جاباما
۹۵۴۱۹۴
۵۶۸۶
۵۶۸۶
پ

تزریق ژل؛ ژل لیفتینگ، جوانسازی و رفع افتادگی صورت

حفظ زیبایی صورت همیشه برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و به همین دلیل نیز امروزه رشد تکنولوژی و پیشرفت در علوم پزشکی و زیبایی، روش‌های بسیاری را ابداع کرده است که با کمک آن‌ها می‌توان زیبایی صورت را حفظ نموده و یا آن را افزایش داد. در این میان روش‌های جوانسازی از پرطرفدارترین‌ها هستند که از میان رایج‌ترین آن‌ها می‌توان به تزریق ژل لیفتینگ اشاره کرد.

برترین‌ها: حفظ زیبایی صورت همیشه برای همه افراد از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و به همین دلیل نیز امروزه رشد تکنولوژی و پیشرفت در علوم پزشکی و زیبایی، روش‌های بسیاری را ابداع کرده است که با کمک آن‌ها می‌توان زیبایی صورت را حفظ نموده و یا آن را افزایش داد. در این میان روش‌های جوانسازی از پرطرفدارترین‌ها هستند که از میان رایج‌ترین آن‌ها می‌توان به تزریق ژل لیفتینگ اشاره کرد.

تزریق ژل؛ ژل لیفتینگ، جوانسازی و رفع افتادگی صورت

به طور کلی می‌توان گفت که با افزایش سن، بافت‌های چربی پوست کم‌کم شروع به تحلیل رفتن می‌کنند و در نتیجه باعث بروز افتادگی پوست صورت و همین‌طور از بین رفتن برجستگی‌هایی از صورت مانند گونه می‌شوند. علاوه بر این شکل‌گیری خط لبخند، اخم و... نیز دلایل دیگری هستند که افراد را به استفاده از روش تزریق ژل لیفتینگ تشویق می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم به روش تزریق ژل و اهمیت و تأثیر آن در جوانسازی و رفع افتادگی صورت بپردازیم و شما را با زیر و بم‌های آن آشنا کنیم.

ژل لیفتینگ

تزریق ژل؛ ژل لیفتینگ، جوانسازی و رفع افتادگی صورت

لیفت صورت، آن هم با کمک روش تزریق ژل، راهکاری است که بدون نیاز به سپری کردن دوران نقاهت و بهبودی می‌تواند نتیجه سریع و اثربخشی را بر روی صورت شما نمایان سازد. با کمک این روش از جوانسازی و رفع افتادگی صورت، شما می‌توانید چهره‌ای شاداب‌تر و به مراتب صاف‌تر را تجربه کنید.

در روش تزریق ژل برای افرادی که پوست‌هایی با چین و چروک دارند، ژل لیفتینگ به قسمت‌هایی از پوست تزریق می‌شود که دارای چروک است، چراکه این ژل می‌تواند با خاصیت پرکنندگی خود، سطوح پست و بلند و دارای چروک پوست را صاف و یکدست کرده و تورفتگی‌های آن را پر کند. به همین دلیل نیز غالباً پزشکان از روش لیفتینگ ۳ تا ۸ نقطه‌ای استفاده می‌کنند و ژل لیفتینگ را در ۳ تا ۸ نقطه مختلف از پوست تزریق می‌نمایند تا از نتایج اثربخش و جوانسازی آن اطمینان خاطر حاصل کنند.

به طور کلی می‌توان گفت که روش تزریق ژل و استفاده از ژل لیفتینگ می‌تواند به دو صورت دائم و موقت صورت پیدا کند. در تزریق ژل لیفتینگ به روش دائمی بسته به شرایط فرد و همین‌طور هزینه‌ای که می‌خواهد صرف کند سه حالت کلی ژل لیفتینگ دائم حداقل ۶ ماهه، ژل لیفتینگ دائم پلی اکریل آمید و پلی متیل متاکریلات و همین‌طور ژل لیفتینگ دائم با جذب به مرور به بدن وجود دارد. در مقابل نیز ژل لیفتینگ صورت موقت به دو صورت ۶ تا ۱۸ ماهه و همین‌طور ژل لیفتینگ از جنس هیالورونیک اسید یا کلاژن صورت می‌گیرد.

اسید هیالورونیک چیست

اسید هیالورونیک در بسیاری از قسمت های بدن یافت می شود، مواد مغذی را در همه‌جا حمل می‌کند ، بدن را مرطوب می کند و آب را در بافت‌های مختلف نگه می‌دارد. اسید هیالورونیک در بدن یک مؤلفه مهم در ایجاد پوست کامل تر و مبارزه با علائم مسن‌تر شدن نمایان‌تر می شود. با این حال ، هرچه زمان بیشتر می‌گذرد و مسن‌تر می‌شویم ، این مؤلفه و یا عنصر به طور طبیعی کاهش می‌یابد.

با تزریق اسید هیالورونیک طراوت و طبیعی‌بودن و زیبایی پوستتان دوباره برمی‌گردد.

مزایای تزریق اسید هیالورونیک به پوست

  • پوست را براق، صاف، روشن، زنده و طبیعی جلوه می‌دهد.
  • پوست جوان‌‌تر و بدون چین و چروک به نظر می رسد.
  • خواص پرکننده قوی دارد.
  • سرم هیالورونیک یک ماده فعال مهم برای پوست است.

تزریق ژل لیفتینگ بر روی صورت

تزریق ژل؛ ژل لیفتینگ، جوانسازی و رفع افتادگی صورت

غالباً نقاط مشخصی از صورت هستند که برای تزریق ژل انتخاب می‌شوند و در نتیجه در فرآیند جوانسازی قرار می‌گیرند. پیشانی یکی از اصلی‌ترین نقاطی است که برای تزریق ژل لیفتینگ و جوانسازی پوست انتخاب می‌شود. معمولاً نقاط و خطوط اخم بر روی این قسمت از صورت، خود را بیشتر نشان خواهند داد. با افزایش سن، کاهش خاصیت کشسانی پوست تأثیرات منفی خود را بر روی قسمت‌هایی از پیشانی مانند حالت ابرو‌ها و حتی چشم‌ها به جای می‌گذارد و در نتیجه آن نیز می‌توان گفت که تزریق ژل لیفتینگ یکی از بهترین راهکار‌ها برای مقابله با این معضل خواهد بود.

ابرو‌ها نیز گزینه دیگری هستند که معمولاً در تزریق ژل لیفتینگ مورد توجه قرار می‌گیرند. تزریق ژل در قسمت‌های شقیقه و همین‌طور اطراف ابرو باعث از بین رفتن افتادگی و تغییر حالت ابرو‌ها می‌شود و در نتیجه چشم‌های شما را درشت‌تر و صورتتان را نیز شاداب‌تر خواهد ساخت.

یکی دیگر از بخش‌های صورت که معمولاً با افزایش سن به سرعت تأثیرات منفی افتادگی پوست را به خود می‌گیرد، زیر چشم‌هاست. پوست زیر چشم به لحاظ لطافت و نازکی خود می‌تواند آثار افزایش سن را به وضوح در خود نشان دهد. به همین دلیل نیز برای جوانسازی صورت و از بین بردن چروک زیر چشم می‌توان روی تزریق ژل لیفتینگ به خوبی حساب کرد.
علاوه بر این گونه‌ها نیز نواحی دیگری از صورت هستند که می‌توان با کمک تزریق ژل، افتادگی آن‌ها را اصلاح نمود و در نتیجه نیز صورت را شاداب‌تر نشان داد. معمولاً با تزریقاتی که بر روی این نواحی صورت می‌گیرد نوعی کانتورینگ و زاویه سازی نیز رخ می‌دهد که صورت شما را جذاب‌تر نشان خواهد داد.

تزریق ژل؛ ژل لیفتینگ، جوانسازی و رفع افتادگی صورت

خط خنده نیز بخش دیگری از صورت است که جوانسازی و رفع چروک آن دغدغه بسیاری از افراد است. به طور کلی می‌توان گفت که ناحیه اطراف لب‌ها در طی روز در نتیجه فعالیت‌هایی مانند خندیدن، حرف زدن، گریه کردن و... فعالیت بسیاری می‌کنند. به همین دلیل هم ماهیچه‌های این ناحیه از صورت حرکت زیادی پیدا می‌کنند و این موضوع نیز می‌تواند در شکل‌گیری خطوط خنده در اطراف لب‌ها تأثیرگذار باشد. در چنین شرایطی نیز تزریق ژل لیفتینگ راه حل مؤثری به شمار خواهد رفت.

عوارض و معایب تزریق ژل

تزریق ژل؛ ژل لیفتینگ، جوانسازی و رفع افتادگی صورت

عوارض تزریق ژل لیفتینگ در وهله اول به کیفیت محصول و ژلی بستگی دارد که مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژل‌هایی که از کیفیت خوبی برخوردارند به گونه‌ای هستند که در ابتدا بدن هیچ واکنشی به آن‌ها نشان نمی‌دهد و بعد از گذشت زمان نیز همچنان قوام و شکل خود را زیر پوست حفظ می‌کنند.

امروزه ژل‌هایی در بازار موجود هستند که ممکن است بعد از تزریق حتی تا چند ماه نیز هیچ مشکل و یا عوارضی از خود نشان ندهند، اما به مرور زمان و یا حتی بعد از چند سال، رفته‌رفته گلوله گلوله می‌شوند و برای رفع این مشکل هم به تخلیه ژل از صورت احتیاج پیدا می‌شود.

البته اگر در انتخاب محل تزریق ژل دقت کنید هیچ‌گاه با این مشکل مواجه نخواهید شد. متاسفانه ژل‌هایی که در برخی از کلینیک‌ها یا مراکز غیرمجاز تزریق می‌شود از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و معمولا تقلبی یا تاریخ گذشته هستند.

علاوه بر این، مهارت پزشک در تزریق ژل لیفتینگ نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد. در بسیاری از موارد عوارض ناشی از تزریق ژل به تکنیک نادرست تزریق آن ارتباط پیدا می‌کند. اگر نقطه مورد نظر از پوست ضدعفونی نشده و نکات بهداشتی آن مورد توجه قرار نگیرد ممکن است که فرد در محل تزریق با عفونت و مشکلاتی از این دست روبه‌رو شود. به همین دلیل نیز موضوع مهمی که باید در زمان تزریق ژل به صورت خود به آن توجه داشته باشید بررسی کیفیت ژل و همین‌طور مهارت پزشک است.

چرا کلینیک آرمان الهیه؟

در کلینیک آرمان الهیه، خیالتان از بابت جنس و کیفیت اصل بودن ژل‌ها راحت خواهد بود. متخصصان این کلینیک با تجربه‌های چندین ساله و با استفاده از بهترین مواد و مناسب‌ترین روش‌ها، عمل تزریق ژل را انجام می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج