۹۵۴۵۹۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

آشنایی با رویال آنتورپ تیم فصل بعد بیرانوند

باشگاه رویال آنتورپ سال ۱۸۸۰ و توسط تعدادی دانشجوی انگلیسی که در شهر آنتورپ اقامت داشتند، تأسیس شده است.

خبرورزشی: بعد از حواشی فراوان در مورد تیم آینده علیرضا بیرانوند، این دروازه‌بان با قراردادی سه ساله به رویال آنتورپ بلژیک رفت. به همین بهانه اطلاعاتی در مورد این باشگاه برایتان تهیه کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

قدمت ۱۴۰ سال

باشگاه رویال آنتورپ سال ۱۸۸۰ و توسط تعدادی دانشجوی انگلیسی که در شهر آنتورپ اقامت داشتند، تأسیس شده است. این باشگاه قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال بلژیک است و جالب است بدانید اتحادیه فوتبال بلژیک ۱۵ سال بعد از تأسیس این باشگاه به وجود آمده! در روز‌های اولیه تأسیس، این باشگاه در استادیوم بروداسترات به میدان می‌رفت، اما از سال ۱۹۲۳ به بعد، در بوسیل استادیون بازی می‌کند که گنجایشی ۱۶ هزار و ۱۴۴ نفری دارد. این باشگاه در بلژیک با نام آنتورپ شناخته می‌شود.

افتخارات

آنتورپ سابقه ۴ قهرمانی در لیگ بلژیک را دارد. این تیم در فصول ۲۹-۱۹۲۸، ۳۱-۱۹۳۰، ۴۴-۱۹۴۳ و ۵۷-۱۹۵۶ قهرمان لیگ کشورش شده و از آخرین قهرمانی آن‌ها ۶۳ سال می‌گذرد. این تیم دو قهرمانی در دسته ۲ بلژیک دارد. آن‌ها آخرین بار در سال ۲۰۱۷ با قهرمانی در دسته ۲ به دسته اول بلژیک برگشتند و همچنان در سطح اول فوتبال بلژیک توپ می‌زنند. آنتورپ دو بار نیز در سال‌هال ۱۹۵۵ و ۱۹۹۲ قهرمانی در جام‌حذفی را تجربه کرده است.

مربی

لازلو بولونی ۶۶ ساله اهل رومانی مربی آنتورپ است. این مربی در دوران بازی هافبک بود و ۱۰۲ بار برای تیم ملی رومانی بازی کرد. او از سال ۱۹۹۴ رو به مربیگری آورد و در کارنامه‌اش هدایت تیم‌هایی نظیر اسپورتینگ، رن، موناکو، تیم ملی رومانی و چند باشگاه عرب نظیر الخور، الاتحاد و الوحده را در کارنامه دارد. این مربی از سال ۲۰۱۷ هدایت آنتورپ را برعهده گرفته. البته صحبت‌هایی شنیده می‌شود که گویا قرار است مارک ویلموتس جای این مربی را بگیرد و بیرانوند نیز با نظر مربی سابق تیم ملی کشورمان جذب شده.

بازیکنان

در حالی که تنها ۱۰ بازیکن بلژیکی در آنتورپ توپ می‌زنند، ۱۵ بازیکن خارجی در آنتورپ عضویت دارند که در میان بازیکنان خارجی این تیم، اکثراً آفریقایی هستند. نکته جالب حضور یک بازیکن از رژیم اشغالگر قدس در این تیم است و بیرانوند باید در کنار این بازیکن تمرین و بازی کند. بهترین گلزن این تیم امبوکانی است که در ۲۱ بازی ۱۴ گل زده و بعد از وی رافائلوف اسرائیلی قرار دارد که در ۱۹ بازی ۱۰ گل وارد دروازه رقبا کرده است.

وضعیت در جدول

آنتورپ در مسابقات این فصل عملکرد خوبی داشته و بعد از گذشت ۲۲ هفته با ۴۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. این تیم در مسابقات امسال، ۱۲ برد، ۶ تساوی و ۴ باخت داشته و توانسته ۴۱ بار دروازه رقبا را باز کند. از سوی دیگر دروازه آنتورپ ۲۶ بار باز شده که میانگین بیش از یک گل خورده در هر بازی را به ثبت می‌رساند. آماری که مسئولان این باشگاه را به فکر خرید دروازه‌بانی جدید انداخت. این تیم در هفت بازی اخیرش شکست نخورده و یکی از مدعیان در کورس قهرمانی محسوب می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ..

      خخخخخخخخخ
      می خواد تغییر تابعیت بده

    • فرامرز

      چه گلاه گشادی رفت سرتون...دم همه ایرانیا گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج