جاباما
۹۵۴۳۳۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

اعتراض شجاع: پول ما را بدهید، بعد بازیکن بگیرید!

مدافع پرسپولیس به شدت از عدم پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم گلایه کرد.

ورزش سه: شجاع خلیل‌زاده بعد از برتری مقابل تراکتور درخصوص درگیری با اشکان دژاگه اظهار کرد: فوتبال است و این اتفاقات پیش می‌آید. اشکان بزرگتر ما و فوتبالیست بزرگی است. اگر اتفاقی افتاده، از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

او ادامه داد: همیشه اولین بازی نیم‌فصل دوم خیلی سخت است و شرایط خاص خود را دارد. خدا را شکر توانستیم مقابل هواداران خودمان بازی خیلی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم. این برد خیلی به ما کمک می‌کند و ان‌شاالله همین روند را ادامه دهیم و در پایان فصل دوباره قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: تمام تلاش من، سید جلال، حسین کنعانی‌زادگان و ... موفقیت تیم و گل نخوردن است. خدا را شکر امروز هم گل نخوردیم و امیدوارم همینطور در بازی‌های بعد گلی دریافت نکنیم و به قهرمانی برسیم.

خلیل‌زاده درباره جو متشنج سکو‌ها ابراز کرد: حواسمان به سکو‌ها نبود و این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. تراکتوری‌ها نیز تماشاگران خوبی هستند و اتفاق خاصی نیفتاد. تماشاگران تیم‌های خود را تشویق کردند و مسئله خاصی شاهد نبودیم.

او درخصوص مشکلات مالی بازیکنان گفت: اگر بخواهیم راجع به مسائلی مالی حرف بزنیم، می‌گویند باز شروع کردند. ما از ابتدای فصل ۲۵ درصد دریافتی داشتیم و نیم‌فصل دوم هم شروع شده است. هیچ دریافتی‌ای تا به امروز نداشتیم و در بین تیم‌های لیگ برتری کمترین دریافتی را داشتیم، ولی هیچ اعتراضی نکردیم. امیدوار هستیم مسؤولان پیگیر این مسائل باشند، چون واقعا همه بازیکنان مشکل مالی دارند.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه به خدا قسم بعضی بازیکنان کرایه خانه ندارند، گفت: امروز یکی از بازیکنان از سایر بچه‌های تیم پول قرض گرفت. امید عالیشاه هیچ پولی نداشت و یه تومن، یه تومن جمع کردیم و به او دادیم! امیدوار هستیم بزرگترین تیم آسیا مشکل مالی نداشته باشد. ما انتظار قهرمانی در آسیا را داریم، ولی نباید با این امکانات چنین توقعی داشته باشیم. ما فقط ۲۵ درصد دریافتی داشتیم. حرف نمی‌زنیم، همه فکر می‌کنند که پولدار هستیم، ولی واقعا مشکلات مالی در تیم ما وحشتناک است.

خلیل‌زاده درباره تقابل با تیم‌های متولی مثل الدحیل که نفراتی مثل مانژوکیچ را دراختیار دارند، اظهار کرد: بخدا قسم ما فقط برای هواداران بازی می‌کنیم. تا به امروز هم با این وضعیت هیچ پولی نگرفتیم و هرچه دریافتی ۲۰ یا ۳۰ میلیون تومانی داریم، به اجاره خانه می‌دهیم. یک کفش الان ۴ میلیون تومان شده و با یک بار بازی کردن پاره می‌شود.

او درخصوص شایعه اعتراض بازیکنان پرسپولیس به موضوع پیش پرداختی به بازیکنان خارجی جدید گفت: دقیقا این موضوع درست است و بازیکنان ما هیچ پولی نگرفتند. امیدوار هستم پول ما بازیکنان را بدهند و بعد بروند بازیکن بگیرند. بشار هنوز پولی نگرفته و تمرین نکرده است. امیدوارم پول بشار را که دو سال است با این وضعیت کار می‌کند، بدهند و بعد بازیکن بگیریم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: شرایط سختی است و بازیکنان با غیرت خود بازی می‌کنند. الان می‌گوییم با غیرت، یک سری فکر می‌کنند بخاطر پول بازی می‌کنیم، ولی واقعا یک سری بازیکنان خرج خانواده و خورد و خوراک‌شان را بدهند. بازیکنان ما پولی ندارند با خانواده خود به رستوران بروند.

خلیل‌زاده درخصوص وعده پرداخت مطالبات توسط انصاری‌فرد گفت: این صحبت‌ها همیشه هست و از اول فصل این حرف‌ها را می‌شنویم! آقای انصاری‌فرد واقعا تلاش می‌کند، ولی به تنهایی که نمی‌تواند کاری انجام دهد. تیم پرسپولیس برای وزارت ورزش است، ولی چه چیزی به ما دادند؟

او اضافه کرد: امیدوار هستم کسانی که به تیم می‌آیند، کمک و حمایت کنند. اگر با همه بازیکنان صحبت کنید، می‌گویند مشکل مالی داریم. بخدا بازیکنان ما پول کفش هم ندارند، ولی بخاطر هواداران هیچ صحبتی نمی‌کنیم. به دلیل اینکه اوضاع اقتصادی مردم نیز به این شکل است، نمی‌خواهیم به این شکل مصاحبه کنیم.

مدافع پرسپولیس یادآور شد: واقعا شرایط سخت است و اگر از تیم انتظار دارند، باید انتظارات بازیکنان را هم برآورده کنند. نمی‌گوییم برای پول بازی می‌کنیم، اما برای هواداران بازی می‌کنیم، ولی باید با پرداخت مطالبات، به ما انگیزه بدهند و این مسائل حل شود، چون با این شرایط در آسیا به مشکل می‌خوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخ.بزرگترین تیم اسیا!!!!!

    • استقلال

      نوحرفاش"صددفعه"پول پول میکنه بعد میگه عاشق طرفدارییم"همه پولتونوگرفتیدهمه یه نمایش پول کرایه خونه ندارم خخ"به"عالیشاه پول دستی دادیم خخ

    • بدون نام

      میخواد ادای آدمها رو در بیاره نمیتونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج