جاباما
۹۵۴۴۲۶
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

آتش‌سوزی لنج‌های صیادیِ جاسک مهار شد

چهار فروند لنج صیادی که در بندرگاه جاسک دچار حریق شده بودند با حضور تیم های امداد نجات از دریا و خشکی پس از ۳ ساعت تلاش مهار شد.

خبرگزاری فارس: پیش از ظهر امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه، به دنبال وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک فروند لنج صیادی پهلو گرفته در بندرگاه جاسک و تماس با مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی تیم های امداد و نجات از خشکی و دریا به محل اعزام و پس از تلاش ۳ ساعته آتش سوزی به شکل کامل مهار شد.

در این عملیات تیم های امداد و نجات سازمان بنادر و دریانوردی، یدکش آتشخوار نداجا، مرکز آتش نشانی شهرستان جاسک، آتش نشانی ندسا، آتش نشانی پدافند نیروی هوایی و شناور همیار ناجی مشارکت داشتند.

آتش‌سوزی لنج‌های صیادیِ جاسک مهار شد

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر در خصوص جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۲:۳۰ظهر امروز یکشنبه ۶ بهمن ماه یک فروند لنج صیادی به دلایلی که درحال بررسی است دچار حریق شد که با توجه به فایبر گلاس بودن جنس بدنه لنج و شدت باد در منطقه زبانه های آتش به لنج های مجاور نیز سرایت کرد.

محمدحسینی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از وقوع خسارات بیشتر، تیم مدیریت بحران حادثه وارد عمل شده و ۱۲ فروند لنج دیگر را از اسکله جدا و به گوشه ای امن منتقل کردند.

این مسؤول با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه تلفاتی جانی و جرحی نداشته تصریح کرد: در طول زمان اجرای عملیات اطفا، تخلیه و بارگیری و عملیات دریایی در نقاط دیگر بندر به شکل معمول در حال انجام بود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر ضمن اعلام پایان عملیات اطفای حریق درساعت۱۵:۳۰دقیقه اظهار داشت: خنک سازی محدوده های مشتعل درون لنج‌ها انجام پذیرفت و با توجه به وزش باد شدید تیم های آتش نشانی بمنظور جلوگیری از مخاطرات احتمالی در محل حضور دارند

محمد حسینی بیان داشت :بررسی های فنی توسط تیم بررسی سوانح دریایی استان در محل حادثه آغاز شده که نتایج و عوامل بروز آتش سوزی متعاقبا اعلام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علت آتش سوزی چی بوده این روزها خیلی باید مراقب بود

    • بدون نام

      قایق‌های ماهیگیری کویت توقیف شده اینم پاسخ به توقبفه ..با ملخ‌های انفجاری کوچک زدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج