جاباما
۹۵۴۰۸۳
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

دایی و قلعه‌نویی تکذیب کردند، دی‌بیاسی تایید!

مدت زیادی است که تیم ملی ایران سرمربی ندارد، آن هم درحالی که شرایط‌مان بسیار حساس است و در مرحله نخست مقدماتی جام‌جهانی در گروه ۵ تیمه، سوم هستیم و شاید برای نخستین‌بار به مرحله نهایی مقدماتی نرسیم!

فرهیختگان: مدت زیادی است که تیم ملی ایران سرمربی ندارد، آن هم درحالی که شرایط‌مان بسیار حساس است و در مرحله نخست مقدماتی جام‌جهانی در گروه ۵ تیمه، سوم هستیم و شاید برای نخستین‌بار به مرحله نهایی مقدماتی نرسیم! توجیه مدیران فدراسیون این است که فعلا خبری از اردو و بازی نیست پس عجله‌ای هم نیست، اما حتما خوب می‌دانند که همین حالا هم دیر شده است.تا مدت‌ها بحث سر احتمال حضور برانکو در تیم ملی به جای مارک ویلموتس بود، اما درنهایت مذاکرات به جایی نرسید و مرد کروات هم ترجیح داد هدایت تیم ملی عمان را برعهده بگیرد، تیمی که شانس خوبی برای رسیدن به مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی دارد!

در ادامه مسئولان فدراسیون به‌طور مستقیم و غیرمستقیم اعلام کردند که گزینه‌های اصلی علی دایی و امیر قلعه‌نویی هستند. نکته جالب اینجا بود که دایی در آخرین اظهارنظرش مدعی شده که با او برای تیم ملی صحبت نکرده‌اند و امیر قلعه‌نویی نیز متنی رسمی منتشر و تاکید کرد با او هم مذاکره‌ای انجام نشده است! اوضاع وقتی جالب‌تر شد که پای دی‌بیاسی را هم به ماجرا باز کردند. مربی ایتالیایی که ظاهرا گزینه استقلال و پرسپولیس بوده، طبق ادعای رسانه‌های ایتالیایی گزینه جدی تیم ملی شد، اما فدراسیون فوتبال حداقل درمورد او تصمیم گرفت اطلاع‌رسانی مستقیم انجام دهد و بگوید که اصلا این مربی ایتالیایی جزء گزینه‌های فدراسیون نیست و مذاکره‌ای هم با او صورت نگرفته است.

با این حال بد نیست تازه‌ترین اظهارات دی‌بیاسی را بخوانید: «من قبلا چندین سال در تیم ملی مربیگری کردم و توانستم در تجربه اول خود با تیم ملی آلبانی تلاش و تعهد زیادی از خود نشان دهم و در پایان آن اهدافی راکه خیلی‌ها برای ما غیرممکن می‌دانستند، ممکن کردیم. برای من فرقی نمی‌کند که مربی باشگاهی باشم یا ملی. هرجا که باشم نهایت توان خود را برای موفقیت به‌کار می‌گیرم. اولین کار مهم این است اهدافی را که دارید، معین کنید و برای رسیدن به این اهداف تلاش کنید. در مذاکره با ایران تنها توافق سر برخی جزئیات باقی‌ مانده، اما به هر حال تا زمانی که قرارداد امضا نشود، هیچ کاری انجام نشده است.»

ادعای دی‌بیاسی ابهامات را افزایش داده است. کسی نمی‌داند چرا او که به ادعای مدیران فدراسیون جزء گزینه‌ها نیست، مذاکرات را تایید کرده و برعکس، نفراتی مثل دایی و قلعه‌نویی که به گفته مسئولان مختلف فدراسیون جزء گزینه‌ها هستند، هرگونه صحبتی را منکر می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ریگی

      بهترین گزینه علی دایی است اگرجزعلی دایی کسی دیگه انتخاب شود ومابه جام جهانی نرویم آنوقت مردم شمارا نمی بخشند چون مردم و بازیکنان دایی رادوست دارند

    • بدون نام

      خارجی ها دروغ نمیگن ولی ما ایرانیا بببخشید دروغ بلد نیستیم
      اخه دروغگو دشمن خداست
      بله

    • بدون نام

      دائی وقلعه نوئی باج بده نیستند پس انتخاب نمی شوند.

      پاسخ ها

      • پسر ابی..

        درود برشما تنها دایی و قلعه نوعی زیر بار زور وبا ج دهی نمیدن و زمین و زمان دنبالشان تهمت و شعار میدن..

    • پرویز

      بهتر است از دلال ها بپرسید دلایل تایید و تکذیب را

    • بدون نام

      اشتباه بزرگ....تنها ناخدای این دریای سهمگین امیر قلعه نوعی است....
      با زمان وشرائط جو آسیا مربی خارجی..از این مرحله پائین کشیده میشویم....

    • بدون نام

      فقط مربی خارجی و بیطرف
      سابقه مربیگری آقای قلعه نوعی پر از حاشیه است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج