جاباما
۹۵۴۱۱۵
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

راز مهمی که انصاری‌فرد از آن پرده برداشت

به نظر می‌رسد در زمان حضور گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس بازیکنان این تیم رابطه چندان خوبی با این سرمربی آرژانتینی نداشتند و ممکن بود کار به درگیری‌ هم کشیده شود.

خبرآنلاین: گابریل کالدرون در نیم‌فصلی که سرمربی پرسپولیس بود نتوانست با بازیکنان این تیم ارتباط خیلی خوبی برقرار کند و شایعات زیادی درباره رابطه او با بازیکنان به گوش می‌رسید. حالا و در شرایطی که او از جمع قرمزها جدا شده است، محمحسن انصاری‌فرد برخی از شایعات را تایید کرد. ظاهرا کالدرون با نفراتی چون بیرانوند، خلیل‌زاده، حسینی و عالیشاه اصلا میانه خوبی نداشته است. انصاری‌فرد هم‌چنین از نقش مهم افشین پیروانی در جمع کردن حواشی پرسپولیس و جلوگیری از بروز درگیری سخن گفت و اینکه اگر پیروانی نبود شاید اتفاقات عجیبی در تمرینات قرمزها رخ می‌داد.

به طور مثال در ماجرای شجاع خلیل‌زاده، درست در روزهایی که شایعات زیادی درباره دعوت دوباره این مدافع به تیم ملی به گوش می‌رسید، کالدرون او را نیمکت‌نشین کرد که با ناراحتی خلیل‌زاده همراه شد و در نهایت هم او را از تیم ملی دور کرد یا علیرضا بیرانوند که وقتی از مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا برگشت جایگاه خود را از دست رفته دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیریت قسمت ورزش این برنامه مرض خلیلزاده و برانکو گرفته روزی نیست که از این دوتا خبری منتشر نکنه یکی نیست بگه اخه این ادم بی تربیت که نه اخلاق درستی داره نه از نظر فنی چیزی بارشه چرا باید حق بقیه رو بخوره و تیم ملی دعوت بشه همه میدونیم که کیروش در انتخاب بازیکنان کوچکترین خطایی نداشت اگر خوب بود اون دعوتش میکرد ..شک ندارم از اشنایان مدیریت اینجاست که مدتهاست داره واسش تبلیغ میکنه و هر نظری هم که برعلیه اون باشه و با زیرپا گذاشتن رسالت خبرنگاری سانسور میکنه

    • بدون نام

      پس چی شد؟ اونموقع که قسم میخورد همه چی آرومه و اختلافی نیست.

    • بدون نام

      اقای انصاریفرد شما دست همه دروغگوها را از پشت بستی یک فکری به حال پول بازیکنان بکن که بدجوری رو اعصابی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج