جاباما
۹۵۴۲۵۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

قربانی: دیاباته واقعاً بازیکن خوبی است

پیروز قربانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: کار هوشمندانه فرهاد مجیدی این بود که در بازی با الکویت کویت دست به سیستم استقلال نزد.

خبرگزاری تسنیم: پیروز قربانی درباره پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل الکویت کویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: با وجود اینکه در دقایق ابتدایی، بازیکنان به دلیل دور بودن از شرایط بازی ناهماهنگ بودند، اما رفته رفته بهتر شدند و نتیجه خوبی کسب کردند. اگر دقت می‌کردند نتیجه‌ای خیلی بهتر از این به دست می‌آوردند. شروع کار برای استقلال خوب بود و امیدوارم مقابل الریان قطر نیز نتیجه بگیرند.

وی افزود: کار هوشمندانه‌ای که کادر فنی انجام داد، دست نزدن به سیستم قبلی استقلال بود. بازیکنان در سیستم قبلی جا افتاده بودند و فرهاد مجیدی هوشمندانه دست به این سیستم نزد. مقابل الریان اما، استراتژی تیم باید تغییر کند و بازیکنان در خط دفاعی منظم‌تر بازی کنند. الریان تیم خطرناکی است و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کند.

بازیکن پیشین تیم استقلال با اشاره به نقش شیخ دیاباته در پیروزی استقلال گفت: از روز اول گفته بودم که دیاباته واقعاً بازیکن خوبی است. روزهای اول هر بازیکنی به خاطر قد بلند دیاباته، سعی می‌کرد توپ‌ را برای او ارسال کند، اما این بازیکن نشان داد روی زمین هم به خوبی توپ را کنترل کرده و حتی موقعیت برای سایر بازیکنان ایجاد می‌کند. توانایی‌های دیاباته روی زمین بیشتر به چشم می‌آید.

قربانی در واکنش به انتقادهایی که فرهاد مجیدی از عملکرد مدیران باشگاه کرده بود، گفت: هواداران استقلال نباید عملکرد سرمربی و تیم را فقط در زمین ببینند. این مشکلاتی که اشاره شد، در روند تیم تأثیرگذار است. مدیران هر زمان مصاحبه‌ کرده‌اند، همه چیز را گل و بلبل نشان داده‌اند، اما همیشه این‌طور نیست. حرف هم بزنیم، انتقاد می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرم

      اقای قربانی عزیز نفرمایید دیاباته بازیگن خوبی هست این را همه میدانند. بگو چرا در نیم فصل در پست هایی که استقلال نیاز به بازیکن دارد مثل دفاع مرگزی. دفاع راست که فقط وریا را دارد وهافبک پشت مهاجم که نقاط ضعف تیم هستند وحتما نیاز به تقویت دارد بازیکن جذب نکردند؟ با وجود دیاباته وقاعدی وچند مهاجم روی نیمکت چه نیازی به جذب ارسلان مطهری بود؟ شما پیشکسوتان باید اینها را از مدیران بخاهید. وانها را مجاب کنید که نقاط ضعف رابپوشانند. وگرنه دیاباته ومهدی قاعدی همه میدانند بهترین روج خط حمله لیگ برتر وهمچنین جام باشگاهها اسیا هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم کاملا درست گفتی

    • استقلال کبیرآسیا،چهارفینال دو قهرمانی

      این تیم اگ ی دفاع آخر تخصصی و یه بازیساز جذب میکرد خیلی حرف ها واس گفتن داشت. ایول به شیخ دیاباته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج