جاباما
۹۵۴۷۵۵
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

مدیربرنامه رسن: پرسپولیس به بشار ظلم می‌کند

مهلت ۱۰ روزه بشار رسن تا پایان این هفته به اتمام می‌رسد و این بازیکن عراقی به پیشنهادهای جدی که از کشورهای اسپانیا، امارات و عربستان به دستش رسیده فکر می‌کند.

خبرگزاری فارس: چند روزی است بحث جدایی بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس به گوش می‌رسد و هفته گذشته نیز نامه‌ای از سوی مدیر برنامه این بازیکن به باشگاه پرسپولیس ارسال شده است و مهلتی ۱۰ روزه برای پرداخت مطالبات این بازیکن به باشگاه داده‌اند.

به گفته بهروز دژبد مدیر برنامه‌های این بازیکن، مهلت داده شده تا پایان این هفته به اتمام می‌رسد و بشار به پیشنهادهای جدی که از کشورهای اسپانیا، امارات و عربستان به دستش رسیده فکر می‌کند.

وی در ادامه افزود: حقیقت این است باشگاه پرسپولیس در حق بشار رسن ظلم می‌کند، بازیکن بی حاشیه و کم حرف نباید این مشکل برایش پیش بیاید. بشار خیلی وقت است پول نگرفته است او باید به ۶ خانواده نان برساند و این واقعا درست نیست.

دژبد درباره مقدار طلب بشار از باشگاه پرسپولیس گفت: طلب بشار ۳۴۰ هزار دلار است که قرار شد نصف این مبلغ را الان و مابقی را تا پایان سال پرداخت کنند. اما باشگاه پرسپولیس هیچ کاری نمی‌کند که ما بفهمیم قصدی برای پرداخت دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا دارن ظلم میکنن

    • Nasha

      بعنوان ی پرسپولیسی متاسفم. ی دونه عراقی پیدا شده مثه آدم و بصورت حرفه ای بازی میکنه اونوق اینجوری باهاش برخورد میشه. ایشونم باید مثه کرار و بقیه عراقیا رفتار میکرد انگار

    • بدون نام

      والله باشگاه پرسپولیس دیگه شورشو دراورده اقای انصاریفرد شده خونه تو بفروشی پول بشار رو بده یعنی چی اخه اینکار چه معنی داره یعنی هر بازیکن دیگه ای بود تا حالا رفته بود بس کنید بابا پدر ملت رو دراوردید پولشو بدید بدبخت رو

    • کیسه ۱۳۰۰

      دقیقا باشگاه قصد دلسرد کردن بشار را دارد وعالیشاه ونعمتی را به او کادرفنی جدید ترجیح می دهد وقصدشان این است که درقبال اخذ رضایت نامه برای پیوستن به تیمهای اسپانیایی واماراتی قید مطالباتش رابزند ویکطرفه فسخ کند وبرود وبی پولی هم بهانه است ،چطور برای استوکس پول داشتند ولی برای بشار وسایر بازیکنان آه دربساط ندارند .،موافقم با سخن مدیر برنامه های بشار که باشگاه درعین ناجوانمردی به وی ظلم می کند ،از انصاف و مردانگی چنین رفتاری بدور است .

    • پ

      واقعا ظلمه یکی از بهترین بازیکن های پرسپولیسه

    • اللل

      بشار واقعا بازیکنه خوب و بی حاشیه ای هست مسئولان پرسپولیس هم نباید سواستفاده کنند این بازیکن را باید حفظ کنند چون امتحانش پس داده و وحبوب هواداران هست

    • بدون نام

      تشکیلات ورزش کلا برای انسانیت و اخلاق هیچ ارزشی قائل نیست پول فوتبال را میخورند و نم پس نمیدهند البته ما میدانیم که این مهم زیر سر وزارت ورزش و فدراسیون است و مدیر باشگاه با دست خالی کاری نمی تواند بکند ولی حیف است بازیکنی مثل بشار اینگونه ناراضی باشد واقعا ظلم است آقایان یا بودجه بدهید یا تیم را رها کنید تا بخش خصوصی و هوادار مخارج را تامین کنند ایرانسل و همراه اول و بقیه میخواهند رایگان از بغل تیم تبلیغ کنند و پول ندهند

    • ایرانی

      شکایت به فیفا، تنها چاره کار!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج