جاباما
۹۵۴۷۶۳
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

همدردی رئیس دوما نسب به شهادت سردار

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها شرایط منطقه را به سمت دیکتاتوری بین‌المللی می‌برند و رفتار تحقیرآمیزی دارند که در این شرایط همکاری‌های ایران و روسیه بسیار مهم است.

ایسنا: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین کمیسیون عالی مشترک همکاری های پارلمانی بین مجلس شورای اسلامی و دومای دولتی مجلس فدراسیون روسیه که عصر امروز (دوشنبه، ۷ بهمن ماه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک سال نو میلادی گفت: این روزها روسیه مشغول تحولات مهمی است که نقش دوما در این زمینه بسیار با اهمیت است، لذا حضور شما در ایران برای تشکیل این اجلاس نشان از اهتمام شما نسبت به روابط دو کشور دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که ایران و روسیه دو کشور مهم و تأثیرگذار در معادلات منطقه اند، عنوان کرد: ایران و روسیه ضمن داشتن منافع مشترک، دشمنان مشترکی دارند که تحریم از سوی آنها نیز وجه اشتراک ایران و روسیه تلقی می شود.

همدردی رئیس دوما نسب به شهادت سردار

وی در ادامه با اشاره به رایزنی‌های نزدیک ایران و روسیه در مسائل مختلف بیان داشت: دو کشور گام‌های بلند مشترکی به خصوص در مبارزه با تروریسم برداشته‌اند و همچنین همکاری های امنیتی-نظامی خوبی دارند که نمونه اخیر آن برگزاری مانور مشترک ایران، روسیه و چین بود و نیز همکاری های دو کشور در حوزه اقتصادی مثبت است است که به شتاب بیشتر آن امید داریم.

لاریجانی در ادامه ضمن تشکر از ابراز همدردی رئیس دوما نسبت به شهادت سردار سلیمانی که نمونه بارز تروریسم دولتی آمریکا است، اظهار داشت: دولت روسیه در خصوص این موضوع بسیار مسئولانه عمل کرد.

وی افزود: آمریکایی ها شرایط منطقه را به سمت دیکتاتوری بین المللی می برند و رفتار تحقیرآمیزی دارند که در این شرایط همکاری های ایران و روسیه بسیار مهم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان، این کمیسیون مشترک را محلی برای توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این کمیسیون در چنین سطحی که نشان از اراده دو طرف برای توسعه روابط دارد، بتواند به تقویت مناسبات دو کشور هر چه بیشتر کمک کند.

ویچسلاور والودین رئیس دومای روسیه نیز در این کمیسیون ضمن تأکید بر ضرورت همکاری های بین پارلمانی، گفت: این تعاملات باید به تعمیق روابط دو کشور کمک کند؛ چنان که در اجلاس قبلی که در ایران برگزار شد، مسائل مختلفی در خصوص تجارت میان دو کشور مطرح و پیگیری شد.

وی در ادامه با بیان امکانات و ظرفیت های کمیسیون مشترک پارلمان دو کشور یادآور شد: دو پارلمان می توانند به نحوی تصمیم گیری کنند که به توسعه روابط دو کشور منجر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امده خزر بگیره بره

    • بدون نام

      درود بر روسیه.

    • بدون نام

      ترور سردار باعث نابودی میلیونها آمریکایی خواهد شد ...مرگ بر آمریکا و مزدورانش ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج