۹۵۴۶۰۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کامیابی‌نیا: با گل‌محمدی در نفت کار کرده بودم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از مصدومیت ترس داشتم که بازی کنم، اما قرار بود از بازی با تراکتور به میادین برگردم.

خبرگزاری میزان: کمال کامیابی‌نیا در خصوص برتری ۲ گله تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، اما گره خورد. از طرفی بازی فیزیکی بود. خداراشکر توانستیم با این شرایط ۳ امتیاز مهم دیدار با تراکتور را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس به میدان رفت، افزود: بابت این اتفاق خدا را شکر می‌کنم اما به هر حال بعد از مصدومیت، ترس داشتم که بازی کنم. طبق صحبت‌هایی که با کادرفنی قبلی (کالدرون و دستیارانش) داشتم قرار بود از همین بازی با تراکتور که شروع نیم‌فصل دوم است، به میادین برگردم. خیلی خوشحالم که دوباره می‌توانم بازی کنم و از گل‌محمدی هم بابت اعتمادش تشکر می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس تصریح کرد: این اتفاق برای ما خیلی خوب بود. به نظرم باید به مربیان ایرانی هم بها داده شود. من با یحیی در نفت هم کار کرده بودم. او سرمربی موفق بوده و رزومه مشخصی هم دارد.

کامیابی‌نیا در مورد اینکه سرمربی بعدی تیم ملی هم می‌تواند ایرانی باشد یا خیر و اینکه اگر باشد می‌تواند پاسخ انتظارات را بدهد یا خیر، خاطرنشان کرد: چرا سرمربی ایرانی در تیم ملی جواب ندهد؟ باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد. الان مربیان ایرانی خیلی به روز شده‌اند و زحمت زیادی هم می‌کشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه ۱۳۰۰

      الان توی همین بازی با تراکتور هم چنگی به دل نزد ی،چندین خطا در مناطق حساس پشت محوطه ی جریمه مرتکب شدی که اگه تیم مقابل توانایی استفاده ی بهتری از آنها داشت ،نتیجه چیز دیگری رقم می خورد .،مگه وظیفه ی هافبک دفاعی فقط خطا کردن است ،برانکو وکالدرون یه چیزی می دونستن که ربیع خواه را برشما ترجیح می دادند..بازیکنی ماشینی ومسولیت پذیر ،کاملا درخدمت تیم وبدون حاشیه .،خلاصه اگه بخواهی درلیگ قهرمانان اینگونه بازی کنی وپشت محوطه راتقدیم حریف کنی ،فاتحه ی تیم خوانده ست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج