      • پرویز

        تیم خصوصی باید که خودش هزینه ها را بپردازد ضمن اینکه استان قدس رضوی که شهر خودرو به آن استان تعلق دارد می باید هزینه ها را پرداخت می کرد تیم های تهرانی سرخابی زیر نظر وزارت ورزش هستند پس وظیفه این وزارت پرداخت هزینه ها است بیخود رگ ملیتی و تفرقه انگیز را کلفت نکنید

    • امین

      ولی برای استقلال حتی تبلیغات دور میدان هم فارسی بود ! چرا ؟ چون تبعیض جای جای این مملکت رو فرا گرفته و هدف دلسرد کردن تیم های خصوصی هست که مالکانشون ول کنن و برن ! حتی ورزشکاری که از این تبعیض فرار میکنه و به جای دیگه میره بلافاصله انگ وطن فروشی می چسبونیم و به بدترین شکل ممکن می کوبیم ! شهرخودرو تیم شهرستانه طبقه بندی در فوتبال ایران به این ترتیبه : استقلال و پرسپولیس و بقیه تیمها !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج