۹۵۴۲۷۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

قاچاق دارو و دستگیری متهمان در مرز تایباد

جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان توانستند از ورود یک محموله بزرگ در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد جلوگیری کنند.

رکنا: جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان توانستند از ورود یک محموله بزرگ در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد جلوگیری کنند.

سرهنگ حسین ابراهیمی جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این استان با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد کشف کنند.

او افزود: مرزبانان این فرماندهی با هوشیاری توانستند از ورود یک محموله بزرگ شامل ۳ هزار و ۱۰۹ عدد داروی قاچاق در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون که در یک دستگاه تریلی و یک گاری کش به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود جلوگیری کرده و در این رابطه دو متهم را دستگیر و راهی مراجع صلاح کنند.

او ادامه داد: همچنین در راستای جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی کشور مرزبانان هنگ مرزی تایباد ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را از یک تریلی کشف و در موردی جداگانه ۴۷۰ متر پارچه قاچاق را با اشرافیت اطلاعاتی کشف کردند. سه متهم نیز در این رابطه پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ ابراهیمی افزود: جلوگیری از قاچاق هرگونه کالا در راستای تحقق شعار سال "رونق تولید" مجموعا ارزش کالا‌ها بر اساس برآورد کارشناسان ۲۰۴ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال اعلام شده است.

او تصریح کرد: مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد خواهند کرد و با روحیه‌ای انقلابی در راستای برخورد قاطع با قاچاق کالا قدم برداشته و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت در این امر تا ریشه کن کردن قاچاق کالا باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینها خودشان نمیزارن دارو وسایل بیاد بە دست مردم برسە الا همە چی ازاد برای وارد شدن خوردو اصلا ممنوع نیست ولی مسولین نمیزارن میخوان مردم در گرسنگی بدبختی بمانە

    • شهریار

      اخه وقتی تریلیونی جنس جابجا میشه، کشف بیست میلیون تومن کالا هم ارزش چاپ داشت؟

    • بدون نام

      بگیرید اعدام کنید این قاچاقچیان دارو رو ، ۲۰۴ میلیون ریال دارو وارد کردن که ارزون تر بدن دست ملت که تولید داخل به خطر بی افته... همینها هستند که اقتصاد کشور رو به اینجا رسوندن ، داروهاشونم آتش بزنید که دیگه همچین کاری نکنند ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج