۹۵۴۳۲۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

چرا کلینیک استقلال یک روز هم خلوت نمی‌شود؟

مروری گذرا به برخی از مصدومان استقلال در این فصل داشتیم که یک تیم ۱۱ نفره را تشکیل می‌دهند.

خبرورزشی: باز هم تیم استقلال یک‌تنه یکه‌تاز لشکر مصدومان لیگ برتری است! تیمی که در فصول اخیر همواره گروه بزرگی از آسیب‌دیده‌های فوتبالی را در کلینیک دکتر نوروزی زیر دستگاه‌های فیزیوتراپی دارد این فصل هم سنت‌شکنی نکرده و باز هم هر هفته اسم یک بازیکن خود را به گروه قبلی یا در حال بهبودی اضافه می‌کند. بامداد روز گذشته هم خبر رسید فرشید اسماعیلی دچار آسیب‌دیدگی شده و نمی‌تواند در دیدار با الکویت به میدان برود.

به همین بهانه مروری گذرا به برخی از مصدومان استقلال در این فصل داشتیم که یک تیم ۱۱ نفره را تشکیل می‌داد. بی‌شک با دانستن اطلاعات این گزارش، می‌توان به دکتر نوروزی حق داد به دلیل بی‌توجهی کادر مدیریتی باشگاه به گروه پزشکی تیم استقلال گله داشته و حدود یک ماه پیش، رسماً تهدید به استعفا و کناره گیری از این تیم کرد. کسی که دستگاه‌ها و کابین‌های کلینیکش به طور مجانی در اختیار اعضای تیم استقلال قرار داده شده ولی حتی با او قرارداد امضا نمی‌کردند و حق و حقوق کادرش را نمی‌دادند!

هروویه میلیچ؛ مچ پا

هروویه میلیچ مدافع چپ‌پای کروات استقلال پس از آنکه به دلیل تنبیه انضباطی که استراماچونی برای میلاد زکی‌پور در نظر گرفت (او را ممنوع‌التمرین کرد) بدون آمادگی کافی به میدان رفت از ناحیه مچ دچار مشکل شد و مدتی مشتری دکتر تیم بود.

میلاد زکی‌پور؛ مینیسک زانو

در بازی با پارس جنوبی جم میلاد زکی‌پور دیگر دفاع چپ استقلال هم دچار آسیب‌دیدگی شد تا از بازی بیرون برود. او به دلیل برخورد زانویش با زانوی هافبک راست تیم بوشهری آسیب دید و حتی تا آستانه جراحی هم پیش رفت ولی در نهایت مینیسک خارجی اش با فیزیوتراپی بهبود یافت.

سیاوش یزدانی؛ کشاله ران

یکی دیگر از مدافعان استقلال سیاوش یزدانی بود که در دیدار با تیم فصل قبلش (سپاهان) دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله شد. ابتدا گفته شد او بعد از ۶ هفته می‌رسد ولی این شش هفته الان از مرز ۸ هفته هم گذشته، اما همچنان نتوانسته به تمرینات استقلال برگردد!

فرشید اسماعیلی؛ شکم و زانو

فرشید اسماعیلی که بامداد دیروز از دبی خبر مصدومیتش به تهران مخابره شد هم تا اینجای فصل دو بار دیگر از ناحیه زانو و شکم دچار مشکل مصدومیت شده بود. اسماعیلی یکی از بازیکنانی است که خیلی زود به زود دلش برای کلینیک دکتر نوروزی تنگ می‌شود و ظاهراً حالا هم به محض بازگشت از دبی باید به همانجا برود.

مرتضی آقاخان؛ آشیل مچ

مرتضی آقاخان که به «هالک» معروف بود هم از همین دسته است. او که در این دو فصل همه جور مصیبت را در استقلال تجربه کرده در اوایل فصل توانست مشکل پارگی آشیل مچ پایش را برطرف کرده و به شرایط تمرینی برگردد ولی باز هم نتوانست خودش را به وضعیت مطلوب برگرداند و در نهایت از استقلال رفت.

عارف غلامی؛ همسترینگ

یکی دیگر از مدافعان استقلال که این فصل در این خط دچار مصدومیت شده عارف غلامی است. او در دیدار دوستانه با امید‌های استقلال از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شد تا ۴ هفته دور از میادین باشد؛ یعنی شهرآورد را از دست می‌دهد، چون در سریع‌ترین زمان ممکن او تا ۲۶ بهمن قادر به بازی نیست ولی شهرآورد ۱۷ بهمن است.

محسن کریمی؛ رباط صلیبی

یکی دیگر از همیشه مصدوم‌های استقلال محسن کریمی ۲۴ ساله است. فوتبالیست ریزنقشی که در این سه فصل از شکم، کتف، دنده، زانوی راست و چپ دچار مشکل شده و این بار برای دومین بار رباط صلیبی اش را به تیغ جراحان سپرد و فعلاً تا ۸ ماه بعد خبری از او نیست.

شیخ دیاباته؛ دنده و عضلات شکم

یکی دیگر از مصدومان استقلال که نبودش خیلی برای استقلال گران تمام می‌شود شیخ دیاباته است. مهاجمی که در دیدار با سایپا بر اثر برخورد شدید دفاع این تیم تهرانی با او دنده‌هایش باعث پارگی ریه‌ها و عضلات داخلی قفسه سینه اش شد. در ادامه پس از اینکه این بازیکن ۳ بازی استقلال را از دست داد باز هم در مسابقه با سپاهان از همان ناحیه دچار ضرب‌خوردگی شد ولی کادر پزشکی با سرمادرمانی او را به بازی با شهرخودرو رساند.

داریوش شجاعیان؛ رباط صلیبی دوم

داریوش شجاعیان را هم باید یکی از بدشانس‌های این فصل استقلال نام نهاد. او که در دقیقه ۸/۳۶ ثانیه بازی با ذوب‌آهن در فصل قبل از ناحیه صلیبی زانوی چپ دچار پارگی رباط شده بود درست در همان دقیقه و ثانیه در بازی با سایپا در دور رفت این فصل (حدود ۳ ماه پیش) از زانوی دیگرش دچار همان آسیب‌دیدگی شد! او هم تا ۶ ماه بعد قادر به بازی کردن نیست و مشتری دائم کلینیک دکتر نوروزی است!

مهدی قائدی؛ مچ و عضله دوقلوی پا

مهدی قائدی هم در این فصل دو بار از ناحیه مچ و عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت شده است. فوتبالیستی ریزنقش که دریبل هم می‌زند خیلی مورد پسند مدافعان تنومند رقیب نیست و بلافاصله با دیدن حرکات تکنیکی اش او را می‌زنند و با توجه به توان فیزیکی کم قائدی او هم دچار آسیب‌دیدگی می‌شود!

وریا غفوری؛ کشاله ران

وریا غفوری هم در این فصل دو بار از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شده است. دفاع و وینگر راست استقلال که بازوبند کاپیتانی را هم بر دست دارد از ناحیه کشاله دچار مشکل مصدومیت شده و به نظر می‌رسد کادر فنی و پزشکی استقلال دلیل این همه مصدومیت را بررسی کرده و برای پیشگیری از آن‌ها راه حلی جدی بیندیشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدحسنی

      بخاطر حرفه ای بودن سرمربیاشونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج