جاباما
۹۵۴۲۴۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

دیاباته بهترین بازیکن خارجی تاریخ استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دیاباته فوق العاده است، یک نعمت برای استقلال به حساب می‌آید و به نظر من بهترین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه استقلال است.

خبرگزاری میزان: علیرضا اکبرپور در ارتباط با دیدار روز گذشته استقلال ایران مقابل الکویت در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که با برتری استقلال ایران به پایان رسید، اظهار داشت: بعد از رفتن استراماچونی حواشی زیادی در تیم وجود داشت، از انتخاب کادرفنی جدید بگیرید تا نقل‌وانتقالات تیم و نبود زمین تمرین مناسب، اما با این حال استقلال دیروز تیم نتیجه خوبی گرفت. با اینکه باید در تهران بازی می‌کردیم اما در کشور ثالث هم بازیکنان بازی خوبی به نمایش گذاشتند، البته به نظر می‌رسید کمی استرس هم در بازیکنان دیده می‌شد که آن هم طبیعی بود.

وی ادامه داد: استقلال در خط دفاع با کمبود بازیکن همراه بود اما مجیدی ریسک نکرد و با همان سیستمی که استراماچونی بازی می‌کرد تیم را به میدان فرستاد که نتیجه آن را هم گرفت. بازیکنان در کل سعی کردند همان کاری را کنند که زمان استراماچونی انجام می‌دادند.

پیشکسوت استقلال درباره گلزنی دیاباته مقابل الکویت هم گفت: دیاباته فوق‌العاده است، یک نعمت برای استقلال به حساب می‌آید و به نظر من بهترین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه استقلال است. این مهاجم به غیر از اینکه گلزن خوبی است در حفظ توپ و کار تیمی کمک می‌کند و روی توپ‌های بلند کاملا تاثیرگذار عمل می‌کند.

اکبرپور درباره بازی آینده استقلال هم مقابل الریان در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: تیم‌های قطری خوب هستند، سرمایه گذاری زیادی می‌کنند و بازیکنان خارجی خوب زیاد جذب می‌کنند و این کار را برای استقلال سخت می‌کند. البته باید این را هم گفت که تیم‌های عربی در خط دفاع کند هستند و استقلال می‌تواند روی سرعت مهاجمان خود حساب باز کند تا دروازه الریان را باز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • c-r-7

      هر گلی که دیروز استقلال میزد یه مقدار دل درد سلطانیفر اضافه میشد ..
      بنده خدا با خانواده اش میخواست حذف شدن استقلال را تماشا کنه اما این پسره قدبلند سیاه کوفتش کرد

    • بدون نام

      یا شییییییخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج