جاباما
۹۵۴۳۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تارتار: پیروزی مقابل نفت، کار بزرگی بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تاکنون رفتار سرمربی نفت آبادان را در فوتبال کشورمان ندیده بودم.

خبرگزاری فارس: مهدی تارتار پس از برتری ۲ بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی زیبایی بود و دو تیم فوتبال روی زمین را بازی می‌کردند. نفت آبادان تیم قابل احترامی است و یک مربی جنتلمنی دارد. در جریان بازی که ۲ بر صفر شدیم، آمد به من تبریک گفت. تاکنون چنین چیزی را ندیده بودم. تیمی هستند که شخصیت نباختن داشته‌اند. هر دو باخت آن‌ها در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس بوده است.

وی ادامه داد: کار بزرگی کردیم و بچه‌های ما زحمت زیادی کشیدند و تیم قابل احترامی را شکست دادند. از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و بازیکنان هم جانانه جنگیدند. هیات مدیره هم تلاش می‌کند. درست که تا الان قول‌هایی که داده بودند عمل نکردند، امیدوارم عمل کنند و از این به بعد با دغدغه کمتری کارمان را دنبال کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه تیمش بازی خوبی را انجام داده است، گفت: خوشحالم که هر سه تیم خوزستانی امسال توانستند موفق باشند. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. کادرفنی من با وجود مشکلاتی که داشت، برای این بازی زحمت زیادی کشید.

تارتار در مورد اینکه آیا نفت می‌تواند جلوی تیم‌های بزرگ هم چنین نمایشی داشته باشد، عنوان کرد: ۵، ۶ تیم برای قهرمانی بسته شده‌اند و کار سختی در هفته‌های آینده داریم. فقط از هواداران و مسئولین می‌خواهم که توقعات بالا نرود. ما تیمی هستیم که با بودجه محدودی بسته شده‌ایم. بازیکنان کم نام و نشان، اما با انگیزه زیادی داریم. انتظار داریم که ما را حمایت کنند. باخت در فوتبال همیشه است و ممکن است چند هفته هم نتیجه نگیریم.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی خللی در روند نقل و انتقال شما داشت یا خیر، گفت: بله به خاطر همین موضوع چند بازیکن مطرح ما جدا شدند. مشکل مالی تاثیرگذار بوده، اما کادر فنی سعی کرد بازیکنانی بیاورد که انگیزه داشته و تشنه موفقیت باشند. ببیند امید سینگ و مهدی زبیدی با چه انگیزه‌ای وارد زمین می‌شود. خوشبختانه در جذب نفرات خوب عمل کردیم تا نقاط ضعف‌مان را بپوشانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج